MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?
Kdaj | 10.06.2016 od 14:00 do 16:30 |
---|---|
Kje | MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana |
Prijavi se! | |
Kontakt | Borut |
Koledar |
|
Problem
V začetnih letih porasta spletne prodaje je bilo bistveno bolj enostavno pridobiti obiskovalca spletne strani in ga spremeniti v kupca. Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, optimizacija spletnih strani in obstoječe email baze so na spletno stran za nizko ceno privabile obiskovalce, ki so se pretvorili v kupce v bistveno večji meri kot danes. Sedaj se oglaševalci soočajo z višjimi cenami oglaševanja, posledično pada cena storitev, hkrati pa je zaradi čedalje večje ponudbe na trgu stranke težje spodbuditi k nakupu.
Rešitev
Rešitev se skriva v izrazih “lead generation” (pridobivanje zainteresiranih kontaktov) in “lead nurturing” (ustvarjanje odnosa s kontaktom). Izraza v nadaljevanju puščamo v izvirnikih.
“Lead generation” lahko opišemo kot postopek, v katerem obiskovalca naše spletne strani pretvorimo v interesenta za naš produkt ali storitev. Na primeru našega predavanja to pomeni, da od obiskovalca pridobimo elektronski naslov. Sledi “lead nurturing”. Gre za proces, v katerem z “leadom” komuniciramo glede na njegove želje, potrebe in v tem procesu skušamo ugotoviti ali je primeren kandidat za našo storitev.
Na delavnici bomo:
- podrobno spoznali postopka “lead generation” in “lead nurturing”,
- spoznali ključne elemente v povezavi z “lead generation” in “lead nurturing”,
- ugotovili, kako lahko vaše podjetje na ta način poveča prodajo,
- pripravili lead generation kampanjo v živo.
Komu je delavnica namenjena
Na delavnico vabimo predstavnike tako malih, kot večjih podjetij, ki bi radi odkrili nove načine za povečanje prodaje. Predstavili vam bomo sistem, ki ga lahko v svoj prodajni proces vpelje vsako podjetje, ki vsaj del svojih storitev prodaja prek spleta.
Termin in lokacija
- Petek, 10. junij 2016 od 14:00 do 16:30
- Trajanje delavnice: 2 uri in 30 minut
- Lokacija: MP coworking
Cena
- Redna kotizacija: 65 evrov + ddv
- Cena za udeležence MP šole: 40 evrov + ddv
- Cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 23 evrov + ddv
- 3 za 2: Če se iz istega podjetja prijavita in polno ceno (85 evrov + ddv) plačata 2 udeleženca, 3 pride gratis.
O predavatelju:
Sašo Palčič je direktor digitalne agencije Madwise, v svetu marketinga aktiven že od leta 2005. Zadnja leta deluje predvsem na področju digitalnega marketinga, priprave strategij spletnih nastopov, performance marketinga in komunikacije na družabnih omrežjih.
Z digitalnimi orodji svojim naročnikom zagotavlja prodajne rezultate. Sodeloval je z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so Si.mobil, Sportina, Adriatic-Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in drugi. Dolgoletni aktivni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije je tudi vabljeni predavatelj na temo digitalnega marketinga.