Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Kdaj 02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Kje NLB CIP
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar

Poznavanje digitalnih trendov je ključno za povečanje prodaje na spletu

Spletni ekosistem, vključno z digitalnim marketingom, je ena najbolj dinamičnih in turbulentnih panog. Strategije in taktike, ki so jih mala in srednja podjetja uporabljala še pred letom dni, danes žal ne delujejo več.

Učinkovitost (cena, nenasičenost in enostavnost) vseh digitalnih kanalov strmo pada, podjetniški zmagovalci na spletu pa so zgolj tisti, ki neprestano inovirajo, izpopolnjujejo svoj spletni nastop, dodajajo spletne prodajne kanale in optimizirajo prodajni lijak.

Srečanje Trendi digitalnega marketinga je kompas po fluidnem zemljevidu digitalnega marketinga za vse, ki se zavedajo, da danes ni uspešnega podjetja brez spletne prisotnosti in prodaje. Glavna naloga dogodka je, da vsako leto razkrije ključne nove strategije, taktike in trike, ki prinašajo rezultate na spletu – to pomeni, da vodijo k v večji spletni prodaji.

Zakaj obiskati dogodek Trendi digitalnega marketinga?

Dogodek se od vseh drugih razlikuje v petih ključnih točkah:

  1. Dogodek je namenjen predvsem malim in srednje velikim podjetjem.
  2. Strategije in taktike so osredotočene na povečanje spletne prodaje na lokalnih trgih.
  3. Poudarek je na taktikah, ki zahtevajo manjše oglaševalske stroške in več kreative.
  4. Predavatelji delijo zgolj preizkušene nasvete, ki jih je moč implementirati takoj.
  5. Prejmete kopico ugodnosti in popustov za poglobljene praktične delavnice.

Najnovejše in najnaprednejše znanje o spletnem marketingu za vse podjetne.

Izjemni predavatelji, navdušujoče in praktične tematike

Na dogodku bodo trije izvrstni predavatelji delili svoje znanje s petih področij digitalnega marketinga: blog marketing, optimizacija spletnih strani (SEO), Google Analytics, Google Adwords in Facebook oglaševanje. Preberite več o temah, ki jih bodo obravnavali predavatelji.

MP Digital - SEO in bloganje

Bloganje in SEO v času umetne inteligence

Blaž Kos

Po napovedih znanstvenikov bo umetna inteligenca (AI) že leta 2024 premagala človeka v prevajanju besedil, leta 2026 pa tudi v pisanju esejev. Že čez 20 let bodo na vrhu lestvice avtorjev “best-sellerjev” samo roboti. No, na srečo še nismo tako daleč, ima pa umetna inteligenca vse večjo težo pri optimizaciji vsebin za iskalnike.

Na predavanju boste spoznali, zakaj je pred pričetkom pisanja vsebin za splet nujno imeti v mislih kontekst in namen spletnega iskanja ter poskrbeti za čim boljši CTR na SERP (nič hudega, če ne poznate teh kratic). Spoznali boste tudi trike, kako pripraviti kakovostno vsebino za visoko rangiranje v iskalnikih, ki je umetna inteligenca tudi leta 2049 ne bo sposobna premagati.

MP Digital - Google Analytics

Google Analytics: Sedite v ferarriju, ne v fičotu

Marko Penko

Skoraj vsak lastnik spletne strani zna namestiti in odpreti Google Analytics ter pogledati osnovne metrike. Žal pa velja pravilo, da tiste stvari, ki jih lahko naredi vsak, ne vodijo do zmage. Spletni marketing pri tem ni izjema. Zato vam bo Marko Penko razkril, katere so napredne funkcionalnosti Google Analytics in kako vam lahko pomagajo premagati konkurenco.

Če še niste slišali za napredne filtre, poglede in druge dimenzije, atribucijo in prilagojena poročila (ter ne veste, kako uporabiti najboljše predloge za poročila), vam bo to predavanje odprlo oči. Spoznali boste tudi, kaj omogočajo Google Data Studio in drugi sorodni produkti za (spletne) podjetnike, ki temeljijo na Google Analytics.

MP Digital - Facebook Oglaševanje

Kupci so odvisni od Facebooka, ne od vaše spletne strani ali trgovine

Jure Knehtl

Facebook je poleg iskalnika Google glavna in osrednja platforma spletnega trženja. Več kot 93 % podjetij, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, uporablja tudi Facebook. Zagnati oglas na Facebooku je sicer enostavno, doseči dobre rezultate pa izjemno težko. In vsako leto bo težje.

Za optimalno izvedbo Facebook kampanje je treba dobro poznati različne vrste Facebook oglasov, napredno segmentiranje in ciljanje, možnost interakcije z blagovnimi znamkami znotraj platforme in še več. Facebook namreč želi, da obiskovalci ostanejo na njihovi platformi. Ravno zato so vedno bolj podprte konverzije in transakcije znotraj Facebooka.

Ne smemo pa pozabiti tudi, da na Facebooku trenutno kraljujejo video in pogovorni roboti, v prihodnosti pa Facebook stavi na navidezno resničnost. Vse te zanimive teme bo pokrilo predavanje Jureta Knehtla.

MP Digital - Google Adwords

BONUS PREDAVANJE: Google Adwords oglasi še vedno delujejo

Marko Penko

V kratkem bonus predavanju vam bo Marko Penko razkril 5 trikov za optimizacijo Google Adwords kampanj. Poleg Facebooka je Google Adwords še vedno osrednje orodje plačljivega digitalnega oglaševanja. Zaradi velike konkurence pa je zagotavljanje njegove učinkovitosti postalo bistveno bolj zahtevno in kompleksno. Pa tudi drago. Razkriti triki vam bodo pomagali stopiti korak pred konkurenco.

Več o letnem srečanju Trendi digitalnega marketinga

Cilj srečanja: Želimo vam pomagati, da v najkrajšem možnem času naredite velik korak naprej v praktičnem znanju digitalnega marketinga in spletne prodaje. Želimo, da na dogodku spoznate nekaj ključnih trikov, ki bodo povečali obisk, konverzijo in spletno prodajo vašega podjetja. Začetek leta je čas za postavljanje ciljev in strategije podjetja; predavanje je odličen uvod za postavitev strategije vašega spletnega nastopa v 2018.

Ura Tema Predavatelj
15.00–15.10 Uvod s strani organizatorjev
15.10–16.00 Bloganje in SEO v času umetne inteligence Blaž Kos
16.00–16.50 Google Analytics: Sedite v ferarriju, ne v fičotu – sprejemanje poslovnih odločitev na podlagi podatkov Marko Penko
16.50–17.20 Odmor: Priložnost za okrepčilo in druženje z gosti ter predavatelji
17.20–18.10 Kupci so odvisni od Facebooka, ne od vaše spletne strani ali trgovine (FB trendi in transakcije) Jure Knehtl
18.10–18.40 Google Adwords oglasi še vedno delujejo, če poznate napredne trike Marko Penko

 

Kdo bo predaval? Ugledni predavatelji, ki vodijo tudi naše poglobljene delavnice s področja digitalnega marketinga in prodaje. Vsi predavatelji imajo praktične izkušnje in so se učili na lastnih projektih in napakah (ki so jih drago stale). Udeleženci preteklih delavnic in predavanj so jih ocenili s čisto petko (5/5).

  • Blaž Kos: Piše blog AgileLeanLife.com z več kot 50.000 mesečnimi obiskovalci, ki je bil izbran med 30 najboljših blogov o produktivnosti in psihologiji na svetu.
  • Marko Penko: Vodi več milijonov vreden letni oglaševalski proračun v 21 državah regije CEE in je eden izmed dveh certificiranih Google trenerjev pri nas.
  • Jure Knehtl: Za naročnike je “porabil” že več kot milijon evrov in ustvaril več kot 8 milijonov evrov prihodkov s pomočjo Facebook oglaševanja.
MP digital trendi digiralnega marketinga

MP digital – trendi digitalnega marketinga

 

Kaj pričakovati? Na dogodku pričakujemo 100 judi, željnih novega znanja s področja digitalnega marketinga. Govorili bomo izključno o naprednih in uporabnih trikih, ki jih lahko takoj implementirate v spletno poslovanje. Začnite novo leto z eno najboljših investicij za vse podjetnike in spletne tržnike (če že poslujete na spletu ali to načrtujete).

Ker močno cenimo vaš čas, bodo strogo prepovedani:

  1. splošne debate in filozofiranje o spletnem marketingu,
  2. nepreverjene in osnovne taktike na podlagi teoretičnih konceptov,
  3. nasveti, ki niso takoj uporabni za srednja in mala podjetja.

Komu je predavanje namenjeno?

Dogodek Trendi digitalnega marketinga je izjemna priložnost, če želite:

  • kot podjetnik ali tržnik povečati prodajo na spletu,
  • izboljšati strategijo svojega nastopa na digitalnih kanalih,
  • pridobiti inspiracijo za bolj kreativne in učinkovite digitalne kampanje,
  • spoznati nove zmagovalne taktike, s katerimi boste premagali konkurenco,
  • odločitve o svojem spletnem nastopu sprejemati na osnovi konkretnih podatkov.

Predavanje bo potekalo 2. februarja 2018 od 15.00 dalje v Ljubljani v NLB Centru inovativnega podjetništva.

Kotizacija

Predavanje Trendi digitalnega marketinga služi kot uvod v serijo marketinških izobraževanj z različnimi temami: email marketing, Google AdWords, Google Analytics, blog marketing, Facebook oglaševanje, YouTube oglaševanje in prodajni lijak.

Kotizacija za udeležbo na predavanju je zato izjemno ugodna. 3 vrhunske predavatelje ter skoraj 4 ure vsebine polnih predavanj in druženja s predavatelji tako med predavanji kot tudi med odmori prejmete pod izjemnimi pogoji.

  • Early bird kotizacija za prijave in plačila do 23.1.2018: 77 evrov + DDV (30-% popust na vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja).
  • Polna cena kotizacije: 109 evrov + DDV (30-% popust na vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja).

Rezervirajte si čas in se nam 2. februarja 2018 pridružite v imenitni družbi najboljših strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji ter se z njihovo pomočjo pripravite na digitalne trende v letu 2018.

100% garancija

V primeru, da predavanje ne bo zadostilo vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Prijavite se!