14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti.
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Prednosti posebnih ponudb:

  • hitro in preprosto jih implementiramo v spletno trgovino,
  • preproste so za merjenje,
  • z njimi lahko povečamo število pridobljenih potencialnih kupcev,
  • spodbudimo stopnjo zvestobe kupcev.

Slabosti posebnih ponudb:

  • manjšajo profitabilnost,
  • negativno vplivajo na blagovno znamko,
  • nižja stopnja nakupov v času, ko ni posebnih ponudb, ker obiskovalci čakajo na popuste,
  • pridobitev cenovno občutljivih kupcev,
  • možnost zmanjšanja povprečne višine nakupa.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Katere tipe ponudb poznamo?

Določen odstotek popusta

To je najpogostejši način, ki ga uporabljamo na spletni strani/trgovini. Lahko določimo nizek popust od 5 do 10 odstotkov, za pridobivanje kupcev tudi do 25 odstotkov. Ko se želimo znebiti določenih izdelkov, pa cene tudi prepolovimo.

Brezplačna dostava

Stroški dostave so pogosto omenjeni kot vzrok, da uporabniki spletnega nakupa ne zaključijo. Ta način se pogosto uporablja v kombinaciji z minimalno vsoto naročila.

Brezplačno darilo

To je odličen način za dodajanje vrednosti nakupa in povečanje povprečne višine nakupa.

Kdaj in kako uporabiti ponudbe?

Oglejmo si najpogostejše načine za uporabo posebnih ponudb.

1. Tedenske in mesečne ponudbe

Tedenske in mesečne ponudbe so klasičen način za povečanje prodaje. Mnogokrat se uporabljajo na koncu meseca ali četrtletja, da dosežemo zastavljene cilje.

2. Ponudbe pred lansiranjem

Ponudbe pred lansiranjem so učinkovite za povečanje prometa in dvigovanje interesa po novo lansiranem izdelku/storitvi.

3. Sezonske ponudbe

Božič in novo leto sta najpomembnejša praznika v letu za spletne trgovce. Za ugodnosti lahko izkoristimo tudi manjše praznike (na primer valentinovo, dan žena in podobne).

4. Ponudbe za nedokončane nakupe

Kar do 70 % spletnih nakupov se ne zaključi, zato so takšne ponudbe lahko učinkovite taktike za ponovno pridobivanje obiskovalcev na spletno stran. Pri tem nam lahko pomaga remarketing.

5. Ponudba ob prijavi na e-novice

Grajenje baze potencialnih kupcev je zelo pomembno, zato je to odličen način za spodbujanje prodaje. V zameno za e-mail naslov, ki ga lahko nadalje uporabimo za komercialne namene, tako obiskovalcu spletne strani ponudimo posebno ugodnost.

6. Ponudbe za všečke, komentarje in deljenja

Nagraditi uporabnike za dobro besedo o nas na družabnih omrežjih je dober način za poceni marketing od ust do ust.

7. Ponudbe za priporočila

Potencialni kupci pri nakupovanju najbolj zaupajo prijateljem in družini, zato so ugodnosti za priporočila odličen način za povečanje prodaje. Lahko ponudimo ugodnost tistemu, ki nas priporoči, tistemu, ki dobi priporočilo, ali obema.

8. Ponudba za prvi nakup

Če želimo povečati število kupcev, je ponudba za prvi nakup zagotovo način, da pritegnemo še več novih.

9. Ponudba za določen znesek nakupa

Da spodbudimo stranke k večjim nakupom, jim ponudimo ugodnost.

10. Ekskluzivne ponudbe

Posebne ponudbe za določene kanale, kjer želimo spodbuditi nakupovanje (na primer za sledilce na LinkedInu).

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

11. Ponudbe za zveste kupce

Če želite izboljšati ali poglobiti odnos z zvestimi kupci, jim pripravite posebno ponudbo, ki jo pošljete po e-mailu ali z avtomatskim sporočilom, ki se generira ob določeni vsoti nakupov.

12. Ponudba pred izhodom iz spletne trgovine

Ko želi obiskovalec zapustiti spletno trgovino, mu ponudite ugodnost v obliki pojavnega okna in ga spodbudite k nakupu.

13. Remarketing ponudba

Ponudbe za tiste, ki so na primer obiskali določen izdelek v spletni trgovini.

14. Ponudbe za mnenjske vodje

Posebna ponudba za znane blogerje (ali druge znane osebnosti), ki imajo razširjeno mrežo poznanstev, lahko močno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke. Mnogi bodo izdelek namreč raje kupili, če bo za znamko stala znana osebnost, ki jim je všeč.

Posebne ponudbe sicer niso primerne za vsako blagovno znamko. Če želimo zgraditi vrhunsko znamko, ne bomo ponujali popustov, ker lahko znižamo njeno psihološko vrednost. Upoštevati moramo torej marketinško strategijo blagovne znamke in imeti jasen cilj, zakaj smo ponudili določen popust.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje