Tekmovanje: Digital Sports Innovation Challenge 2016
Tekmovanje: Digital Sports Innovation Challenge 2016 (Vir slike: Pixabay.com)
Sportradar, globalno vodilno podjetje na področju razumevanja in omogočanja polnega potenciala športnih podatkov in digitalnih vsebin ter zbiranja, preverjanja in obdelave športnih podatkov, prisotno tudi v Sloveniji, v sodelovanju s Fakulteto za elektrotehniko Univerze v Ljubljani to jesen vabi študente vseh slovenskih fakultet k prijavi na tekmovanje »Digital Sports Innovation Challenge 2016« (DSIC 2016).
S to uvodno, prvo izdajo študentskega izziva DSIC, Sportradar v Sloveniji vzpostavlja most med akademskim in korporativnim svetom in istočasno ustanavlja novo platformo za študente z različnimi znanji in ozadji, s čutom za podjetništvo in nove tehnologije. Študenti imajo možnost začetne ideje in inovacije spremeniti v prototipe in dalje v tržno uspešne izdelke. Sportradar jim v tem procesu ves čas stoji ob strani z mentorstvom in s prostim dostopom do svojih storitev.
Sodelujoči posamezniki in ekipe bodo imeli priložnost ustvariti inovativne programske rešitve, izdelke ali storitve, ki temeljijo na uporabi športnih podatkov in v okviru enega od petih izzivov:
- Prikaz športnih podatkov neposredno na zaslonu TV ob spremljanju športnih dogodkov iz naslanjača (aplikacije ali rešitve za Smart TV, Apple TV, Set Top Box)
- Aktivacija športnih navdušencev in zabava za t.im. digitalne športne navdušence, doma v naslanjaču ali na stadionu (mobilne aplikacije, virtualna resničnost, obogatena resničnost)
- Obogatitev športnih medijskih vsebin (rešitev, orodje ali aplikacija za novinarje in TV komentatorje, prikaz podatkov na spletu, umetna inteligenca)
- Igrifikacija profesionalnih športnih podatkov (Igra, ki temelji na uporabi športnih podatkov ali pa jo v ozadju tako ali drugače poganjajo športni podatki)
- Povečanje vpliva in učinka oglaševanja ob pomoči športnih podatkov
Kdo lahko sodeluje in kaj se od ekip pričakuje?
DSIC 2016 je ekipno tekmovanje, namenjeno študentom vseh slovenskih fakultet, ki imajo status dodiplomskega ali podiplomskega študenta v letu 2016/2017, ter tistim, ki so študij zaključili v zadnjih dveh študijskih letih.
Naloga ekip je zasnovati začetno idejo in pri tem razmisliti o bodočem končnem uporabniku, o konkurenčnih prednostih in rezultatih. Tekmovalcem bo ves čas tekmovanja na voljo ekipa mentorjev.
V času tekmovanja bodo ekipe oblikovale nov izdelek in razvile osnovni prototip. Ker projekt zajema različna področja in znanja, je dobrodošlo, da se v ekipe vključijo študentje iz različnih fakultet – ni pa to pogoj.
Ob prijavi na tekmovanje oris ideje ni potreben – idejo lahko ekipe izoblikujejo tudi pozneje, vendar najpozneje do prvega selekcijskega dne, ki bo 10. oktobra 2016.
Nagrade za najboljše
Udeležba na tekmovanju DSIC 2016 ni koristna izkušnja le zaradi nabiranja novih znanj, pač pe tudi zaradi privlačnih nagrad za najboljše. Vsak član zmagovalne ekipe bo prejel denarno nagrado v višini 1.500 evrov oziroma največ do 6.000 evrov skupno za celotno ekipo, tekmovalce pa bo Sportradar vključil tudi pri deljenju bodočega tržnega uspeha izdelka, če se družba Sportradar odloči izdelek podpreti in razviti do končnega produkta.
DSIC je lahko tudi priložnost za pridobitev zaposlitve ali pripravništva na eni od Sportradarjevih lokacij (tudi v Ljubljani).
Pomembni datumi
- Predstavitveni dnevi za vse študente (prijavljene in neprijavljene) na Fakulteti za Elektrotehniko v Ljubljani: 23. september 2016, 29. september 2016 in 6. oktober 2016
- Zadnji dan za prijave (na uradni spletni strani DSIC 2016): 6. oktober 2016
- Vabila prijavljenim ekipam za Selekcijski dan: 6. oktober 2016
- Selekcijski dan (Predstavitev idej, pitch #1): 10. oktober 2016
- Vabila izbranim ekipam (začetek tekmovanja za izbrane ekipe): 14. oktober 2016
- Eliminacijski dan (Predstavitev konceptov, pitch #2): 28. oktober 2016
- Demo dan in razglasitev zmagovalca (Predstavitev prototipov, pitch #3): 30. november 2016