NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Delavnica Kako pisati za splet

Delavnica Kako pisati za splet?

Kdaj 07.12.2018 od 9:00 do 12:30
Kje NLB CIP
Facebook
Kontakt
Telefon 030 708 807
Koledar

Kako pritegniti bralčevo pozornost in obdržati njegovo koncentracijo pri branju besedil na spletni strani? Bralcu se na spletu mudi, v iskanju informacije, ki bi rešila njegov problem, nestrpno hiti gor in dol, preskakuje odstavke in išče tisto »nekaj«, kar bi ga pritegnilo in zadržalo.

Kako dolgo se bo sprehajal, brskal in iskal informacije, ni odvisno le od privlačnosti spletne stani in njene uporabnosti, temveč tudi od vsebine, njene kakovosti in načina podajanja. Kakšna je torej vsebina in kako mora biti napisana, da bo obiskovalec vaše spletne strani članek prebral podrobneje in poglobljeno?

Odgovore na zastavljena vprašanja vam bo predstavila izkušena avtorica promocijskih besedil (angleško temu rečemo copywriting), ki vam bo v 4 šolskih urah predstavila zakonitosti pisanja prodajnih, predstavitvenih in drugih besedil na spletu. Petra Bališ je svetovala mnogim prepoznavnim podjetjem; med drugim so med njenimi referencami tudi Javna agencija Spirit, Slovenska Univerza za tretje življenjsko obdobje, Inštitut za disleksijo, Sodexo, Abanka, FinancePRO, kadrovska agencija M servis, tratorija Azur, ringaraja.net in mnogi drugi.

Čemu bi se toliko trudili okoli besedil?

“Vsebina je kralj” (Content is King), je pred davnimi leti izjavil neznani avtor. Izjava izhaja še iz časov, ko sta bila prevladujoča načina oglaševanja televizijsko in časopisno oglaševanje. Ugotavljamo, da v času interneta to velja še v večji meri kot nekoč!

Oglejmo si 5 razlogov, zakaj je vsebina kralj tudi v času spleta:

  • Odlična za SEO!
  • Spodbuja odzivnost (engagement)!
  • Povečuje promet na strani!
  • Dodaja vrednost storitvam oziroma produktom!
  • Prinaša nove kontakte in prodajo!

Klikni in skoči na vsebino delavnice

Zakaj se morate pisanju besedil maksimalno posvetiti?

  1. Kar 8 od 10 ljudi bo prebralo naslov besedila, a le 2 od 10 bosta nadaljevala z branjem.
  2. Na spletu besedil ne beremo na poglobljen način (kot npr. knjigo), ampak z očmi drsimo. V povprečju uporabnik prebere le 20 odstotkov spletne strani.
  3. Besedila na spletu beremo v obliki črke F. Tretjo besedo v vrstici uporabniki že občutno zanemarimo, če jo primerjamo s prvima dvema.
  4. Podjetja se vedno bolj zanašajo na vsebinski marketing. Kar 41 odstotkov tržnikov pravi, da vsebinski marketing ustvarja dobiček.

Strategijo vsebinskega marketinga morate v svojem podjetju zagotovo postaviti. Naj vas ne zavede podatek o uspešnosti dobrih in opaznih naslovov, saj jim mora brez dvoma slediti odlična vsebina, ki bo uporabnika zadržala na strani in ga prepričala v konverzijo, kakršno ste si zastavili. T. i. “click-bait” naslovi, ki uporabnika najprej pritegnejo in ga nato zavedejo, so kratkotrajna strategija, ki je v očeh večine bralcev povezana z nekvalitetnimi vsebinami oz. mediji.

Seveda pa to ne pomeni, da naj bodo vaša besedila dolgočasna. Slediti je treba preverjeni strukturi, ki bralca drži v napetosti, ga informira ali opomni na njegove težave in mu v pravem trenutku predstavi ponudbo, ki je nikakor ne gre zamuditi.

Menite, da je pisanje samo za diplomantke in diplomante Filozofske fakultete?

Ne bo držalo. Veščine pisanja pridejo prav vsem tistim, ki ste postavljeni pred naslednje dejstvo: na spletu morate bralca prepričati ali mu izdelek pojasniti oziroma ga prodati. To zajema:

  • upravljavce družabnih omrežij,
  • avtorje oglasnih besedil (družabna omrežja, AdWords …),
  • snovalce rednih elektronskih sporočil podjetja ali masovnih prodajnih elektronskih sporočil,
  • produktne vodje, ki morajo z marketinško ekipo pravilno in jasno zapisati slogane, predstaviti prednosti produkta in rešitve, ki jih ta nudi,
  • blogerje in urednike spletnih strani.

Ali ste med njimi? V naslednjih vrsticah boste spoznali vsebino delavnice.

Vsebina delavnice

 1. Načrtovanje vsebine

  • Zakaj je že pred prenovo (ali postavitvijo) spletne strani treba misliti tudi na vsebino?
  • Zakaj je kakovostna vsebina na spletu enako pomembna kot oblika in funkcionalnost spletne strani (obvezni elementi spletne strani, kaj moti obiskovalce, vpliv kakovostne vsebine na SEO …)?
  • Vsebinski marketing

2. Komu pišete?

  • Določanje ciljne publike
  • Kaj želim povedati?
  • Kaj bralci potrebujejo in kaj želijo slišati?

3. Kako beremo besedila na spletu?

  • Spoznavanje metode eyetracking
  • Načelo obrnjene piramide

4. Pogoste napake pri pisanju spletnih besedil

5. Priporočila za pisanje za splet

  • Kako dolgo besedilo je ravno prav dolgo?
  • Tehnična priporočila, čitljivost in vizualni elementi
  • Pozovite bralce k akciji
  • Slog pisanja – kaj je to?

6. Dober naslov drži obljubo

7. Vizualni elementi vsebine (video, infografike, slike …)

8. Iskalnikom prijazna besedila

  • Kako vsebina vpliva na optimizacijo?
  • Raziskovanje in uporaba ključnih besed

9. Še nekaj o družabnih medijih

  • Kakšna objava bo pri uporabnikih izzvala aktivnost?

Klikni in skoči do prijavnice

Metoda dela

Delavnica vsebuje precej praktičnega dela in aktivnega udeleževanja prisotnih. Vadili boste na svojih konkretnih primerih, zato je zaželeno, da nam ob prijavi pošljete povezavo do svoje spletne strani in zaupate najbolj perečo težavo, s katero se srečujete pri pisanju spletnih besedil. Primere dobrih praks in napak bomo črpali z vaših spletnih strani. Personalizacija delavnice predstavlja dodano vrednost – tako povratne informacije kot tudi predlogi za popravke so takojšnji. Priporočamo, da s seboj prinesete svoj računalnik.

Kakšni so cilji delavnice?

  • Na delavnici boste spoznali pomembnost načrtovanja priprave vsebine za spletno stran ter pravilno in kakovostno napisanih besedil.
  • Naučili se boste pravil pisanja spletnih vsebin, ki so napisane v skladu z značilnostmi branja na spletu, tehničnimi priporočili ter vsebinsko SEO optimizacijo.
  • Pridobili boste konkretne napotke in ideje za izboljšanje oziroma nadgradnjo obstoječih spletnih vsebin.

Komu je delavnica namenjena?

Poleg tistih, ki opravljate zgoraj opisane vloge, ste na delavnico vabljeni tudi vsi, ki:

  • se pri svojem delu redno ali občasno srečujete s pisanjem različnih predstavitvenih, izobraževalnih, prodajnih besedil ali člankov za spletne strani, bloge, družabne medije …
  • prenavljate spletno stran in ob tem NISTE pozabili, da je treba načrtovati tudi vsebino,
  • prenavljate spletno stran in STE pozabili, da sta načrtovanje in priprava kakovostne vsebine enako pomembna kot samo oblikovanje in programiranje spletne strani,
  • urejate spletno stran podjetja in želite dvigniti nivo kakovosti, berljivosti in branosti vsebine,
  • upravljate s profili na družabnih omrežjih in veste, da je kakšen dober nagovor sem in tja dobrodošel tudi na Facebooku,
  • ste vedoželjni in radi pišete.

O Petri Bališ, izvajalki delavnice

Petra BališDelavnico bo izvajala Petra Bališ, samostojna podjetnica, marketinška svetovalka in tekstopiska. Na svoji samostojni poti kot zunanja sodelavka svojim številnim, tudi mednarodnim in tujim, naročnikom že 12 let uspešno kaže smer in jim pomaga, da so v svojih marketinških odločitvah bolj suvereni in hitreje pridejo do zastavljenih ciljev. Izrazito je usmerjena v digitalni marketing, zadnja leta še posebej v vsebinski marketing in tekstopisje. Mnoga besedila, ki jih berete na spletu, so prav njena.

»Personalizirana« predavanja in delavnice najpogosteje izvaja za posamezna podjetja, poleg tega pa je tudi mentorica in predavateljica v programu spodbujanja ženskega podjetništva »Podjetnost je ženskega spola«.

Na praktični delavnici vas ne bo pustila hladnih. Spodbujala vas bo k aktivnemu sodelovanju, da boste od skupnega popoldneva odnesli kar največ in tako čim prej postali bolj suvereni pri pisanju svojih besedil.

Stranke o njej pravijo …

“Delavnico vsekakor priporočam vsakomur, ki se podaja v svet vsebinskega marketinga. Primerna je tako za tiste, ki ste že vešči pisanja za splet, kot tiste, ki imate le osnovno zanje s tega področja. Je praktično naravnana in udeležence neprestano sili k delovanju. Na tej delavnici sigurno ne boste le poslušalec, temveč aktivni soustvarjalec, ki sproti poskuša uporabiti novo pridobljeno znanje. Petra je skozi delavnico vešče navezovala teorijo na praktične primere, kar je marsikomu med nami pokazalo pot k boljšemu načinu pisanja za splet. Pa tudi kakšna nova ideja se je porodila. Čista 5!” Nina Valentič, direktorica podjetja Biro Marker d.o.o. (spletna trgovina s pisarniškim materialom Marker.si)

“Ko sem spoznala njen izjemni čut za ljudi in njen profesionalen in natančen poslovni odnos do dela in strank, smo jo povabili k sodelovanju na Med.Over.Net kot svetovalko za spremljanje PR za ključne naročnike in krizno komuniciranje. Delo opravlja vestno, samoiniciativno in natančno. Ob tem imam ob njej vedno občutek, da ga naredi z lahkoto, čeprav vem, da je zahtevno in odgovorno.” Andreja Verovšek, urednica portala Med.Over.Net

“S Petro Bališ smo začeli sodelovati pred leti, ko je bil naš marketinški oddelek še v povojih. Sodelujemo tako na področju izdelave marketinške strategije kakor tudi pri operativni izvedbi aktivnosti, ko je treba dogovorjeno s papirja prenesti v naše delovno okolje, ki ima kar nekaj posebnosti. Zahteva poseben pristop do gostov in naročnikov, zato ti dve področji, čeprav sta zelo povezani, obravnavamo ločeno. V času skupnega sodelovanja smo izpeljali veliko projektov. Izdelali smo dve publikaciji, vstopili v svet socialnih omrežij in on-line trženja. Petra ima širok spekter znanj, njena podpora in ideje so za nas zelo dragocene.” Igor Peček, komercialni direktor družbe Sodexo

Termin in lokacija

Termin: 7. december 2018 od 9:00 do 12:30 (4 šolske ure + 2 kratka odmora)

Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, Ljubljana

Kotizacija – pohitite s prijavo in si zagotovite nižjo ceno!

Svoja spletna besedila lahko s personalizirano pomočjo strokovnjakinje izboljšate za

  • early bird cena do 5. decembra 2018: 99 evrov + DDV
  • polna cena: 129 evrov + DDV

Ne čakajte predolgo in si svoj sedež zagotovite že danes. Ker je delavnica v naši ponudbi sveža, pričakujemo veliko interesa – izplonite spodnjo prijavnico sedaj!

100% garancija na zadovoljstvo

Če predavanje ne bo zadostilo vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

PRIJAVNICA