56 odstotkov iskanj, povezanih z nakupovanjem, opravljenih z mobilnih telefonov

Če želite doseči potrošnike, morate v svojo strategijo nujno vključiti mobilno trženje. Raziskava, ki jo je opravilo podjetje Hitwise, je namreč pokazala, da je kar 56 odstotkov iskanj, povezanih z nakupovanjem, opravljenih z mobilnih telefonov oziroma tabličnih računalnikov.
56 odstotkov iskanj, povezanih z nakupovanjem, opravljenih z mobilnih telefonov

Potrošniki za iskanje različnih informacij vedno bolj pogosto uporabljamo mobilne naprave. (Vir slike: Picjumbo)

Študija z naslovom Mobilno iskanje: tematike in motivi (angl. Mobile Search: Topics and Themes), ki jo je opravilo in predstavilo podjetje Hitwise, ki se ukvarja z analizo spletnega nakupovanja in navad potrošnikov, prinaša tudi druge zanimive rezultate.

Najbolj popularne spletne strani

Raziskava je pokazala, da je kar 72 odstotkov iskanj, povezanih s hrano in pijačo, opravljenih z mobilnih naprav. Na drugem mestu je področje zdravja s kar 68 odstotki iskanj, opravljenih z mobilnikov.

Presenetljivo na področjih zabave (42 odstotkov) in bančništva (39 odstotkov) še vedno prevladuje tradicionalno namizno iskanje.

Hrana na 101 način

Rezultati so pokazali tudi, da veliko posameznikov uporablja mobilne naprave pri prehranskih odločitvah, pa naj gre za kuharske nasvete (82 odstotkov) ali vprašljivo varnost hrane (80 odstotkov).

Nakupovanje, vezano na lokacijo

S pomočjo mobilnih naprav uporabniki poiščemo tudi veliko trgovin, ki jih iskalnik lahko razvrsti glede na lokacijo. Zaposleni potrošniki se namreč za nakupovanje odločajo impulzivno, zato pogosto iščejo trgovine v svoji bližini.

Prav tako uporabniki pametnih telefonov pogosto preverjamo odpiralne čase trgovin, ustanov … Kar 82 odstotkov iskanj, ki vsebujejo besedno zvezo »odprto 24 ur«, je na primer opravljenih prek mobilnih naprav.

Mobilna prihodnost

Ne glede na področje, s katerim se ukvarjajo, podjetja ne morejo več ignorirati mobilnih naprav. Vedno večje število trženjskih kampanj se prvenstveno osredotoča na mobilne telefone, kar je razumljivo, saj je v lanskem letu število iskanj prek Googla, opravljenih z mobilnih naprav, prvič preseglo število namiznih iskanj.

Čas je, da tudi manjša podjetja razvijejo ustrezne mobilne strategije. Najprej morajo mobilnim napravam prilagoditi svoje spletne strani, hkrati pa morajo zagotoviti tudi ustrezno hitrost nalaganja. Dobro zastavljena in izpeljana mobilna strategija lahko tudi majhnim podjetjem zagotovi dolgoročne pozitivne učinke.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje