RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje.

Kdaj 13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Kje Tehnološki park Ljubljana
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar

Tudi letos nadaljujemo s tradicijo in leto začenjamo v družbi vrhunskih strokovnjakov, ki nam bodo nakazali trende v spletnem oglaševanju v letu 2019.

Vse, ki ste med cilje za leto 2019 postavili izboljšanje spletne prodaje, vabimo, da to naredite z našo pomočjo na dogodku Trendi digitalnega marketinga 2019.

Poznavanje digitalnih trendov je ključno za povečanje prodaje na spletu

Spletni ekosistem, vključno z digitalnim marketingom, je ena najbolj dinamičnih in turbulentnih panog. Strategije in taktike, ki so jih mala in srednja podjetja uporabljala še pred letom dni, danes žal ne delujejo več.

Dejstvo je, da učinkovitost vseh digitalnih kanalov strmo pada, podjetniški zmagovalci na spletu pa so zgolj tisti, ki neprestano inovirajo, izpopolnjujejo svoj spletni nastop, dodajajo spletne prodajne kanale in optimizirajo prodajni lijak. Za izvedbo uspešnih spletnih akcij se je potrebno specializirati in nivo poznavanja področja dvigniti na maksimum.

Dogodek Trendi digitalnega marketinga je kompas po fluidnem zemljevidu digitalnega marketinga za vse, ki se zavedajo, da danes ni uspešnega podjetja brez spletne prisotnosti in prodaje. Glavna naloga dogodka je, da vsako leto razkrije ključne nove strategije, taktike in trike, ki prinašajo rezultate na spletu – to pomeni, da vodijo k večji spletni prodaji.

Zakaj obiskati dogodek Trendi digitalnega marketinga?

Dogodek se od vseh drugih razlikuje v šestih ključnih točkah:

  1. Dogodek je namenjen predvsem malim in srednje velikim podjetjem.
  2. Strategije in taktike so osredotočene na povečanje spletne prodaje na lokalnih trgih.
  3. Poudarek je na taktikah, ki zahtevajo manjše oglaševalske stroške in več kreative.
  4. Predavatelji delijo zgolj preizkušene nasvete, ki jih je moč implementirati takoj.
  5. Prejmete kopico ugodnosti in popustov za poglobljene praktične delavnice, ki bodo sledile v letu 2019.
  6. Tolikšno število izjemnih strokovnjakov boste težko našli na enem dogodku hkrati.

Najnovejše in najnaprednejše znanje o spletnem marketingu za vse, ki želijo v 2019 na spletu narediti preboj.

Izjemni predavatelji, navdušujoče in praktične tematike

Na dogodku bo pet izvrstnih predavateljev, ki na letni ravni s pomočjo oglaševanja ustvarijo več 10 milijonov prihodkov, delilo svoje znanje s petih področij digitalnega marketinga: Napredni oglaševalski sistemi, optimizacija spletnih strani, Google Analytics, Google Ads in Facebook oglaševanje. Preberite več o programu in temah, ki jih bodo obravnavali naši predavatelji.

Miloš Suša: “Trendi digitalnega marketinga 2019”

Miloš SušaDigitalni marketing in tehnologija se razvijata izjemno hitro in poznavanje smernic je ena ključnih nalog vsakega tržnika. V uvodu našega dogodka bomo osvetlili aktualne trende digitalnega marketinga, ki jih je vredno vključiti v vaše strategije digitalnega oglaševanja v letu 2019.

Na podlagi iPROMove baze podatkov na področju digitalnega oglaševanja bomo spoznali pot nakupnega procesa sodobnega potrošnika in njegovega obnašanja v različnih fazah
nakupnega procesa.

Na predavanju boste pridobili vpogled v primere dobrih praks na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji ter dokaz, kako je kombinacija visoke tehnologije in podatkov o vedenju potrošnikov na trgu ključna za izboljšanje ROI kampanj spletnih oglaševalcev.

Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike in za katere je v svojih 8 letih dela pripravil številne uspešne primere medijske strategij in zakupa digitalnih medijev. Pri delu se drži svoje mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje kupcev in v teh čevljih prehoditi kilometer«. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje, hkrati pa ga prenaša tako na naročnike, s katerimi sodeluje, kot tudi na širšo javnost kot predavatelj na marketinških seminarjih in konferencah.

Jure Knehtl: “Facebook je popolno marketinško orodje za polnjenje spletnih košaric trgovine Vigoshop”

Facebook je poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. In vsako leto bo težje.

Za optimalno izvedbo Facebook kampanje je treba dobro poznati različne vrste Facebook oglasov, napredno segmentiranje in ciljanje, možnost interakcije z blagovnimi znamkami znotraj platforme in še več. Facebook namreč želi, da obiskovalci ostanejo na njihovi platformi. Ravno zato so vedno bolj podprte konverzije in transakcije znotraj Facebooka.

Ne smemo pa pozabiti tudi, da na Facebooku trenutno kraljujejo video in pogovorni roboti, v prihodnosti pa Facebook stavi na navidezno resničnost. Vse te zanimive teme bo pokrilo predavanje Jureta Knehtla.

Na predavanju boste izvedeli skrivnost uspeha milijonskega podjetja Vigoshop, ki svoje 10+ milijonske prihodke skoraj v celoti zgenerira s pomočjo Facebook oglaševanja. Izvedeli boste trike, ki vam bodo pomagali pri pripravi oglasov z odličnim CTR ter nizko ceno na klik.

Jure Knehtl je eden izmed največjih strokovnjakov za Facebook oglaševanje. Svojo kariero je začel kot soustanovitelj spletne agencije Adstar, v zadnjem času pa je vodja spletne ekipe izjemno uspešne spletne trgovine Vigoshop. Njegove koristne nasvete lahko spremljate tudi v okviru marketinškega podcasta Digital Mafia.

Igor Bajsič: “Kako s posnemanjem dokazano uspešnih praks prehitimo konkurenco v SEO. Kjerkoli. Kadarkoli.”

Igor BajsičPo napovedih znanstvenikov bo umetna inteligenca (AI) že leta 2024 premagala človeka v prevajanju besedil, leta 2026 pa tudi v pisanju esejev. Že čez 20 let bodo na vrhu lestvice avtorjev “best-sellerjev” samo roboti. No, na srečo smo šele leta 2019, imajo pa algoritmi umetne inteligence vse večjo težo pri optimizaciji vsebin za iskalnike.

Pred leti je bilo za dobro pozicijo v iskalnikih potrebno zagotoviti povprečno spletno stran in nekaj povezav na spletno stran. Spletni iskalniki so do današnjega časa postali tehnološko izjemno izpopolnjeni in naučeni prepoznavati neprofesionalno izvedeno optimizacijo spletnih strani ter takšne strani izbrisati iz obličja sveta, beri iskalnikov.

Kakovostna vsebina, distribucija vsebin prek socialnih omrežij, interaktivne vsebine na strani (primer: kalkulator za oceno stroškov), video… to je le nekaj elementov, ki so neobhodno potrebni, če želite v iskalnikih prehiteti vašo konkurenco.

Na predavanju boste spoznali, zakaj je pred pričetkom pisanja vsebin za splet nujno imeti v mislih kontekst in namen spletnega iskanja ter poskrbeti za čim boljši CTR na SERP. Spoznali boste tudi trike, kako pripraviti kakovostno vsebino za visoko rangiranje v iskalnikih, ki je umetna inteligenca tudi leta 2049 ne bo sposobna premagati.

Igor “SEO ninja” Bajsič je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 10 let. Ponaša se s 400 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju več kot 50 podjetij, ki jim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih tako doma kot v tujini.

Marko Penko: “Intenzivna uporaba spletne analitike bo v 2019 ključna za premagovanje konkurence na Google Ads”

Marko PenkoSkoraj vsak lastnik spletne strani zna namestiti in odpreti Google Analytics ter pogledati osnovne metrike. Žal pa velja pravilo, da tiste stvari, ki jih lahko naredi vsak sam, ne vodijo do zmage. Spletni marketing pri tem ni izjema. Zato vam bo Marko Penko razkril, katere so napredne funkcionalnosti Google Analytics in kako vam lahko pomagajo premagati konkurenco.

Google Ads oglasi še vedno delujejo

Marko vam bo razkril 5 trikov za optimizacijo Google Ads kampanj. Poleg Facebooka je Google Ads še vedno osrednje orodje plačljivega digitalnega oglaševanja. Zaradi velike konkurence pa je zagotavljanje njegove učinkovitosti postalo bistveno bolj zahtevno in kompleksno. Pa tudi drago. Pomembne so pogumne poteze, nenehno osveževanje kampanj ter hitre odločitve. Razkriti triki vam bodo pomagali stopiti korak pred konkurenco.

Če še niste slišali za napredne filtre, poglede in druge dimenzije, atribucijo in prilagojena poročila (ter ne veste, kako uporabiti najboljše predloge za poročila), vam bo to predavanje odprlo oči. Spoznali boste tudi, kaj omogočajo Google Data Studio in drugi sorodni produkti za (spletne) podjetnike, ki temeljijo na Google Analytics.

Marko Penko ima 11 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah regije CEE. Marko je eden od dveh aktivnih certificiranih Google trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja za podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Blaž Jamšek: “GDPR ni morilec spletne prodaje”

Blaž JamšekTresla se je gora, rodila se je miš. GDPR je pred dobrim letom povzročal veliko panike med lastniki podjetij s področja spletne trgovine ter njihovimi marketinškimi sodelavci. Med koloarji pisarn in v podjetniških centrih se je govorilo o brisanju na stotisoče mailov obstoječih strank, koncu remarketinga ter koncu sledenja prek spletne analitike in posledično ogromnemu upadu spletne prodaje.

Na predavanju boste izvedeli, kakšno je resnično stanje. Kako GDPR uporabiti v svoj prid ter premagati konkurenco. Kako se zavarovati pred težavami in globami. Na ta in mnoga druga vprašanja nam bo odgovoril pravnik Blaž Jamšek.

Blaž Jamšek je pravnik, podjetnik in tehnološki navdušenec. Kot pravni svetovalec je specializiran za področja informacijske tehnologije, finančno-tehnoloških zagonskih podjetij in alternativnih metod investiranja. V letu 2018 se je specializiral tudi za področje GDPR.

Rok Hrastnik: “Pravilno načrtovanje strategije spletnega marketinga je ključno za stabilno rast podjetja”

Rok Hrastnik vodi multimilijonsko podjetje Sensilab.Obvladovanje posameznih internet marketing orodij (Facebook, Instagram, Google, email itd.) je za uspeh seveda nujno. A še pomembnejši so pravi strateški temelji oz. formula rasti: ponudba vrednosti + higieniki + mentaliteta + strateška formula rasti.

Rok Hrastnik je izjemen strokovnjak za področje spletne prodaje. Vodi podjetje Sensilab s preko 12 milijoni prodaje, prisotnostjo na 22 trgih in izjemnim vpogledom v trende ter razvoj spletnega oglaševanja.

Več o letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga

Cilj dogodka: Želimo vam pomagati, da v najkrajšem možnem času naredite velik korak naprej v praktičnem znanju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Želimo, da na dogodku spoznate nekaj ključnih trikov, ki bodo povečali obisk, konverzijo in spletno prodajo vašega podjetja. Začetek leta je čas za postavljanje ciljev in strategije podjetja; predavanje je odličen uvod za postavitev strategije vašega spletnega nastopa v 2019.

Časovnica našega dogodka

Ura Tema Predavatelj
14:00-14:10 Pozdrav organizatorjev
14:10-14:50 “Trendi digitalnega marketinga 2019” Miloš Suša, iPROM
14:50-15:30 “Facebook je popolno marketinško orodje za polnjenje spletnih košaric trgovine Vigoshop” Jure Knehtl, Vigoshop
15:30-16:10 “Kako s posnemanjem dokazano uspešnih praks prehitimo konkurenco v SEO. Kjerkoli. Kadarkoli.” Igor Bajsič, SEOPRO
16:10-16:30 Kratek odmor za debato ob kavici in piškotih
16:30-17:10 “GDPR ne bo morilec spletne prodaje” Blaž Jamšek, Zavod mladi podjetnik
17:10-17:50 “Intenzivna uporaba spletne analitike bo v 2019 ključna za premagovanje konkurence na Google Ads” Marko Penko, Studio Moderna
17:50-18:30 “Pravilno načrtovanje strategije spletnega marketinga je ključno za stabilno rast podjetja” Rok Hrastnik
18:30-19:00 Druženje po koncu predavanj

Več o naših izvrstnih predavateljih

Z nami bodo ugledni predavatelji, strokovnjaki na svojih področjih, ki vodijo tudi naše poglobljene delavnice s področja digitalnega marketinga in prodaje. Vsi predavatelji imajo praktične izkušnje in so se učili na lastnih projektih in napakah (ki so jih drago stale) in so izjemno odprti do deljenja svojih izkušenj. Udeleženci preteklih delavnic in predavanj so jih ocenili s čisto petko (5/5).

Predavatelji na dogodku Trendi digitalnega marketinga 2019

Kaj pričakovati? Na dogodku pričakujemo preko 100 obiskovalcev, željnih novega znanja s področja digitalnega marketinga. Govorili bomo izključno o naprednih in uporabnih trikih, ki jih lahko takoj implementirate v spletno poslovanje.

Začnite novo leto z eno najboljših investicij za vse podjetnike in spletne tržnike (če že poslujete na spletu ali to načrtujete). Glede na lanskoletne izkušnje lahko zatrdimo, da bo tudi vaša družba na dogodku imenitna.

Podjetja, ki so prepoznala vrednost konference za svoje zaposlene.

Podjetja, ki so lansko leto prepoznala vrednost dogodka za svoje zaposlene.

Ker tudi letos močno cenimo vaš čas, bodo strogo prepovedani:

  1. splošne debate in filozofiranje o spletnem marketingu,
  2. nepreverjene in osnovne taktike na podlagi teoretičnih konceptov,
  3. nasveti, ki niso takoj uporabni za srednja in mala podjetja.

Komu je predavanje namenjeno?

Dogodek Trendi digitalnega marketinga je izjemna priložnost, če želite:

  • kot podjetnik ali tržnik povečati prodajo na spletu,
  • izboljšati strategijo svojega nastopa na digitalnih kanalih,
  • pridobiti inspiracijo za bolj kreativne in učinkovite digitalne kampanje,
  • spoznati nove zmagovalne taktike, s katerimi boste premagali konkurenco,
  • odločitve o svojem spletnem nastopu sprejemati na osnovi konkretnih in aktualnih podatkov.

Predavanje bo potekalo 13. februarja 2019 od 14.00 dalje v Ljubljani v Tehnološkem parku Ljubljana.

Kotizacija

Predavanje Trendi digitalnega marketinga služi kot uvod v serijo marketinških izobraževanj z različnimi temami: email marketing, Google Ads, Google Analytics, blog marketing, Facebook oglaševanje, YouTube oglaševanje in prodajni lijak.

Kotizacija za udeležbo na predavanju je zato izjemno ugodna. 5 vrhunskih predavateljev ter 5 ur vsebine polnih predavanj in druženja s predavatelji tako med predavanji, kot tudi med odmori prejmete pod izjemnimi pogoji.

€€€  Kotizacija: 149 evrov + DDV  €€€

Več oseb iz istega podjetja? Na voljo je 35 % popust na vsakega nadaljnjega udeleženca istega plačnika. Za ponudbo za udeležbo večjega števila udeležencev iz istega plačnika nam pošljite podatke z imenom podjetja ter številom udeležencev na info at mp.si.

Partner dogodka

Člani TP Lj v finalu za Najpodjetniško idejo 2008-09

Tehnološki park Ljubljana.

Rezervirajte si čas in se nam 13. februarja 2019 pridružite v imenitni družbi najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji ter se z njihovo pomočjo pripravite na digitalne trende v letu 2019.

Ostala izobraževanja

Preverite tudi naša ostala izobraževanja s področja digitalnega marketinga. Več >>

100% garancija

V primeru, da predavanje ne bo zadostilo vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Prijavite se!