56 odstotkov iskanj, povezanih z nakupovanjem, opravljenih z mobilnih telefonov
Potrošniki za iskanje različnih informacij vedno bolj pogosto uporabljamo mobilne naprave. (Vir slike: Picjumbo)
Študija z naslovom Mobilno iskanje: tematike in motivi (angl. Mobile Search: Topics and Themes), ki jo je opravilo in predstavilo podjetje Hitwise, ki se ukvarja z analizo spletnega nakupovanja in navad potrošnikov, prinaša tudi druge zanimive rezultate.
Najbolj popularne spletne strani
Raziskava je pokazala, da je kar 72 odstotkov iskanj, povezanih s hrano in pijačo, opravljenih z mobilnih naprav. Na drugem mestu je področje zdravja s kar 68 odstotki iskanj, opravljenih z mobilnikov.
Presenetljivo na področjih zabave (42 odstotkov) in bančništva (39 odstotkov) še vedno prevladuje tradicionalno namizno iskanje.
Hrana na 101 način
Rezultati so pokazali tudi, da veliko posameznikov uporablja mobilne naprave pri prehranskih odločitvah, pa naj gre za kuharske nasvete (82 odstotkov) ali vprašljivo varnost hrane (80 odstotkov).
Nakupovanje, vezano na lokacijo
S pomočjo mobilnih naprav uporabniki poiščemo tudi veliko trgovin, ki jih iskalnik lahko razvrsti glede na lokacijo. Zaposleni potrošniki se namreč za nakupovanje odločajo impulzivno, zato pogosto iščejo trgovine v svoji bližini.
Prav tako uporabniki pametnih telefonov pogosto preverjamo odpiralne čase trgovin, ustanov … Kar 82 odstotkov iskanj, ki vsebujejo besedno zvezo »odprto 24 ur«, je na primer opravljenih prek mobilnih naprav.
Mobilna prihodnost
Ne glede na področje, s katerim se ukvarjajo, podjetja ne morejo več ignorirati mobilnih naprav. Vedno večje število trženjskih kampanj se prvenstveno osredotoča na mobilne telefone, kar je razumljivo, saj je v lanskem letu število iskanj prek Googla, opravljenih z mobilnih naprav, prvič preseglo število namiznih iskanj.
Čas je, da tudi manjša podjetja razvijejo ustrezne mobilne strategije. Najprej morajo mobilnim napravam prilagoditi svoje spletne strani, hkrati pa morajo zagotoviti tudi ustrezno hitrost nalaganja. Dobro zastavljena in izpeljana mobilna strategija lahko tudi majhnim podjetjem zagotovi dolgoročne pozitivne učinke.
Vir: Small Business Trends