Google Ads delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje Ads kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google Ads delavnica, v okviru katere boste spoznali Google Ads: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google Ads mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Kdaj 01.06.2018 od 9:00 do 17:00
Kje NLB Center inovativnega podjetništva
Facebook
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar

Google Ads oglaševanje postaja obvezen vir pridobivanja potencialnih strank za vsako resno podjetje po celotnem svetu,  Slovenija pri tem ni izjema. Še nekaj let nazaj je Google Ads oglaševanje predstavljalo dodatni vir potencialnih strank, ki so ga uporabljala podjetja inovativne narave. Danes brez njega oziroma s slabo postavljeno, neoptimizirano oglaševalsko kampanjo vsako leto izgubljate na tisoče in tisoče evrov prihodkov. Zato je tu Google Ads delavnica.

Oglejmo si, zakaj je Google Ads oglaševalsko orodje, ki ga v letu 2018 ne smete zanemariti.

Google Ads oglaševanje – številke

86 % potrošnikov uporablja internet za iskanje lokalnih ponudnikov storitev (WebVisible survey).

72 % potrošnikov informacije o ponudnikih storitev išče prek spleta (WebVisible survey).

29 % potrošnikov vsaj enkrat na teden išče informacije o ponudbi lokalnih ponudnikov storitev (Netmarketshare.com).

71 % iskanj se opravi prek Googlovega iskalnika (Netmarketshare.com).

80 % vseh uporabnikov spleta Google doseže prek svoje oglasne mreže.

40 % VSEH klikov v iskalniku, tudi kar se tiče organskih zadetkov, odpade na prve tri oglase (velja za konkurenčne panoge).

72 % marketinških oddelkov namerava v letu 2018 vložek v Google Ads še povečati.

70 % tistih, ki uporabljajo mobilno iskanje, pokliče ponudnika direktno iz Google oglasa (Mediative Labs).

Podjetje za vsak vložen evro v Google Ads v povprečju zasluži dva evra (Google Economic Impact Report).

Google je glavni igralec na trgu iskalnega oglaševanja

Glede na povedano lahko sklepate, da skorajda vsako rastoče in uspešno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža oziroma orodje, ki se imenuje Google Ads oziroma Google Ads oglaševanje.

Gre za oglaševanje, ki ga lahko vzpostavimo praktično z danes na jutri, kar je v turbulentnih časih izredna dodana vrednost. Pa vendarle je za vzpostavitev dobre oglaševalske kampanje treba pridobiti kar nekaj znanja in izkušenj ter poznati trike, ki po eni strani povečajo doseg, po drugi strani pa znižajo ceno na klik.

Google oglaševanje lahko v grobem razdelimo na tri kategorije: oglaševanje v Googlovem iskalnem omrežju, oglaševanje v prikaznem omrežju in tako imenovani remarketing oziroma po slovensko ponovno trženje.

Google iskalno omrežje

Recimo, da v Googlu iščete “prenosni računalnik”. Zadetki, označeni z “Ad”, so tako imenovane Google sponzorirane povezave, ki jih lahko zakupimo prek sistema za serviranje oglasov. Tovrstno oglaševanje je zelo razširjeno in se ga ponavadi lotimo še pred optimizacijo spletnih strani, saj ga lahko aktiviramo takoj, hkrati pa omogoča nešteto možnosti za testiranje različnih kreativnih rešitev, ključnih besed, maksimalne cene za klik in podobno.

Google AdWords delavnica

Googlovo prikazno omrežje

Googlovo prikazno omrežje omogoča prikaz oglasnih pasic (angl. banner) prek Googlove mreže (na primer Gmaila) in prek mreže partnerjev (primeri v Sloveniji: Delo.si, Finance.si …). Tovrstno oglaševanje je primerno za bolj izkušene oglaševalce z več znanja, ki imajo za oglaševanje na voljo višje mesečne proračune.

Google remarketing – ponovno trženje

Google je pred nekaj leti predstavil novost: remarketing oziroma ponovno trženje. Tovrsten način oglaševanja omogoča, da uporabnikom, ki so obiskali našo spletno stran, ob njihovem obisku zapišemo piškotek in jim s pomočjo tega piškotka “sledimo po spletu”. To je izredno koristno orodje, ki omogoča bistveno izboljšanje konverzije prodaje naših produktov oziroma storitev.

Zapisano kaže na to, da Google ponuja izjemna orodja, ki jih lahko uporabite za pospeševanje rasti svojega posla. Žal so tovrstna orodja relativno kompleksna. Treba si je vzeti kar nekaj časa, prebrati veliko spletnega gradiva, si ogledati kakšen spletni seminar na to temo,  ne škodijo pa niti informacije iz prve roke, ki nam postrežejo s konkretnimi informacijami in nasveti.

Google AdWords oglaševanje

Da bi bilo naše spoznavanje Google Ads lažje, smo se obrnili na Marka Penka, ki se že 10 let na dnevni ravni profesionalno ukvarja z Google Ads. V svoji karieri je porabil že na milijone oglaševalskih evrov na Googlu in s tem za svoje naročnike ustvaril na desetine milijonov prodaje. Google Ads delavnica je odlična priložnost, da Marko z nami deli svoje bogato znanje.

Google Ads delavnica v praksi

S pomočjo Marka Penka se bomo v okviru delavnice posvetili naslednjim temam:

Uvod v Google Ads:

  • začetek in pomembne nastavitve – odprava morebitnih napak, ki ste jih napravili,
  • kako izkoristiti ugodnosti za začetnike,
  • kako doseči ciljne kupce,
  • novi Google Ads vmesnik in njegove prednosti.

Postavitev oglaševalske kampanje in piljenje oglasov:

  • kako brezplačno ustvariti odzivne oglasne pasice (angl. responsive ads),
  • kako napisati učinkovit oglas, ki bo nadpovprečno prodajal,
  • implementacija prve oglaševalske kampanje v Google Ads,
  • kaj je treba vedeti za razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti,
  • kako znižati ceno oglasa s pomočjo trikov izkušenih Ads mojstrov,
  • kako izkoristiti Google remarketing za svoj posel,

Napredna uporaba Google Ads:

  • uporaba negativnih ključnih besed in optimiziranje oglaševalskih proračunov,
  • pregled primerov učinkovitih oglasov,
  • Gmail oglasi – močno orodje za doseganje potencialnih strank,
  • YouTube oglaševanje – za koga je primerno in kako se ga lotiti,
  • samodejno ciljanje (angl. dynamic ad targets),
  • specifike mobilnega oglaševanja in nasveti za optimizacijo,
  • uporaba Google Analytics za spremljanje rezultatov oglaševalskih kampanj (osnove).

Google Ads delavnica bo postavila dobre temelje, ki jih lahko izkoristite za izboljšanje poslovnega izida svojega podjetja v letu 2018.

Google Ads delavnica je namenjena vsem, ki:

  • imate že vsaj osnovne izkušnje s postavljanjem Google Ads oglasov,
  • že oglašujete na Google Ads, vendar z učinkom niste zadovoljni,
  • imate specifična vprašanja, ki bi jih med reševanjem primerov iz prakse  radi zastavili vrhunskemu strokovnjaku,
  • bi radi vzpostavili učinkovite remarketing kampanje, Gmail in YouTube oglase.

Mnenja udeležencev preteklih izvedb delavnice

NLB d.d.
Udeležila sem se že več delavnic Marka Penka in prav vse so mi dale ogromno uporabnega znanja, ki ga dnevno uporabljam pri svojem poslu. Še posebej všeč sta mi Penkov sistematičen in aplikativen pristop, ki se prilagodi znanju poslušalcev (tako začetnikom kot naprednim uporabnikom), ter osredotočenost na nove poslovne priložnosti prek izboljšav in trendov. Pripravite si konkretna vprašanja ali težave, s katerimi se srečujete. Po delavnici boste komaj čakali, da se usedete za računalnik in uporabite slišano za dosego zastavljenih ciljev. Penkov celostni pristop k marketinškim izzivom je navdušujoč! ~ ~ 12.01.2018


"Zelo jasna razlaga, jasni primeri in odlični nasveti." ? ~ ~ 12.10.2016

Povprečena ocena: 5 (Število ocen: 3).

O predavatelju

Marko Penko

Delavnico Google Ads bo vodil certificirani izkušeni mojster Google Ads oglaševanja Marko Penko, eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji.

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z 10 leti izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah regije CEE. Marko je eden od dveh aktivnih certificiranih Google trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja za podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google Ads Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter imetnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Napravite pomemben korak v smeri izboljšanja prodaje v svojem podjetju in se še danes prijavite na Google Ads delavnica z Markom Penkom! Število mest je omejeno, delavnice v tem terminu ne nameravamo ponoviti.

Termini in kotizacija vaše investicije v znanje

POMEMBNO: vašo vstopnico lahko delno krije Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije prek Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih. Preverite ali ustrezate pogojem in kako izkoristiti to priložnost s klikom TUKAJ >>

Četrtek, 7. junij 2018 – od 9.00 do 17.00 | NLB CIP, Ljubljana

  • Eearly bird kotizacija: 199 evrov + DDV (Polna cena: 249 evrov + ddv).
  • Cena za MP partnerje, uporabnike virtualne pisarne in člane MP coworkinga: 129 evrov + ddv.
  • Število udeležencev je omejeno na 14.
  • Na vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja ali vašega prijatelja priznamo 20% popust.
  • Z Markom pripravljamo tudi Google Analytics delavnico. Pišite na info@mp.si za paketno ceno.

Zaradi praktične naravnanosti delavnice in dela na primerih direktno v sistemu Google Ads je število udeležencev omejeno na 14. Vsak udeleženec prejme gradivo (prosojnice predavatelja v tiskani obliki). Priporočamo vam, da na delavnico prinesete svoj prenosnik in predhodno pripravite Google Ads račun.

100-% garancija na zadovoljstvo

Če delavnica ne bo zadostila vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Prijavite se na Google AdWords: