MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Facebook oglaševanje z Juretom Knehtlom

Facebook oglaševanje z Juretom Knehtlom

Kdaj 23.02.2018 od 9:00 do 17:00
Kje NLB, Center inovativnega podjetništva
Facebook
Kontakt
Telefon 030 708 807
Koledar

Facebook je poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. In vsako leto bo težje.

Zaradi zgoraj naštetega je Facebook oglaševanje primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega ciljanja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing), možnost oglaševanja po celotnem svetu z le eno platformo; to so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto ustvarja več prodaje za oglaševalce.

Facebook oglaševanje je tako čedalje bolj pomemben vir za povečanje prodaje tudi v Sloveniji. Z njegovo uporabo so sprva pričela predvsem manjša podjetja, v zadnjih letih pa so njegovi zvesti uporabniki postala tudi največja slovenska podjetja, kar je spremenilo pravila igre. Več kot je oglaševalcev, višja je cena na prikaz oziroma na klik. In to pomeni, da tisti z več znanja o Facebook oglaševanju plačujejo manj, tisti z manj znanja pa več.

8 dejstev o Facebooku

Facebook je največji igralec na področju družabnih omrežij, kar pomeni, da je posledično ob boku Googlu, kar se tiče dosega in učinkovitosti oglaševalskega omrežja. O tem pričajo naslednje statistike:

  1. Facebook je svetovna platforma, ki je na voljo v 101 jeziku. Prek ene platforme lahko dosežete cel svet.
  2. Facebook ima 2,07 milijarde mesečnih uporabnikov; vsako leto številka zraste za 16 %.
  3. Facebook ima 1,15 milijarde dnevnih uporabnikov, ki do omrežja dostopajo prek mobilnega telefona.
  4. V letu 2016 je Facebook vplival na 57 odstotkov tako spletnih nakupov kot nakupov potrošnikov v trgovini.
  5. 50 milijonov podjetij po vsem svetu svoje storitve in produkte predstavlja na Facebook straneh.
  6. 26 % uporabnikov Facebooka, ki kliknejo na oglas, opravi nakup.
  7. 71 % uporabnikov, ki imajo dobre izkušnje z blagovno znamko, na spletu o tem poroča svojim prijateljem,
  8. Facebook ima v Sloveniji več kot 900.000 registriranih uporabnikov.

Viri: Facebook / Zephoria Digital marketing / Wordstream

Številke kažejo, da je Facebook oglaševanje lahko ogromen vir potencialnih strank, ki ga mlado podjetje ne sme zanemariti.

Zaradi vseh naštetih lastnosti, rasti in mnogih sprememb Facebook postaja čedalje bolj kompleksno orodje. Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki se v podjetju Adstar profesionalno ukvarja s Facebook oglaševanjem in je pri tem zelo uspešen. Za svoje svoje stranke je “porabil” več kot 500.000 evrov oglaševalskih sredstev. Njegove reference obsegajo znamke Tehrol, Wayfarer, Ulla, Feydom, Kuponko.si, Equa, Goat Story, Megapanda … Vas zanima, kako mu uspeva?

Jure in Adstar ekipa ustvarili 18 mio evrov prihodkov

Ekipa Adstar je strankam v 2017 ustvarila prek 18 milijonov evrov prihodkov!

Katere teme bomo obdelali na delavnici?

Da bi zadostili željam tako začetnikov kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa. V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa si bomo ogledali nekatere bolj napredne funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik, Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek tokratne delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.

Za optimalno izvedbo Facebook oglaševalske kampanje je treba dobro poznati različne vrste Facebook oglasov, napredno segmentiranje in ciljanje, možnost interakcije z blagovnimi znamkami znotraj platforme in še več. Facebook namreč želi, da obiskovalci ostanejo na njihovi platformi. Ravno zato so vedno bolj priljubljene konverzije in transakcije znotraj Facebooka.

Pred kratkim napovedane spremembe bodo nadaljevale trend zmanjševanja organskega dosega Facebook strani, kar pomeni, da se bo treba v prihodnosti še bolj poglobiti v plačljivo Facebook oglaševanje za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Oglejte si kratek videoposnetek, v katerem Jure Knehtl razloži prav to.

Glede na svoj nivo znanja izberite ustrezen nivo zahtevnosti. Za kar najbolj celovito izkušnjo in poglobljeno znanje izberite oba paketa.

Sklop Facebook Začetnik

Vsebina

  • Postopek kreiranja oglasov,
  • nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
  • kako spremljati rezultate,
  • katere vrste oglasov odlično delujejo,
  • kako voditi kampanjo.

Kdaj, kje in koliko

    • Datum in kraj: 23. 2. 2018, 9.00 do 12.30, NLB CIP
    • Trajanje: 3 ure
    • Early bird cena: 99 evrov + DDV
    • Polna cena: 109 evrov + DDV

Sklop Facebook Napredni

Vsebina

  • Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
  • kaj dokazano deluje – povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
  • merjenje učinkovitosti kot podlaga za izboljševanje konverzije oglasov;
  • Facebook pixel – implementacija in uporaba;
  • kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
  • ponovno trženje/remarketing;
  • Facebook oglaševanje v tujini.

Kdaj, kje in koliko

    • Datum in kraj: 23. 2. 2018, 13.15 do 17.00, NLB CIP
    • Trajanje: 3,5 ure
    • Early bird cena: Cena: 109 evrov + DDV
    • Polna cena: 129 evrov + DDV

Odločite se za paket!

