Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja!
Zadnja MP šola pred poletjem!

MP šola v letu 2014!

Na delavnicah pogledamo vaše ideje, svetujemo o poslovnem modelu, kako raziskati trg, predstavimo vam osnovne računovodske izraze, kot so prihodki in odhodki, bilanca stanja in izkaz uspeha, seveda pa smo na voljo tudi za vaša konkretna vprašanja. Delo poteka v manjših skupinah. Prijavite se lahko na celoten sklop štirih delavnic in individualnega svetovanja ali pa se prijavite na različne kombinacije delavnic.

Pripravili smo naslednje delavnice:

Delavnica: Od ideje do poslovnega modela

Imate poslovno idejo, za katero se vam zdi, da ima potencial, vendar potrebujete več informacij o tem, kako jo pretvoriti v posel? Imamo rešitev: Delavnico Od ideje do poslovnega modela, kjer vam bomo pokazali metode, ki te vas bodo naučile izoblikovati poslovni model.

Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Razmišljate o ustanovitvi podjetja, pa imate premalo informacij? Ne veste kateri stroški so povezani z ustanovitvijo podjetja? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Vse to in še več boste izvedeli na MP individualnem svetovanju pred ustanovitvijo podjetja.

Delavnica: Analiza trga in testiranje produkta

Ste v fazi oblikovanja MVP (minimalno sprejemljivega produkta), a imate težave pri analizi in testiranju produkta? Rešitev je delavnica Analiza trga ter testiranje produkta, kjer vam bomo prikazali aktualne pristope in rešitve. Faza: Razvijam produkt, potrebujem pomoč pri analizi in testiranju.

Delavnica: Podjetnikovi prvi koraki v podjetju

Se soočate z izzivi vodenja mladega podjetja? Potem vas vabimo na delavnico z naslovom Podjetnikovi prvi koraki v podjetju. Intenzivno delavnico bo vodila naša strokovna sodelavka, odlična poznavalka tematike, računovodkinja Lea Bevčič.

Delavnica: Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

Prva stvar, o kateri podjetnik razmišlja ob razvoju produkta, je vzpostavitev ustreznega spletnega mesta. Ta služi kot osnova za testiranje produkta, v drugi fazi pa kot kanal za prodajo oz. informacijska podpora ostalim kanalom prodaje. Ob tem je izrednega pomena poznavanje spletnega marketinga.

Za več informacij o MP šoli in prijavo kliknite tu >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje