Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Google AdWords delavnica

Google AdWords delavnica

Kdaj 07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Kje NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Kontakt
Koledar

Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako rastoče in uspešno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža oziroma orodje, ki se imenuje Google AdWords.

Gre za oglaševanje, ki ga lahko vzpostavimo praktično z danes na jutri, kar je v turbulentnih časih izredna dodana vrednost. Pa vendarle je za vzpostavitev dobre oglaševalske kampanje treba pridobiti kar nekaj znanja in izkušenj, poznati je treba trike, ki po eni strani povečajo doseg, po drugi strani pa znižajo ceno na klik.

Google oglaševanje lahko v grobem razdelimo v tri kategorije: oglaševanje v Googlovem iskalnem omrežju, oglaševanje v prikaznem omrežju in tako imenovani remarketing oziroma po slovensko ponovno trženje.

Google iskalno omrežje

Recimo, da v Googlu iščete “prenosni računalnik”. Zadetki, označeni z “Ad”, so tako imenovane Google sponzorirane povezave, ki jih lahko zakupimo prek sistema za serviranje oglasov. Tovrstno oglaševanje je zelo razširjeno in se ga ponavadi lotimo še pred optimizacijo spletnih strani, saj ga lahko aktiviramo takoj, hkrati pa omogoča nešteto možnosti za testiranje različnih kreativnih rešitev, ključnih besed, maksimalne cene za klik in podobno.

Google AdWords - prikaz zadetkov v Google prikaznem omrežju.

Google AdWords – prikaz zadetkov v Google prikaznem omrežju.

Google prikazno omrežje

Google prikazno omrežje omogoča prikaz oglasnih pasic (angl. banner) prek Googlove mreže (na primer Gmaila) in prek mreže partnerjev (primeri v Sloveniji: Delo.si, Finance.si …). Tovrstno oglaševanje je primerno za bolj izkušene oglaševalce z več znanja, ki imajo za oglaševanje na voljo višje mesečne proračune.

Google remarketing – ponovno trženje

Google je pred nekaj leti predstavil novost: remarketing oziroma ponovno trženje. Tovrsten način oglaševanja omogoča, da uporabnikom, ki so obiskali našo spletno stran, ob njihovem obisku zapišemo piškotek in jim s pomočjo tega piškotka “sledimo po spletu”. To je izredno koristno orodje, ki omogoča bistveno izboljšanje konverzije prodaje naših produktov oziroma storitev.

Zapisano kaže na to, da Google ponuja izjemna orodja, ki jih lahko uporabite za pospeševanje rasti svojega posla. Žal so tovrstna orodja relativno kompleksna. Treba si je vzeti kar nekaj časa, prebrati veliko spletnega gradiva, si ogledati kakšen spletni seminar na to temo,  ne škodijo pa niti informacije iz prve roke, ki nam postrežejo s konkretnimi informacijami in nasveti.

Da bi bilo naše spoznavanje Google AdWords lažje, smo se obrnili na Marka Penka, ki se že 10 let na dnevni ravni profesionalno ukvarja z Google AdWords. V svoji karieri je porabil že na milijone evrov oglaševalskih evrov na Googlu in s tem za svoje naročnike ustvaril na desetine milijonov prodaje. Delavnica Google AdWords je odlična priložnost, da Marko z nami deli svoje bogato znanje.

Delavnica Google AdWords za začetnike in napredne uporabnike

Zaradi bolj učinkovitega sistema dela in lažjega spremljanja smo tokrat delavnico razdelili na dva dela. Prvi je namenjen začetnikom, ki se z Google AdWords šele spoznavate, drugi pa naprednejšim uporabnikom.

1. Google AdWords za začetnike

Z Markovo pomočjo se bomo v okviru začetne delavnice posvetili naslednjim temam:

  • začetek in pomembne nastavitve,
  • kako izkoristiti ugodnosti za začetnike,
  • kako doseči ciljne kupce,
  • novi Google AdWords beta,
  • ako brezplačno ustvariti odzivne oglasne pasice “responsive ads”,
  • kako napisati učinkovit oglas,
  • implementacija prve oglaševalske kampanje,
  • razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti.

Delavnica Google AdWords za začetnike je namenjena vsem, ki:

  • Google AdWords šele spoznavate oziroma poznate zgolj njegove osnove,
  • bi radi pridobili začetna, osnovna znanja o vmesniku in na splošno o uporabnosti sistema,
  • bi radi kreirali svoj prvi oglas.

Termin: 7. 12. 2017: 16.30-19.30  |  Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Cena: 89 evrov + DDV

2. Google AdWords za napredne uporabnike

V naprednem delu delavnice Google AdWords se bomo posvetili nekoliko bolj kompleksnim vidikom Google AdWords, kot so:

  • kako znižati ceno oglasa,
  • kako izkoristiti Google remarketing za svoj posel,
  • uporaba negativnih ključnih besed,
  • pregled primerov učinkovitih oglasov,
  • Gmail oglasi – močno orodje,
  • YouTube oglaševanje,
  • Samodejno ciljanje (dynamic ad targets),
  • specifike mobile oglaševanja in nasveti za optimizacijo,
  • uporaba Google Analytics za spremljanje rezultatov (osnove).

Napredna delavnica Google AdWords je namenjena vsem, ki:

  • imate že izkušnje s postavljanjem Google AdWords oglasov,
  • že oglašujete na Google AdWords, vendar z učinkom niste zadovoljni,
  • imate specifična vprašanja, ki bi jih radi zastavili vrhunskemu strokovnjaku,
  • bi radi vzpostavili učinkovite remarketing kampanje, Gmail in YouTube oglase.

Termin: 8. 12. 2017: 16.30-19.30  |  Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Cena: 109 evrov + DDV

Paketna cena

Izberite obe delavnici v paketu in plačajte manj! Namesto 208 evrov + DDV za kar 6 ur predavanj plačate le 189 evrov + DDV.

Mnenja udeležencev

Maruša Štepec
"Na včerajšnjem predavanju sem dobila odgovor na vsa svoja vprašanja. Z AdWords se ukvarjam že nekaj časa. Predavanja sem se udeležila, ker je cena na klik v moji panogi precej visoka. Marko mi je dal konkretne nasvete za razdelitev oglasnih kampanj po ključnih besedah, kar mi bo pomagalo pri znižanju stroška oglaševanja mojih portretov. Priporočam." ~ ~ 13.10.2016


"Zelo jasna razlaga, jasni primeri in odlični nasveti." 🙂 ~ ~ 12.10.2016

Povprečena ocena: 5 (Število ocen: 2).

O predavatelju

Delavnico Google AdWords bo vodil izkušeni maček Google AdWords Marko Penko, eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji.

Marko Penko

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z 10 leti izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah regije CEE. Marko je eden od dveh aktivnih certificiranih Google trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Napravite pomemben korak v smeri izboljšanja prodaje v vašem podjetju in se še danes prijavite na delavnico Google AdWords z Markom Penkom!

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Prijavite se na Google AdWords delavnico: