14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti.
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Prednosti posebnih ponudb:

  • hitro in preprosto jih implementiramo v spletno trgovino,
  • preproste so za merjenje,
  • z njimi lahko povečamo število pridobljenih potencialnih kupcev,
  • spodbudimo stopnjo zvestobe kupcev.

Slabosti posebnih ponudb:

  • manjšajo profitabilnost,
  • negativno vplivajo na blagovno znamko,
  • nižja stopnja nakupov v času, ko ni posebnih ponudb, ker obiskovalci čakajo na popuste,
  • pridobitev cenovno občutljivih kupcev,
  • možnost zmanjšanja povprečne višine nakupa.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Katere tipe ponudb poznamo?

Določen odstotek popusta

To je najpogostejši način, ki ga uporabljamo na spletni strani/trgovini. Lahko določimo nizek popust od 5 do 10 odstotkov, za pridobivanje kupcev tudi do 25 odstotkov. Ko se želimo znebiti določenih izdelkov, pa cene tudi prepolovimo.

Brezplačna dostava

Stroški dostave so pogosto omenjeni kot vzrok, da uporabniki spletnega nakupa ne zaključijo. Ta način se pogosto uporablja v kombinaciji z minimalno vsoto naročila.

Brezplačno darilo

To je odličen način za dodajanje vrednosti nakupa in povečanje povprečne višine nakupa.

Kdaj in kako uporabiti ponudbe?

Oglejmo si najpogostejše načine za uporabo posebnih ponudb.

1. Tedenske in mesečne ponudbe

Tedenske in mesečne ponudbe so klasičen način za povečanje prodaje. Mnogokrat se uporabljajo na koncu meseca ali četrtletja, da dosežemo zastavljene cilje.

2. Ponudbe pred lansiranjem

Ponudbe pred lansiranjem so učinkovite za povečanje prometa in dvigovanje interesa po novo lansiranem izdelku/storitvi.

3. Sezonske ponudbe

Božič in novo leto sta najpomembnejša praznika v letu za spletne trgovce. Za ugodnosti lahko izkoristimo tudi manjše praznike (na primer valentinovo, dan žena in podobne).

4. Ponudbe za nedokončane nakupe

Kar do 70 % spletnih nakupov se ne zaključi, zato so takšne ponudbe lahko učinkovite taktike za ponovno pridobivanje obiskovalcev na spletno stran. Pri tem nam lahko pomaga remarketing.

5. Ponudba ob prijavi na e-novice

Grajenje baze potencialnih kupcev je zelo pomembno, zato je to odličen način za spodbujanje prodaje. V zameno za e-mail naslov, ki ga lahko nadalje uporabimo za komercialne namene, tako obiskovalcu spletne strani ponudimo posebno ugodnost.

6. Ponudbe za všečke, komentarje in deljenja

Nagraditi uporabnike za dobro besedo o nas na družabnih omrežjih je dober način za poceni marketing od ust do ust.

7. Ponudbe za priporočila

Potencialni kupci pri nakupovanju najbolj zaupajo prijateljem in družini, zato so ugodnosti za priporočila odličen način za povečanje prodaje. Lahko ponudimo ugodnost tistemu, ki nas priporoči, tistemu, ki dobi priporočilo, ali obema.

8. Ponudba za prvi nakup

Če želimo povečati število kupcev, je ponudba za prvi nakup zagotovo način, da pritegnemo še več novih.

9. Ponudba za določen znesek nakupa

Da spodbudimo stranke k večjim nakupom, jim ponudimo ugodnost.

10. Ekskluzivne ponudbe

Posebne ponudbe za določene kanale, kjer želimo spodbuditi nakupovanje (na primer za sledilce na LinkedInu).

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

11. Ponudbe za zveste kupce

Če želite izboljšati ali poglobiti odnos z zvestimi kupci, jim pripravite posebno ponudbo, ki jo pošljete po e-mailu ali z avtomatskim sporočilom, ki se generira ob določeni vsoti nakupov.

12. Ponudba pred izhodom iz spletne trgovine

Ko želi obiskovalec zapustiti spletno trgovino, mu ponudite ugodnost v obliki pojavnega okna in ga spodbudite k nakupu.

13. Remarketing ponudba

Ponudbe za tiste, ki so na primer obiskali določen izdelek v spletni trgovini.

14. Ponudbe za mnenjske vodje

Posebna ponudba za znane blogerje (ali druge znane osebnosti), ki imajo razširjeno mrežo poznanstev, lahko močno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Mnogi bodo izdelek namreč raje kupili, če bo za znamko stala znana osebnost, ki jim je všeč.

Posebne ponudbe sicer niso primerne za vsako blagovno znamko. Če želimo zgraditi vrhunsko znamko, ne bomo ponujali popustov, ker lahko znižamo njeno psihološko vrednost. Upoštevati moramo torej marketinško strategijo blagovne znamke in imeti jasen cilj, zakaj smo ponudili določen popust.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje