5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu
5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu (Vir slike: Pixabay.com)
Vsakdo si želi odrezati svoj kos pogače, ko je govora o vsebinskem marketingu. Prav zato se je treba še dodatno potruditi in ljudem ponuditi vsebine, ki jih bodo navdušile. Dober vsebinski marketing lahko vašemu podjetju prinese vidnost v množici konkurentov, zato nanj ne smete pozabiti.
V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov startupov, ki so z omejenimi sredstvi in znanji, kot so na primer na voljo v večjih, že uveljavljenih podjetjih, dosegli množice in razširili svojo prepoznavnost v svetu.
1) Game Theory
Sicer ne gre za startup, kljub temu pa je strategija vsebinskega marketinga YouTube kanala Game Theory lahko za zgled tudi podjetnikom. Matthew Patrick, lastnik kanala, je namreč v kratkem času na svoj kanal uspel pridobiti več kot 5 milijonov naročnikov, navdušencev nad videoigrami. Vse to z uporabo svojega nišnega znanja matematike ter poslušanja in upoštevanja mnenj in predlogov svojih poslušalcev.
2) Leadpages
Na videz povsem običajen startup Leadpages pa je v resnici zelo uspešen: in za uspeh se ima zahvaliti predvsem svoji dovršeni taktiki vsebinskega marketinga. Blog na njihovi spletni strani je namreč poln zanimivih in svežih vsebin, dodano vrednost bloga v svojo korist pa so dosegli z gradnjo obširne baze elektronskih naslovov svojih obiskovalcev. V enem letu so uspeli zbrati kar 15 tisoč elektronskih naslovov in vsebinski marketing so sedaj združili še z e-marketingom.
3) Sumome
Leta 2014 ustanovljeno mlado podjetje je milijardo ljudi doseglo že v svojem prvem letu poslovanja, vse to zahvaljujoč odlični strategiji vsebinskega marketinga. Do svojega občinstva namreč ekipa dostopa učinkovito in na večih različnih nivojih – sprva jim ponudijo osnovne informacije, ki jih ti želijo, nato pa jim pomagajo spoznati in razumeti še njihove ključne produkte.
4) Glossier
Danes je startup Glossier znan po spletni prodaji lepotnih pripomočkov, a njegova zgodba se je pričela povsem drugače. Sprva je obstajal zgolj blog, ki je pokrival različne tematike iz področja lepote in skrbi za kožo, ker pa je bila objavljena vsebina unikatna in kvalitetna, je spletni strani Glossier kmalu pričelo slediti večje število oboževalcev – 200 tisoč sledilcev na Instagramu ter 60 tisoč všečkov na Facebooku.
5) Fuse
Startup Fuse je nastal z namenom povezovanja dizajnerjev in razvijalcev spletnih strani in spletnih aplikacij. Tako prvim kot drugim ponuja ogromno informacij in koristne nasvete ter jim svetuje, kako med seboj sodelovati še učinkoviteje. V startupu Fuse so torej vsebinski marketing uspešno povezali s svojo bogato ponudbo storitev in orodij, dostopnih na spletni strani.
Vir: Entrepreneur.com