Udeležite se lahko ene ali obeh delavnic. Če se udeležite obeh delavnic, je na voljo paketna cena:

  • early bird kotizacija za oba sklopa za plačila do 19. 2.: 179 evrov + DDV (polna cena: 238 evrov + DDV)
  • cena za uporabnike MP coworkinga in virtualne pisarne: 139 evrov + DDV

Če se na delavnico prijavita in plačata polno ceno dva udeleženca iz istega podjetja, se tretji lahko delavnice udeleži brezplačno. Ponudba velja tudi, če niste iz istega podjetja, a vam izdamo skupen račun.

V ceno paketa je vključeno tudi skupno kosilo s predavateljem. DDV ni vključen v cene in se obračuna po stopnji 22 %.

Komu je delavnica namenjena

Delavnica Facebook oglaševanje je namenjena tistim, ki želite leto 2018 izkoristiti za odskočno desko za prevetritev vaše spletne prodaje. Glede na odzive preteklih udeležencev je najbolj smiselno, da se delavnice udeležite:

  • lastniki / vodje manjših in srednje velikih podjetij, ki se bodisi sami ukvarjate s Facebook oglaševanjem bodisi imate vpliv na Facebook oglaševanje v svojem podjetju,
  • Facebook oglaševalci, ki bi radi s pomočjo novih trikov in znanj izboljšali svoje rezultate na področju Facebook oglaševanja,
  • vodje in člani marketinških oddelkov v manjših in srednje velikih podjetjih, ki bi radi izboljšali svoje rezultate na Facebooku,
  • vsi, ki bi radi, da Facebook postane vaš vodilni vir prodaje in predstavljanja novosti strankam,
  • vsi, ki bi radi pridobili konkretna znanja in jih boste lahko že naslednji dan preizkusili v praksi.

Delavnica ni namenjena posameznikom, ki:

  • ne vedo, kaj je Facebook stran,
  • niso še nikoli oglaševali na Facebooku,
  • so na področju Facebook oglaševanja popolni začetniki.

Mnenja udeležencev preteklih delavnic

02Agencija_Poti_Martina_foto_Mankica_Kranjec (1)
"Na delavnici Facebook oglaševanje nam je Jure na razumljiv in nazoren način, povedal in pokazal skrivnosti, ki jih skriva Facebook za vse tiste, ki si želijo z njim povečati ˝ brand awareness˝ oziroma prodati svojo storitev ali izdelek. Vse povedano je podkrepil s praktičnimi primeri, predvsem pa je bila za udeležence dodana vrednost delavnice to, da smo lahko izpostavili svoje izdelke oziroma storitve in dobili nekaj odličnih smernic za njihovo promocijo." ~ ~ 15.12.2017

Tjaša Deu
“Zelo so mi všeč delavnice, na katerih si misliš, da ‘itak že vse veš’, vendar te presenetijo s kar nekaj nepoznanimi funkcijami in novimi triki. Pridobljeno znanje sem lahko na meetime.si uporabila v Facebook oglasu že naslednji dan po koncu delavnice. Priporočam!” ~ ~ 17.03.2017

“V svojem podjetju redno uporabljam Facebook, pa se mi še sanjalo ni, da lahko vse to tako preprosto naredim 🙂 Predavanje, ki sem ga res potrebovala.” Maja Rajterič, ClickyWood

“Zelo sem zadovoljen z izpeljavo seminarja Facebook oglaševanje in izbiro predavatelja. Pridobili smo ravno pravo mešanico teorije in prakse za izboljšanje oglaševanja na Facebooku.” Andraž Jug, ANAcordum

Zakaj se udeležiti delavnice?

Delavnica z Juretom Knehtlom je odlična priložnost, da pridobite znanje, ki ga boste lahko že naslednji dan uporabili v praksi, na svojem Facebook oglaševalskem računu. Glavni problem večine začetnikov na področju Facebook oglaševanja je, da so njihovi oglaševalski proračuni premajhni, da bi iz njih lahko črpali dovolj informacij za postavitev boljše kampanje.

Delavnica je zasnovana na podlagi večletne specializacije v smeri Facebook oglaševanja in porabljenih več 100.000 evrih na Facebooku. Na ta način so informacije, ki jih boste pridobili na delavnici, kar se da relevantne. Enostavno in hitro jih boste lahko implementirali v svoj posel ter na ta način povečali prodajo.

O predavatelju

Jure Knehtl je oglaševalec, svetovalec, mentor in prodoren podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook oglaševanje po vsem svetu. Izkušenj z oglaševanjem ne pridobiva le v Sloveniji, ampak tudi na avstralskem, ameriškem in britanskem področju ter v 120 drugih državah.

Jure je po svojih študentskih letih takoj šel v akcijo in si s pomočjo praktičnih primerov ter dodatnih izobraževanj pridobil zanje, ki je danes zelo iskano. Zaslužen je za uspešno povečanje prodaje za 85 spletnih trgovin, od takšnih, ki so šele začele s poslovanjem, do tistih, ki so že utečene in si želijo povečati spletno prodajo ter razširiti na nove trge.

Za naročnike je “porabil” že več kot milijon evrov in ustvaril več kot 6 milijonov evrov prihodkov s pomočjo Facebook oglaševanja. Svoje znanje, veščine in uporabljene aplikacije deli z vsemi, ki si želijo na spletu doseči nekaj več. Preberite tudi Juretov članek oglaševanje na Facebooku.

Število mest na delavnici je zaradi lažje priprave in personalizacije vsebin omejeno na 15 udeležencev. Vabljeni, da čim prej oddate prijavo in si zagotovite svoje mesto.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>

Ostala izobraževanja

Preverite tudi naša ostala izobraževanja s področja digitalnega marketinga. Več >>

100% garancija na zadovoljstvo

Če delavnica ne bo zadostila vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>

Mnenje udeleženca

“Zelo sem zadovoljen z izpeljavo seminarja in izbiro predavatelja. Pridobil smo ravno pravo mešanico teorije in prakse.” Andraž Jug, ANAcordum