Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo.
Mario Kurtović (Vir: panorganic.si)

Mario Kurtović (Vir: panorganic.si)

Stresno, a zelo uspešno obdobje

“V zadnjih dveh letih je Panorganic preskočil kar nekaj stopničk. Od leta 2016, ko smo prejeli laskavi naziv Mladi podjetnik leta 2016, smo povečali čiste prihodke od prodaje za dobrih 23 odstotkov. Število zaposlenih se je povečalo z dvanajst na več kot trideset. Zaposlujemo še naprej. Dobre številke so posledica razširitve rastlinjaka v Ljutomeru še za en hektar. Tako imamo sedaj dva hektarja pridelave v rastlinjaku. Pričeli smo s prodajo motovilca,špinače, rezanih zelišč in solate, povečali pa smo tudi pridelavo borovnic za dodatne štiri hektarje. Zgradili smo tudi rastlinjak v Avstriji, ki je v polnem zagonu od lanskega decembra. Lahko rečemo, da je za nami uspešno, a tudi stresno obdobje, vendar nam rezultati dajejo zagon za nove projekte, ki jih ni malo,” je pojasnil Mario Kurtović, ki vodi Kmetijsko gospodarstvo Panorganic. Uspešna zgodba je zaživela leta 2013 s pridelavo česna. Iz leta v leto je zanjo več zanimanja.

Pridelki podjetja Panorganic (Vir: panorganic.si)

Pridelki podjetja Panorganic (Vir: panorganic.si)

Prijavi se na izbor Mladi podjetnik leta 2018 >>

Kakovosten pridelek je vedno bolj pomemben

Venomer iščemo produkte s potencialom. Tako si zagotovimo kupce in uspešno prodajo, kar se je doslej izkazalo za odlično poslovno potezo. Kakovosten pridelek je ljudem vedno bolj pomemben. Vedno več poudarka se daje na hranil polno, lokalno pridelano hrano. Z našimi več kot 50 hektarji pridelovalnih površin lahko slovenskemu potrošniku to tudi omogočamo. Kmalu bomo dodali še nekaj novih kultur, tako da bo nabor kakovostne zelenjave in sadja za slovenskega potrošnika še večji,” razkriva Kurtović, ki ne skriva dejstva, da je na poslovni poti naletel na kar nekaj preglavic.

Pri gradnji rastlinjaka v Avstriji so podizvajalci zamujali z deli, kar je vsem vpletenim povzročalo občasne glavobole. Zaplet so uspešno rešili in posledično so od konca lanskega leta lahko distribuirali solato in rezana zelišča v vseh sedem skladišč avstrijskega Hoferja, tako da je bil ves trud poplačan.

Solata (Vir: panorganic.si)

Solata (Vir: panorganic.si)

Otvoritve so se udeležili eminentni gosti

Svečane otvoritve rastlinjaka v obmejnem Cmureku so se 23. marca udeležili župan Cmureka, Anton Vukan, slovenska veleposlanica na Dunaju, mag. Ksenija Škrilec, slovenski gospodarski ataše na Dunaju, mag. Dušan Pšeničnik, direktorji Hofer KG, Slovenska gospodarska zbornica ter drugi pomembni partnerji. To potrjuje dejstvo, da je Panorganic prava zgodba o uspehu.

Že jeseni se po Kurtovićevih besedah podjetju odpirajo nove priložnosti: “Vsekakor je širitev v Avstrijo prinesla ogromno pozitivnega. Zgradili smo močan odnos z avstrijskim Hoferjem, s katerim se že dogovarjamo tudi za prodajo drugih produktov. Načrtujemo tudi širitev rastlinjaka v Avstriji. Ta bo najverjetneje izvedena že to jesen. Povpraševanje po lokalno pridelani zelenjavi in sadju je namreč s strani avstrijskega potrošnika še veliko močnejše kot pri Slovencih. Lokalno pridelana hrana povsod pridobiva na pomenu, zato načrtujemo širitev tudi v nekatere druge evropske države.”

Motovilec (Vir: panorganic.si)

Motovilec (Vir: panorganic.si)

Vložek v tehnologijo se vedno obrestuje

Kurtović se s svojo ekipo ne boji konkurence, saj je prepričan, da so njihovi izdelki vrhunske kakovosti, obenem pa je njihov močan adut tudi tehnologija: “Zadnje čase se po Evropi postavlja nekaj več rastlinjakov, saj se pridelovalci vedno bolj zavedajo problema pridelave na prostem – zase in za okolje. Že lansko zimo se je izkazalo, da lahko kaj hitro pride do pozebe, ki lahko uniči praktično ves pridelek. V tem primeru ni zaslužka. Če se to ponovi še naslednje leto, lahko propadeš. Pri moderni pridelavi v rastlinjaku, kot se je poslužujemo sami, teh težav ni. Res je, da imamo višje stroške ogrevanja in elektrike, vendar lahko skozi celotno leto, še posebej pa pozimi, ko slovenskih pridelkov ni, potrošnikom zagotavljamo domače pridelane, kakovostne pridelke, kar marsikdo ceni.”

Rastlinjak (Vir: panorganic.si)

Rastlinjak (Vir: panorganic.si)

Panorganic se širi v Vzhodno Evropo

Pri ljutomerskem podjetju se zavedajo, da se železo kuje, dokler je vroče, zato ne čudi dejstvo, da so načrti o nadaljnji širitvi posla že izdelani:“Na otvoritvi v Avstriji smo ekskluzivno razkrili, da se projekt ŽIVA seli tudi proti Vzhodni Evropi, natančneje v Romunijo. V načrtu pa so tudi še druge države. Sicer pa naše pridelke ob Sloveniji trenutno prodajamo tudi v Avstriji, na Hrvaškem, Madžarskem in v Romuniji.”

Pri Panorganicu veliko pozornosti namenjajo tudi interakciji s kupci, s katerimi komunicirajo preko elektronske pošte in najbolj popularnih socialnih omrežij. V zahvalo za spodbudne besede jim velikokrat pošljejo tudi kakšen paket dobrot.

Spomini na prestižno zmago leta 2016 so še vedno sveži. Prijavo na izbor Mladi podjetnik leta so pri Panorganicu izkoristili tudi za iskanje novih idej in kontaktov ter za mreženje.

Baby solata (Vir: panorganic.si)

Baby solata (Vir: panorganic.si)

Pogum, drugačnost in užitek so ključ do uspeha

“Mladi podjetnik leta je mladim, svežim podjetjem izjemno prijazen dogodek. Izkoristite ponujeno priložnost ter vso medijsko pozornost, saj je to odlična izhodiščna točka. V svetu namreč obstaja ogromno ljudi z ogromno idejami, a jih z lahkoto lahko prehitite. Obdajte se z ljudmi, ki so v nečem boljši od vas, sprejmite njihove predloge in nasvete, bodite ambiciozni ter stremite k najboljšemu. Bodite pogumni, drznite si biti drugačni ter predvsem uživajte v tem, kar počnete, saj je to le še dodaten korak k vaši uspešni poslovni poti,”

Prijave za izbor Mladi podjetnik leta 2018 so odprte. Preveri pogoje >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje