MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise.
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Kdaj 10.06.2016 od 14:00 do 16:30
Kje MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Koledar

Problem

V začetnih letih porasta spletne prodaje je bilo bistveno bolj enostavno pridobiti obiskovalca spletne strani in ga spremeniti v kupca. Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija spletnih strani in obstoječe email baze so na spletno stran za nizko ceno privabile obiskovalce, ki so se pretvorili v kupce v bistveno večji meri kot danes. Sedaj se oglaševalci soočajo z višjimi cenami oglaševanja, posledično pada cena storitev, hkrati pa je zaradi čedalje večje ponudbe na trgu stranke težje spodbuditi k nakupu.

Rešitev

Rešitev se skriva v izrazih “lead generation” (pridobivanje zainteresiranih kontaktov) in “lead nurturing” (ustvarjanje odnosa s kontaktom). Izraza v nadaljevanju puščamo v izvirnikih.

“Lead generation” lahko opišemo kot postopek, v katerem obiskovalca naše spletne strani pretvorimo v interesenta za naš produkt ali storitev. Na primeru našega predavanja to pomeni, da od obiskovalca pridobimo elektronski naslov. Sledi “lead nurturing”. Gre za proces, v katerem z “leadom” komuniciramo glede na njegove želje, potrebe in v tem procesu skušamo ugotoviti ali je primeren kandidat za našo storitev.

Na delavnici bomo:

  • podrobno spoznali postopka “lead generation” in “lead nurturing”,
  • spoznali ključne elemente v povezavi z “lead generation” in “lead nurturing”,
  • ugotovili, kako lahko vaše podjetje na ta način poveča prodajo,
  • pripravili lead generation kampanjo v živo.

Komu je delavnica namenjena

Na delavnico vabimo predstavnike tako malih, kot večjih podjetij, ki bi radi odkrili nove načine za povečanje prodaje. Predstavili vam bomo sistem, ki ga lahko v svoj prodajni proces vpelje vsako podjetje, ki vsaj del svojih storitev prodaja prek spleta.

Termin in lokacija

  • Petek, 10. junij 2016 od 14:00 do 16:30
  • Trajanje delavnice: 2 uri in 30 minut
  • Lokacija: MP coworking

Cena

  • Redna kotizacija: 65 evrov + ddv
  • Cena za udeležence MP šole: 40 evrov + ddv
  • Cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 23 evrov + ddv
  • 3 za 2: Če se iz istega podjetja prijavita in polno ceno (85 evrov + ddv) plačata 2 udeleženca, 3 pride gratis.

O predavatelju:

Sašo Palčič je direktor digitalne agencije Madwise, v svetu marketinga aktiven že od leta 2005. Zadnja leta deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih.

Z digitalnimi orodji svojim naročnikom zagotavlja prodajne rezultate. Sodeloval je z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi:

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.