10 marketinških knjig, ki jih lahko podarite za praznično darilo
Katero knjigo boste izbrali (Vir slike: Amazon)?
Knjiga The Brand Mapping Strategy: Design, Build and Accelerate Your Brand je nastala pod prsti Karen Leland. Prepričana je, da vse znanje ne moremo pridobiti zgolj v eni šoli, kar zagotovo drži tudi na področju marketinga. Ni dovolj, da preberemo zgolj eno knjigo o eni temi, temveč čim več, da spoznamo »svojo« resnico.
Knjiga je razdeljena na tri dele in zajema proces brandiranja, osebne blagovne znamke in del o blagovni znamki ter vodenju podjetja.
Hacking Marketing: Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster and More Innovative je napisal Scott Brinker. Gre za nov vodič za marketinške menedžerje in lastnike malih podjetij, ki imajo v rokah marketinške aktivnosti.
Knjiga sloni na predpostavki, da se je marketing v današnjem svetu združil s svetom tehnologije. To pomeni, da morajo biti marketinške kampanje kar se da agilne in prilagodljive glede na uporabniške želje.
Hacking Marketing je sestavljena iz petih delov. Rezultat branja bo lažje razumevanje novega poglavja marketinga, ki ga soustvarja s tehnologijo. Brinker ponuja tudi orodja za organiziranje kampanj in projektov.
Knjiga Invisible Influence Jonaha Bergerja je nujno branje za vse tiste, ki si želijo vplivati na druge, delati pametne odločitve ali samo razumeti, kaj ljudi vodi do določenih dejanj. Berger je svoje delo v zadnjih 15 letih posvetil raziskovanju vplivu.
Z bralcem deli strategije, kako motivirati ostale in izpostavi, zakaj morajo novi produkti drugačni. A ne preveč drugačni, kako delati boljše odločitve od ostalih in podobno, dodaja.
Knjigo Experientiral Marketing sta napisala Kerry Smith in Dan Hanover. Ko je uporabnik prevzel vajeti nakupne izkušnje na spletu, je star način, ki so mnogi trgovci oboževalci, šel v pozabo. Avtorja predstavljata sodobne načine povezovanja z uporabniki ter predstavljata načine za izgradnjo odnosov in lojalnosti.
Knjiga vas po dolžini morda ne bo prepričala, še zlasti če upoštevamo število strategij, ki jih predstavlja. Boste pa spoznali psihologijo povezovanja, šli skozi sedem korakov razvoja strategije, uporabniške izkušnje, merjenja napredka in preoblikovanja izkušnje v blagovno znamko.
Knjiga The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted and Measurable Online Campaigns je marketinška knjiga, ki bi jo morali prebrali vsi lastniki malih podjetij in marketingarji.
Vse, česar ste si vedno želeli vedeti o marketingu ali pa bi morali vedeti, boste spoznali v tej knjigi. Ian Dodson, avtor knjige, je sicer soustanovitelj in prvi mož Digital Marketing Institute.
Visual Content Marketing: Leveraging Infographics, Video and Interactive Media to Attract and Engage Customers je napisal Stephen Gamble. Gamble je knjigo zastavil v treh delih, prvi razlaga vizualni marketing, drugi je bolj namenjen agencijam, tretji pa bralcu pomaga pri iskanju pravih oblik infografik.
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade je nastala na podlagi več desetletnih izkušenj Roberta Cialdinija. Knjiga se osredotoča na ključni moment, preden sporočilo doseže naslovnika.
Knjiga Giftology govori o najstarejšem triku: podarjanje daril deluje. John Ruhlin je uspešen avtor, ki je izredno inovativen. Giftology pa je polna idej za podarjanje daril, kot tudi strategij in nasvetov, kako postati pri tem pravi mojster. Morda boste tudi sami našli ustreznega.
Brand Identity BreakThrough izpostavlja nov svet marketinga. Tisti svet, kjer so blagovne znamke in njihov razvoj najpomembnejše. Če vaša blagovna znamka nima zgodbe, s katero bi se vaši uporabniki lahko povezali, boste ostali praznih rok.
Knjiga je primerna tako za marketinške guruje kot tudi za tiste, ki v svet marketinga komaj vstopajo. Pospremila vas bo skozi celoten proces: od razumevanja, zakaj je zgodba tako pomembna, pa vse od oblikovanja zgodbe.
Če se želite manj ukvarjati z marketingom, obenem pa zaslužiti več, potem je knjiga Joa DeRose nujno branje. V Customer Mindset: Thinking Like Your Customer To Create Remarkable Results boste našli 80/20 pravilo. 80 odstotkov vseh marketinških izzivov boste premagali z osredotočanjem na uporabnika.