MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani
MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani
Kdaj | 01.04.2016 od 15:00 do 17:30 |
---|---|
Kje | MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana |
Kontakt | Borut |
Koledar |
|
Tudi sami se pri našem delu praktično vsakodnevno srečujemo z izzivi, kako iz obiskovalcev naših spletnih strani pridobiti čimveč naročnikov na novice, prijav na dogodke ali naročilo plačljivih storitev. Gre za delo, ki ga ni nikoli konec in vsebuje kopico različnih strokovnih znanj. Na tokratnem izobraževanju se bomo posvetili izboljšanju konverzije spletne strani.
Kaj je konverzija spletnih strani?
Konverzija v spletnem marketingu predstavlja vsako aktivnost, ki jo opravi obiskovalec spletne strani:
- se prijavi na e-novice;
- izpolni kontaktni obrazec;
- odda povpraševanje;
- opravi nakup.
Na delavnici bomo obravnavali naslednje teme:
- Osnove: kaj je konverzija, kako jo izračunamo
- Določitev cilja spletne strani
- Spremljanje analitik: kateri promet je najbolj učinkovit?
- Izboljšanje prodajnosti spletne strani
Termin in lokacija:
- Petek, 1. april 2016, od 15:00 do 17:30
- Trajanje delavnice: 2 uri in 30 minut
- Lokacija: MP coworking
Cena
- Early bird cena do 30. 4. 2016: 65 evrov + ddv
- Redna kotizacija: 85 evrov + ddv
- Cena za udeležence MP šole: 45 evrov + ddv
- Cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 20 evrov + ddv
- Cena za člane MP coworkinga: brezplačno.
- Če se iz istega podjetja prijavita in polno ceno (95 evrov + ddv) plačata 2 udeleženca, 3 pride gratis.
Komu je delavnica namenjena
Delavnica je namenjena vsem, ki imate spletno stran ali trgovino, ki jo na različne načine oglašujete, niste pa zadovoljni s stopnjo uresničitve ciljev (conversion).
O predavatelju
Peter Mesarec Ima dolgoletne izkušnje z optimizacijo za iskalnike in pripravo pristajalnih strani, ki jih vsakodnevno nadgrajuje z novimi testiranji in poskusi. Je vodja optimizacije za iskalnike v podjetju Red orbit in se tako dnevno ukvarja z optimizacijo največjih slovenskih spletnih strani in spletnih trgovin.
Peter je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal tako iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika.
Njegova že tako zanimiva predavanja popestri še s štajerskim naglasom in je med drugim med najbolje ocenjenimi predavatelji konference InOrbit 2015, predaval je pa tudi na drugih slovenskih in mednarodnih konferencah.