14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti.
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Prednosti posebnih ponudb:

  • hitro in preprosto jih implementiramo v spletno trgovino,
  • preproste so za merjenje,
  • z njimi lahko povečamo število pridobljenih potencialnih kupcev,
  • spodbudimo stopnjo zvestobe kupcev.

Slabosti posebnih ponudb:

  • manjšajo profitabilnost,
  • negativno vplivajo na blagovno znamko,
  • nižja stopnja nakupov v času, ko ni posebnih ponudb, ker obiskovalci čakajo na popuste,
  • pridobitev cenovno občutljivih kupcev,
  • možnost zmanjšanja povprečne višine nakupa.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Katere tipe ponudb poznamo?

Določen odstotek popusta

To je najpogostejši način, ki ga uporabljamo na spletni strani/trgovini. Lahko določimo nizek popust od 5 do 10 odstotkov, za pridobivanje kupcev tudi do 25 odstotkov. Ko se želimo znebiti določenih izdelkov, pa cene tudi prepolovimo.

Brezplačna dostava

Stroški dostave so pogosto omenjeni kot vzrok, da uporabniki spletnega nakupa ne zaključijo. Ta način se pogosto uporablja v kombinaciji z minimalno vsoto naročila.

Brezplačno darilo

To je odličen način za dodajanje vrednosti nakupa in povečanje povprečne višine nakupa.

Kdaj in kako uporabiti ponudbe?

Oglejmo si najpogostejše načine za uporabo posebnih ponudb.

1. Tedenske in mesečne ponudbe

Tedenske in mesečne ponudbe so klasičen način za povečanje prodaje. Mnogokrat se uporabljajo na koncu meseca ali četrtletja, da dosežemo zastavljene cilje.

2. Ponudbe pred lansiranjem

Ponudbe pred lansiranjem so učinkovite za povečanje prometa in dvigovanje interesa po novo lansiranem izdelku/storitvi.

3. Sezonske ponudbe

Božič in novo leto sta najpomembnejša praznika v letu za spletne trgovce. Za ugodnosti lahko izkoristimo tudi manjše praznike (na primer valentinovo, dan žena in podobne).

4. Ponudbe za nedokončane nakupe

Kar do 70 % spletnih nakupov se ne zaključi, zato so takšne ponudbe lahko učinkovite taktike za ponovno pridobivanje obiskovalcev na spletno stran. Pri tem nam lahko pomaga remarketing.

5. Ponudba ob prijavi na e-novice

Grajenje baze potencialnih kupcev je zelo pomembno, zato je to odličen način za spodbujanje prodaje. V zameno za e-mail naslov, ki ga lahko nadalje uporabimo za komercialne namene, tako obiskovalcu spletne strani ponudimo posebno ugodnost.

6. Ponudbe za všečke, komentarje in deljenja

Nagraditi uporabnike za dobro besedo o nas na družabnih omrežjih je dober način za poceni marketing od ust do ust.

7. Ponudbe za priporočila

Potencialni kupci pri nakupovanju najbolj zaupajo prijateljem in družini, zato so ugodnosti za priporočila odličen način za povečanje prodaje. Lahko ponudimo ugodnost tistemu, ki nas priporoči, tistemu, ki dobi priporočilo, ali obema.

8. Ponudba za prvi nakup

Če želimo povečati število kupcev, je ponudba za prvi nakup zagotovo način, da pritegnemo še več novih.

9. Ponudba za določen znesek nakupa

Da spodbudimo stranke k večjim nakupom, jim ponudimo ugodnost.

10. Ekskluzivne ponudbe

Posebne ponudbe za določene kanale, kjer želimo spodbuditi nakupovanje (na primer za sledilce na LinkedInu).

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

11. Ponudbe za zveste kupce

Če želite izboljšati ali poglobiti odnos z zvestimi kupci, jim pripravite posebno ponudbo, ki jo pošljete po e-mailu ali z avtomatskim sporočilom, ki se generira ob določeni vsoti nakupov.

12. Ponudba pred izhodom iz spletne trgovine

Ko želi obiskovalec zapustiti spletno trgovino, mu ponudite ugodnost v obliki pojavnega okna in ga spodbudite k nakupu.

13. Remarketing ponudba

Ponudbe za tiste, ki so na primer obiskali določen izdelek v spletni trgovini.

14. Ponudbe za mnenjske vodje

Posebna ponudba za znane blogerje (ali druge znane osebnosti), ki imajo razširjeno mrežo poznanstev, lahko močno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Mnogi bodo izdelek namreč raje kupili, če bo za znamko stala znana osebnost, ki jim je všeč.

Posebne ponudbe sicer niso primerne za vsako blagovno znamko. Če želimo zgraditi vrhunsko znamko, ne bomo ponujali popustov, ker lahko znižamo njeno psihološko vrednost. Upoštevati moramo torej marketinško strategijo blagovne znamke in imeti jasen cilj, zakaj smo ponudili določen popust.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Vsebinski marketing je danes eno najpomembnejših orodij digitalnega marketinga. Prek njega boste lahko učinkovito širili dober glas o podjetju in si posledično povečali prodajo. Preberite več >>

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje