Vir slike: Pixabay
-
Zagotavljanje obljubljenega
Zagotavljanje obljubljenega strankam je ključ do zagotavljanja njihove zvestobe. Z nudenjem obljubljenih storitev ali izdelkov lahko podjetja poskrbijo za to, da se stranke vedno znova vračajo. Ključnega pomena je, da ugotovite, kaj vaša stranka pri vas najbolj ceni, in se osredotočite na dosledno zagotavljanje le-tega. Tako boste ostali pred konkurenco in ohranili bazo zvestih strank.
Na primer, če ste tehnološko podjetje in vsa konkurenčna podjetja ponujajo enake izdelke ali storitve, lahko zagotovite svojo dodano vrednost z odlično tehnično podporo strankam.
Bistvenega pomena je tudi, da nenehno izboljšujete svojo ponudbo, tako da ne le zadovoljite, temveč presežete pričakovanja vaše trenutne baze strank. Pomembno je tudi, da z inovativnimi tržnimi strategijami privabite nove stranke. Bodite na tekočem z marketinškimi trendi v svoji panogi.
-
Hiter odziv na povratne informacije
Hitreje kot se lahko na to odzovete in ukrepate, tem boljši bo vaš poslovni rezultat. Svojim strankam pokažite, da vam je mar za njihovo izkušnjo z vašim izdelkom ali storitvijo. Poleg tega vam bo resno jemanje povratnih informacij strank pomagalo zgodaj prepoznati notranje težave v podjetju in sprejeti prave ukrepe za njihovo čimprejšnje reševanje.
Na ta način boste pridobili zveste stranke in zaupanje potencialnih strank, ki so v preteklosti morda oklevale zaradi slabe obravnave.
-
Individualen pristop
Personalizirana izkušnja je eden od ključnih dejavnikov za zagotavljanje zvestobe strank. Večja verjetnost je, da se bo večina kupcev obrnila na podjetje, ki poudarja pomen individualnega pristopa.
Delo na večkanalnem trženju, nudenje prilagojene podpore, obveščanje strank o statusu njihovega naročila, pošiljanje ustreznih predlogov izdelkov in popustov ter celo pošiljanje ročno napisanih opomb s ponudbami izdelkov ustvarjajo individualizirano nakupovalno izkušnjo potrošnika.
-
Poenostavitev nakupovalnega procesa
Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredi vsako podjetje, da stranke ostanejo zveste podjetju, je čim bolj enostaven nakupovalni postopek.
Vse od razpoložljivosti izdelkov, storitev za stranke in vračil ter zamenjav mora biti urejeno na enostaven način. Zagotavljanje osebne izkušnje od začetka do konca nakupa bo pomagalo zgraditi zaupanje med vami in vašo stranko, kar je v današnjem konkurenčnem tržnem okolju zelo pomembno.
-
Nagrajevanje za zvestobo
Svojim zvestim strankam pokažite hvaležnost tako, da jim podarite nagrado za zvestobo. Lahko jih velikodušno nagradite s popusti ali ekskluzivnimi ponudbami. Poskrbite tudi, da bo vaša blagovna znamka odražala vaš dober odnos do zvestih strank. To bo dolgoročno ustvarilo medsebojno zaupanje.
-
Preseganje pričakovanj
Ko presežete pričakovanja strank, gradite na njihovem zaupanju in zvestobi. Izpolnitev vaše obljube stranki daje občutek varnosti. Poleg tega nudenje dodatne vrednosti, ki presega tisto, kar je bilo prvotno dogovorjeno, kaže, da zadovoljstvo strank jemljete resno. To vam zagotavlja zvestobo strank in dobro reklamo od ust do ust.
Stranke lahko motivirate z manjšimi ponudbami: kuponi, popusti, ugodnosti itd.
Zagotavljanje izrednih storitev za stranke ni več razkošje, ampak že kar osnovna poslovna zahteva. V današnjem svetu, ki deluje brez prestanka, 24 ur na dan, 7 dni v tednu, imajo stranke visoka pričakovanja, ko gre za poslovanje s podjetji. Na pritožbe odgovorite kar se le da hitro.
Prepričajte se tudi, da je vaša ekipa usposobljena za hitro in jasno odzivanje na vprašanja strank. Tako jim namreč lahko zagotovite svojo vrhunsko podporo.
Vir: Under30ceo