5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

Vse več podjetnikov spoznava prednosti dobrega vsebinskega marketinga. Ta namreč mladim, še neuveljavljenim podjetjem prinaša možnost prepoznavnosti in razpoznavnosti, saj je bitka na tržišču ponavadi precej huda.
5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu

5 startupov, po katerih se lahko zgledujete pri vsebinskem marketingu (Vir slike: Pixabay.com)

Vsakdo si želi odrezati svoj kos pogače, ko je govora o vsebinskem marketingu. Prav zato se je treba še dodatno potruditi in ljudem ponuditi vsebine, ki jih bodo navdušile. Dober vsebinski marketing lahko vašemu podjetju prinese vidnost v množici konkurentov, zato nanj ne smete pozabiti. 

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj primerov startupov, ki so z omejenimi sredstvi in znanji, kot so na primer na voljo v večjih, že uveljavljenih podjetjih, dosegli množice in razširili svojo prepoznavnost v svetu. 

1) Game Theory

Sicer ne gre za startup, kljub temu pa je strategija vsebinskega marketinga YouTube kanala Game Theory lahko za zgled tudi podjetnikom. Matthew Patrick, lastnik kanala, je namreč v kratkem času na svoj kanal uspel pridobiti več kot 5 milijonov naročnikov, navdušencev nad videoigrami. Vse to z uporabo svojega nišnega znanja matematike ter poslušanja in upoštevanja mnenj in predlogov svojih poslušalcev. 

2) Leadpages

Na videz povsem običajen startup Leadpages pa je v resnici zelo uspešen: in za uspeh se ima zahvaliti predvsem svoji dovršeni taktiki vsebinskega marketinga. Blog na njihovi spletni strani je namreč poln zanimivih in svežih vsebin, dodano vrednost bloga v svojo korist pa so dosegli z gradnjo obširne baze elektronskih naslovov svojih obiskovalcev. V enem letu so uspeli zbrati kar 15 tisoč elektronskih naslovov in vsebinski marketing so sedaj združili še z e-marketingom.

3) Sumome

Leta 2014 ustanovljeno mlado podjetje je milijardo ljudi doseglo že v svojem prvem letu poslovanja, vse to zahvaljujoč odlični strategiji vsebinskega marketinga. Do svojega občinstva namreč ekipa dostopa učinkovito in na večih različnih nivojih – sprva jim ponudijo osnovne informacije, ki jih ti želijo, nato pa jim pomagajo spoznati in razumeti še njihove ključne produkte. 

4) Glossier

Danes je startup Glossier znan po spletni prodaji lepotnih pripomočkov, a njegova zgodba se je pričela povsem drugače. Sprva je obstajal zgolj blog, ki je pokrival različne tematike iz področja lepote in skrbi za kožo, ker pa je bila objavljena vsebina unikatna in kvalitetna, je spletni strani Glossier kmalu pričelo slediti večje število oboževalcev – 200 tisoč sledilcev na Instagramu ter 60 tisoč všečkov na Facebooku. 

5) Fuse

Startup Fuse je nastal z namenom povezovanja dizajnerjev in razvijalcev spletnih strani in spletnih aplikacij. Tako prvim kot drugim ponuja ogromno informacij in koristne nasvete ter jim svetuje, kako med seboj sodelovati še učinkoviteje. V startupu Fuse so torej vsebinski marketing uspešno povezali s svojo bogato ponudbo storitev in orodij, dostopnih na spletni strani. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje