Zaključni račun za leto 2016 (javni sektor)

Na spletnem seminarju vam bodo predstavili problematiko pri izdelave zaključnega računa za leto 2016. Predstavili vam bodo potrebno zakonodajo, spremembe SRS 2016 in vrste določenih pravilnikov (pridobitna in nepridobitna dejavnost, pravilnik o računovodstvo).

Kdaj 26.01.2017 od 9:30 do 11:00
Kje Spletni seminar
Koledar

Predstavili vam bodo vse glede priprav in izvedbi rednega letnega popisa, vsebini izkazov bilance stanja, izkaza prihodkov in odhodkov ter pojasnil k računovodskim izkazom uporabnikov enotnega kontnega načrta. 

Predstavili vam bodo tudi davčni obračun, ki mora biti sestavljen na podlagi davčne zakonodaje in katere so možnosti zniževanja davčne osnove. Prav tako vas bodo seznanili, kaj vse je potrebno pri izdelavi in pripravi vsebine letnega poročila, predem ga oddate organom v potrditev in pošljete na AJPES.

Vsebina:

  • Pravne podlage za pripravo zaključnega računa, davčnega obračuna in pripravo letnega poročil.
  • SRS 2016 in PSR 2016 – novosti in vpliv na računovodenje.
  • Delitev uporabnikov – pravnih oseb javnega prava.
  • Priprava na izvedbo letnega poročila in interne medletne kontrole (rezervacije, terjatve, zaloge, odpisi, izločitve, AČR, PČR) .
  • Vsebina računovodskega poročila (bilanca stanja in posebnosti postavk, izkaz prihodkov in odhodkov, obvezne priloge).
  • Obvezna pojasnila k računovodskem poročilu.
  • Vsebina davčnega obračuna in oprostitve plačila davka ter davčne olajšave.
  • Pridobitna in nepridobitna dejavnost.
  • Predložitev in potrditev letnega poročila in ocena notranjega nadzora, upravljanje s tveganji, notranje kontrole.
  • Odgovori na vprašanja.

Predavateljica:

dr. Lidija Robnik, dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, svetovalka s področja financ in računovodstva, strokovnjakinja ter samostojna podjetnica in zasebna višja predavateljica s področja financ, računovodstva in davkov na višji in visokih strokovnih šolah in fakultetah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Dehidracija ima lahko različne negativne posledice na posameznika. Povzroča lahko zmedenost, vrtoglavico, zaradi pomanjkanja vode pade tudi koncentracija. Preberite več >>

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Osebno dopolnilno delo

Osebno dopolnilno delo

Za osebno dopolnilno delo se šteje predvsem občasna pomoč in občasno delo, izdelovanje domačih izdelkov ter nabiranje gozdnih sadežev in zelišč. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje