6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

Avtor — 03.07.2017
Ali ste vedeli, da kar 14 odstotkov startupov propade zaradi pomanjkljivega marketinga? Ustanovitelji namreč svoj čas, namesto pridobivanju novih potencialnih kupcev, namenijo zgolj dodelavi poslovne ideje in razvoju produkta.
marketing

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije (Vir slike: Pixabay.com)

Resda si le redko kateri startup lahko privošči najem PR agencije ali zaposlitev osebe, ki bo opravljala redno delo na področju PR, a dejstvo je, da lahko prav PR prinese veliko izboljšanje poslovnih rezultatov že na samem začetku poslovanja mladega podjetja. Prav zato je dobro, da temu področju, če ne gre drugače, kar sami namenite nekaj svojega časa ali pa za to zadolžite enega izmed članov vaše ekipe.

A še preden začnete s PR, opravite naslednje korake:

1. Ugotovite, kdo je vaša ciljna publika

Za kakšno starostno skupino gre? Kje se vaši potencialni kupci najpogosteje zadržujejo? Kaj je tisto, kar jih osrečuje in nasprotno, kaj jih jezi? Preden boste želeli razširiti sporočilo o vašem mladem podjetju, najprej ugotovite, komu je to sploh namenjeno.

2. Podajte se na teren

Pogovorite se s čim večimi ljudmi in ugotovite, kako bo vaš produkt ljudem pomagal, kakšna je vaša konkurenca, izvedite, ali si ljudje sploh želijo uporabljati vaš produkt ter kako pogosto bi se njegove uporabe posluževali.

3. Spoznajte svojo ponujeno vrednost

Ugotovite, kakšne so največje prednosti vašega produkta, kaj je tisto, zaradi česar je vaš produkt boljši od konkurenčnega in zaradi česar bo življenje strank boljše, kot je bilo pred tem, preden so kupili vaš izdelek.

4. Izdelajte svojo predstavitev

Do sedaj že zelo dobro poznate svojo ciljno publiko in veste, kaj je tisto, kar boste predstavili svojim potencialnim kupcem. Pripravite nekajminutni nastop, da boste znali odreagirati takoj, ko vas nekdo povpraša o vaši dejavnosti.

5. Dodajte zgodbo

Če boste svoji predstavitvi dodali kanček osebnega pridiha, boste v očeh potrošnikov izpadli bistveno bolj zanimivi od brezosebnih konkurenčnih ponudnikov. V zgodbo lahko vključite nekaj unikatnega, kar vas ločuje od ostalih in zaradi česar izstopate.

6. Zastavite si cilje

Razmislite o tem, kaj si želite od PR in kakšne prednosti vam lahko ta prinese. Želite pridobiti več uporabnikov, morda investitorjev? Je vaš cilj predvsem boljša SEO optimiziranost spletne strani ali pa podpora gradnji blagovne znamke?

Ko boste opravili zgoraj naštete korake, boste točneje vedeli, na kakšen način se lahko lotite priprave PR strategije za vaše podjetje. Podrobneje o tem pa prihodnjič.

Vir: Medium.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija. Preberite več >>

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil. Preberite več >>

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje