Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Google Analytics delavnica

Kdaj 31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Kje NLB Center inovativnega podjetništva
Facebook
Kontakt
Koledar

Google Analytics je sicer na voljo brezplačno, a je hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki so na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je to tudi zelo kompleksno orodje, kar smo ugotovili tudi pri naši dnevni uporabi tega orodja.

Čeprav orodje uporabljamo že 10 let, se vedno, ko je na sporedu Google Analytics delavnica (do sedaj smo imeli 10 ponovitev) naučimo nekaj novega, kar z veseljem in učinkovito uporabimo v praksi na primeru mladipodjetnik.si.

V spletnem oglaševanju je dandanes čedalje več konkurence. Zato je bistveno, da čimprej ugotovimo, kam bomo kar najbolj racionalno umestili svoja oglaševalska sredstva, na ta način bomo povečali ROI – učinkovitost našega oglaševanja in tako prodajali ceneje kot konkurenca.

Podjetje se lahko dandanes lahko posluži različnih načinov za promocijo podjetja. Od Facebook oglaševanja, do Google oglaševanja, vse več je tudi zanimanja za email marketing. Možnosti za spletno oglaševanje je torej veliko. Je pa od panoge do panoge različno oziroma odvisno, kateri kanal je najbolj učinkovit. Zato se nam slej ko prej pojavi pomembno vprašanje:

Kako najti pravi kanal za svojo panogo?

Google Analytics je orodje, ki nam omogoča statistično spremljanje učinkovitosti naših oglasov. Ste vedeli, da lahko s pravilnimi nastavitvami prek tega sistema ugotovimo:

  • Kateri prodajni kanal (email, Facebook, Google…) je vašemu poslu prinesel največ prodaj?
  • Ugotovimo kateri oglasi v sistemu Google Adwords ali Facebook oglasih delujejo in kateri ne?
  • Ključne demografske podatke vaših strank (spol, starost, regija…)?
  • Hitro ocenimo ali je agencija, ki nam vodi Google / Facebook ali drugo vrsto oglaševanja vredna svojega denarja ali ne?
Google Analytics podatki starost

Google Analytics – podatki o starosti obiskovalcev te podstrani v eni izmed prejšnjih ponovitev delavnice Google Analytics.

Ne samo to, osredotočimo se lahko tudi na posamezni oglas in natančno ugotovimo:

  • Koliko nas je stal klik na oglas.
  • Ali smo z oglasom dosegli prodajo.
  • Ali je bolj učinkovit Google / Facebook ali kateri drug oglas.
  • Kakšna je učinkovitost naših email marketing kampanj.
  • Koliko časa se je obiskovalec po kliku na oglas zadržal na naši spletni strani.

Marko Penko - Google Analytics

Na podlagi teh podatkov se lahko suvereno odločimo, kateri oglasi oziroma viri prometa so za nas najbolj učinkoviti in kateri niso. To je podlaga za izboljševanje oglasnih kampanj kar vpliva na ROI – donosnost sredstev, ki jih vložite v oglaševanje.

Verjeli ali ne, John Wanamaker, vizionarski trgovec iz ZDA, ki je živel med leti 1838-1922 je v času svojega življenja, torej pred več kot 100 leti, izjavil: “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.” Če bi John živel še danes in bi oglaševal prek spleta, bi lahko odgovor na vprašanje “katera polovica denarja v oglaševanje je vržena stran” ugotovil s pomočjo sistema Google Analytics.

Mnenje udeleženke 
“Predavanje je bilo super, hkrati so bile razložene osnove + pregled praktičnih primerov. Predavatelj je bil jasen, konkreten…”

Google Analytics delavnica – tematike

Na Google Analytics delavnici se bomo strukturirano, s pomočjo realnih podatkov Google Analytics računa, posvetili naslednjim tematikam. Zaradi lažjega sledenja je delavnica razdeljena v dva dela.

Google Analytics – sklop začetni:

  • Osnove spletne analitike oziroma zakaj uporabljati spletno analitiko.
  • Opredelitev vaših kupcev skozi podatke.
  • Uporaba Google Analytics za sprejemanje poslovnih odločitev.
  • Določitev ciljev in ključnih kazalcev uspeha spletne strani.
  • Osnove segmentacije s pomočjo Google Analytics.
  • Izboljšanje uporabniške izkušnje s pomočjo raziskovalca uporabnikov.

Google Analytics – sklop napredni:

  • Tehnična optimizacija spletne strani za naprave in iskalnike s pomočjo Google Analytics podatkov.
  • Priprava nadzorne plošče za poročanje glavnik kazalcev uspeha (KPI).
  • Kako nam lahko koristi obveščanje na podlagi strojnega učenja.
  • Kako meriti in optimizirati Facebook oglaševanje?
  • Kako meriti in optimizirati Email marketing kanal?
  • Kako meriti in optimizirati Google AdWords in druge vrste oglaševanja?
  • Vzpostavitev Google remarketing orodja za prikazovanje oglasov in izboljševanje konverzij.
  • Obogatitev Google Analytics podatkov s povezovanje drugih Google orodij
  • Katere vsebine so za obiskovalca relevantne in nam pomagajo pri doseganju ciljev.
Google Analytics - podatki

Primer prikaza Google Analytics podatkov.

Na delavnici bomo 7 ur intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o Google Analytics. Delavnica je sestavljena iz teoretičnih okvirov na eni strani in pregledovanja podatkov na praktičnemu primeru, ki ga bomo izbrali od enega izmed udeležencev.

Termini in lokacije

  • Ljubljana: Google Analytics – začetni | četrtek, 31.5.2018, 16:00 do 19:30 | NLB CIP, Ljubljana.
  • Ljubljana: Google Analytics – napredni | petek, 1.6.2018, 16:00 do 19:30 | NLB CIP, Ljubljana.
  • Maksimalno število udeležencev na delavnici: 14

Borut Borštnik
"Delavnice Google Analytics sem se kot predstavnik organizatorja v vlogi tistega, ki je "pazil na udeležence" udeležil že 7 krat. Čeprav je vsebina delavnice vedno bolj ali manj enaka, lahko rečem, da me vedno znova preseneti kompleksnost in uporabnost predstavljenih tematik. Velikokrat smo na delavnicah "secirali" neposredno podatke iz našega analytics računa, kar nam je prineslo ogromno uporabnih nasvetov, ki smo jih uporabili v praksi. Lahko rečem, da nam je Marko pomagal, da smo naredili prve korake k "data driven" podjetju, kar je bilo ključnega pomena za uvedbo kakovostnih delavnic na različne teme digitalnega marketinga, ki sedaj pomenijo znaten delež naših prihodkov in so vzrok za rast našega zavoda". ~ ~ 12.10.2017


“Kratka in jedrnata predstavitev. S tem področjem sem se srečala prvič in dobila vse potrebne informacije za začetek uporabe Google Analytics… Hvala!” ~ ~ 04.04.2017

Povprečena ocena: 5 (Število ocen: 2).

Komu je Google Analytics delavnica namenjena

Spletna analitika je široko uporabna in je namenjena vsem, ki za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj. Google Analytics delavnica je uporabna tako za:

  • freelancerje, ki prodajajo svoje storitve prek spleta,
  • manjša podjetja, ki bi rada povečala prodajo na svoji spletni strani ali trgovini,
  • velika podjetja, ki ugotavljajo, da premalo poznajo navade in demografijo svojih strank.

Da boste od delavnice odnesli kar se da veliko je priporočljivo, da že imate odprt Google Analytics račun in ste vsaj malo vešči predgledovanja podatkov prek vmesnika. V primeru, da računa še nimate, vam priporočamo, da ga čimprej namestite na svoje spletno mesto in tako pričnete pridobivati podatke.

Predaval bo Marko Penko

Marko Penko

Da bo Google Analytics delavnica kar se da interaktivna in praktična, bo poskrbel izkušeni marketingaš Marko Penko, eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji.

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z več kot 10 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Marko je eden od dveh aktivnih Google Certificiranih trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Marko se z Google Analytics srečuje vsakodnevno, za več naročnikov, več različnih računov, več različnih trgov in na podlagi izredno velikih statistik obiska in konverzij.

Cena

  • Early bird cena za paket začetni ali paket napredni: 99 evrov + ddv (Polna cena: 129 evrov + ddv)
  • Polna cena za oba sklopa delavnic oziroma celodnevno delavnico: 199 evrov + ddv (Polna cena: 249 evrov + ddv)
  • Cena za MP partnerje, uporabnike virtualne pisarne in člane MP coworkinga: 129 evrov + ddv.
  • Na vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja ali vašega prijatelja priznamo 20% popust.
  • Z Markom pripravljamo tudi Google AdWords delavnico. Pišite na info@mp.si za paketno ceno.

Smo vas prepričali, da je Google Analytics delavnica za vas?

Mnenje udeležencev

V petek sem se udeležila vaše google analytics delavnice. Rada bi pohvalila tako samo organizacijo, kot tudi predavatelja. Dobila sem veliko koristnih informacij in nasvetov, ki mi v praksi pridejo zelo prav.

~ Maja

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.