10 marketinških knjig, ki jih lahko podarite za praznično darilo

Marketinški svet se nenehno spreminja, zato je učenje nujno. Pomagamo si lahko tudi s knjigami, ki bodo prijetna družba ob mrzlih večerih. Predstavljamo 10 knjig, ki jih lahko podarite za darilo, z njimi pa boste obdarovanca obogatili za nove marketinške trende, strategije in tehnike.
10 marketinških knjig, ki jih lahko podarite za praznično darilo

Katero knjigo boste izbrali (Vir slike: Amazon)?

Knjiga The Brand Mapping Strategy: Design, Build and Accelerate Your Brand je nastala pod prsti Karen Leland. Prepričana je, da vse znanje ne moremo pridobiti zgolj v eni šoli, kar zagotovo drži tudi na področju marketinga. Ni dovolj, da preberemo zgolj eno knjigo o eni temi, temveč čim več, da spoznamo »svojo« resnico.

Knjiga je razdeljena na tri dele in zajema proces brandiranja, osebne blagovne znamke in del o blagovni znamki ter vodenju podjetja.

Hacking Marketing: Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster and More Innovative je napisal Scott Brinker. Gre za nov vodič za marketinške menedžerje in lastnike malih podjetij, ki imajo v rokah marketinške aktivnosti.

Knjiga sloni na predpostavki, da se je marketing v današnjem svetu združil s svetom tehnologije. To pomeni, da morajo biti marketinške kampanje kar se da agilne in prilagodljive glede na uporabniške želje.

Hacking Marketing je sestavljena iz petih delov. Rezultat branja bo lažje razumevanje novega poglavja marketinga, ki ga soustvarja s tehnologijo. Brinker ponuja tudi orodja za organiziranje kampanj in projektov.

Knjiga Invisible Influence Jonaha Bergerja je nujno branje za vse tiste, ki si želijo vplivati na druge, delati pametne odločitve ali samo razumeti, kaj ljudi vodi do določenih dejanj. Berger je svoje delo v zadnjih 15 letih posvetil raziskovanju vplivu.

Z bralcem deli strategije, kako motivirati ostale in izpostavi, zakaj morajo novi produkti drugačni. A ne preveč drugačni, kako delati boljše odločitve od ostalih in podobno, dodaja.

Knjigo Experientiral Marketing sta napisala Kerry Smith in Dan Hanover. Ko je uporabnik prevzel vajeti nakupne izkušnje na spletu, je star način, ki so mnogi trgovci oboževalci, šel v pozabo. Avtorja predstavljata sodobne načine povezovanja z uporabniki ter predstavljata načine za izgradnjo odnosov in lojalnosti.

Knjiga vas po dolžini morda ne bo prepričala, še zlasti če upoštevamo število strategij, ki jih predstavlja. Boste pa spoznali psihologijo povezovanja, šli skozi sedem korakov razvoja strategije, uporabniške izkušnje, merjenja napredka in preoblikovanja izkušnje v blagovno znamko.

Knjiga The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted and Measurable Online Campaigns je marketinška knjiga, ki bi jo morali prebrali vsi lastniki malih podjetij in marketingarji.

Vse, česar ste si vedno želeli vedeti o marketingu ali pa bi morali vedeti, boste spoznali v tej knjigi. Ian Dodson, avtor knjige, je sicer soustanovitelj in prvi mož Digital Marketing Institute.

Visual Content Marketing: Leveraging Infographics, Video and Interactive Media to Attract and Engage Customers je napisal Stephen Gamble. Gamble je knjigo zastavil v treh delih, prvi razlaga vizualni marketing, drugi je bolj namenjen agencijam, tretji pa bralcu pomaga pri iskanju pravih oblik infografik.

Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade je nastala na podlagi več desetletnih izkušenj Roberta Cialdinija. Knjiga se osredotoča na ključni moment, preden sporočilo doseže naslovnika.

Knjiga Giftology govori o najstarejšem triku: podarjanje daril deluje. John Ruhlin je uspešen avtor, ki je izredno inovativen. Giftology pa je polna idej za podarjanje daril, kot tudi strategij in nasvetov, kako postati pri tem pravi mojster. Morda boste tudi sami našli ustreznega.

Brand Identity BreakThrough izpostavlja nov svet marketinga. Tisti svet, kjer so blagovne znamke in njihov razvoj najpomembnejše. Če vaša blagovna znamka nima zgodbe, s katero bi se vaši uporabniki lahko povezali, boste ostali praznih rok.

Knjiga je primerna tako za marketinške guruje kot tudi za tiste, ki v svet marketinga komaj vstopajo. Pospremila vas bo skozi celoten proces: od razumevanja, zakaj je zgodba tako pomembna, pa vse od oblikovanja zgodbe.

Če se želite manj ukvarjati z marketingom, obenem pa zaslužiti več, potem je knjiga Joa DeRose nujno branje. V Customer Mindset: Thinking Like Your Customer To Create Remarkable Results boste našli 80/20 pravilo. 80 odstotkov vseh marketinških izzivov boste premagali z osredotočanjem na uporabnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje