MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.
MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

S PR veščinami do poslovnega uspeha

Kdaj 22.04.2016 od 14:00 do 18:00
Kje NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Koledar

Na delavnici bo Majda Dodevska iz podjetja Scoutee predstavila, kaj so odnosi z javnostmi in kako dobri odnosi z javnostmi koristijo podjetjem. Kako doseči medije in druge, za podjetje pomembne deležnike. Udeleženci se boste naučili, da pri odnosih z javnostmi ne gre samo za odnose z mediji in medijske objave, temveč tudi druge oblike sodelovanja s ciljnimi skupinami.

Majda je soustanoviteljica podjetja Scoutee, ki je razvilo produkt za igralce baseballa. Njihova Kickstarter kampanja je bila osnovana na odlični komunikaciji z domačimi in predvsem s tuijimi novinarji športnih medijev. Kako lahko majhna slovenska ekipa prepriča veliko novinarsko hišo, kot je CBS sports, da objavi zgodbo o njenem produktu? Takšnim izkušnjam je vredno prisluhniti!

Kaj boste izvedeli?

  • Kaj so odnosi z javnostmi in katere javnosti poznamo?
  • Zakaj potrebujem odnose z javnostmi?
  • Kako se lotiti odnosov z javnostmi – dilema: in-house vs. outsourcing
  • Kako lahko odnosi z javnostmi pomagajo pri uspehu mojega podjetja?
  • Kako in kdaj načrtovati odnose z javnostmi?
  • Kako ugotoviti, kateri mediji so relevantni za moje podjetje?
  • Kako ugotoviti, katerega novinarja znotraj posameznega medija naj kontaktiram?
  • Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
  • Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
  • Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?
  • Delo na praktičnih primerih.

Naučili se boste, kateri so osnovni elementi odnosov z javnostmi ter kako se jih lotiti. Majda vam bo predstavila osnovne elemente dobrega sporočila za javnost. Vsak udeleženec bo napisal sporočilo za javnost na svojem primeru – za svoj projekt, podjetje oziroma izdelek.

V vaš projekt vlagate trud in znoj, ne spite in ste prepričani, da boste ciljnemu krogu ljudi rešili neznansko težavo. Izbrskali ste e-naslove (tujih) novinarjev in urednikov, a se na vaša sporočila nihče ni odzval. Čas teče, roki se bližajo, denar kopni, o vas pa ni nihče napisal niti same samcate besede … Vam je zgodba znana? Majda bo predstavila taktike, ki jih je sama uspešno uporabljala pri komuniciranju z domačimi in tujimi mediji. Prijavite se še danes!

Način dela

  • Na delavnici boste na podlagi Majdinih smernic pripravili svoje sporočilo za javnost.
  • Vsak udeleženec prejme gradivo.
  • Z udeleženci in udeleženkami se bomo predhodno spoznali, tako da se bo Majda lahko pripravila na konkretna vprašanja in vam na delavnici ponudila konkretne rešitve, ki jih boste lahko uporabili takoj po delavnici.

Termin in lokacija

  • Petek, 22. april, od 14:00 do 18:00
  • Lokacija: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Komu je delavnica namenjena?

S pomočjo Majdinih nasvetov si boste pomagali tehnološki startupi, mlada podjetja, samostojni podjetniki, srednje velika podjetja in ekipe, ki se odpravljate po sredstva na platforme množičnega financiranja. Delavnica pa ni namenjena zgolj podjetnikom! Vabljeni vsi, ki morate poskrbeti, da se o vaših projektih, društvih ali (neprofitnih) organizacijah piše v medijih.

Cena

  • **30% EKSKLUZIVEN POPUST DO 17. APRILA: 59 evrov + ddv**
  • Redna cena: 85 evrov + ddv

Zakaj je Majdi vredno prisluhniti?

Majda Dodevska je strokovnjakinja za komuniciranje z 12-letnimi izkušnjami s področja medijev, odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, organiziranja dogodkov in trženja.

Izkušnje je nabirala v podjetjih, kot sta Delo in Elektro Ljubljana, trenutno pa je soustanoviteljica in vodja marketinga ter odnosov z javnostmi v startupu Scoutee. Kot nekdanja novinarka in urednica dobro ve, kaj novinarji in uredniki iščejo ter kako priti do objav v pomembnih medijih.

Po njeni zaslugi so o Scouteeju med jesensko Kickstarter kampanjo poročali številni pomembnih globalni mediji, kot so Discovery Channel, Yahoo Japan, Engadget, Gizmodo, CBS sports in mnogi drugi.

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.