Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

  1. Zagotavljanje obljubljenega

Zagotavljanje obljubljenega strankam je ključ do zagotavljanja njihove zvestobe. Z nudenjem obljubljenih storitev ali izdelkov lahko podjetja poskrbijo za to, da se stranke vedno znova vračajo. Ključnega pomena je, da ugotovite, kaj vaša stranka pri vas najbolj ceni, in se osredotočite na dosledno zagotavljanje le-tega. Tako boste ostali pred konkurenco in ohranili bazo zvestih strank.

Na primer, če ste tehnološko podjetje in vsa konkurenčna podjetja ponujajo enake izdelke ali storitve, lahko zagotovite svojo dodano vrednost z odlično tehnično podporo strankam.

Bistvenega pomena je tudi, da nenehno izboljšujete svojo ponudbo, tako da ne le zadovoljite, temveč presežete pričakovanja vaše trenutne baze strank. Pomembno je tudi, da z inovativnimi tržnimi strategijami privabite nove stranke. Bodite na tekočem z marketinškimi trendi v svoji panogi.

  1. Hiter odziv na povratne informacije

Hitreje kot se lahko na to odzovete in ukrepate, tem boljši bo vaš poslovni rezultat. Svojim strankam pokažite, da vam je mar za njihovo izkušnjo z vašim izdelkom ali storitvijo. Poleg tega vam bo resno jemanje povratnih informacij strank pomagalo zgodaj prepoznati notranje težave v podjetju in sprejeti prave ukrepe za njihovo čimprejšnje reševanje.

Na ta način boste pridobili zveste stranke in zaupanje potencialnih strank, ki so v preteklosti morda oklevale zaradi slabe obravnave.

  1. Individualen pristop

Personalizirana izkušnja je eden od ključnih dejavnikov za zagotavljanje zvestobe strank. Večja verjetnost je, da se bo večina kupcev obrnila na podjetje, ki poudarja pomen individualnega pristopa.

Delo na večkanalnem trženju, nudenje prilagojene podpore, obveščanje strank o statusu njihovega naročila, pošiljanje ustreznih predlogov izdelkov in popustov ter celo pošiljanje ročno napisanih opomb s ponudbami izdelkov ustvarjajo individualizirano nakupovalno izkušnjo potrošnika.

  1. Poenostavitev nakupovalnega procesa

Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredi vsako podjetje, da stranke ostanejo zveste podjetju, je čim bolj enostaven nakupovalni postopek.

Vse od razpoložljivosti izdelkov, storitev za stranke in vračil ter zamenjav mora biti urejeno na enostaven način. Zagotavljanje osebne izkušnje od začetka do konca nakupa bo pomagalo zgraditi zaupanje med vami in vašo stranko, kar je v današnjem konkurenčnem tržnem okolju zelo pomembno.

  1. Nagrajevanje za zvestobo

Svojim zvestim strankam pokažite hvaležnost tako, da jim podarite nagrado za zvestobo. Lahko jih velikodušno nagradite s popusti ali ekskluzivnimi ponudbami. Poskrbite tudi, da bo vaša blagovna znamka odražala vaš dober odnos do zvestih strank. To bo dolgoročno ustvarilo medsebojno zaupanje.

  1. Preseganje pričakovanj

Ko presežete pričakovanja strank, gradite na njihovem zaupanju in zvestobi. Izpolnitev vaše obljube stranki daje občutek varnosti. Poleg tega nudenje dodatne vrednosti, ki presega tisto, kar je bilo prvotno dogovorjeno, kaže, da zadovoljstvo strank jemljete resno. To vam zagotavlja zvestobo strank in dobro reklamo od ust do ust.

Stranke lahko motivirate z manjšimi ponudbami: kuponi, popusti, ugodnosti itd.

Zagotavljanje izrednih storitev za stranke ni več razkošje, ampak že kar osnovna poslovna zahteva. V današnjem svetu, ki deluje brez prestanka, 24 ur na dan, 7 dni v tednu, imajo stranke visoka pričakovanja, ko gre za poslovanje s podjetji. Na pritožbe odgovorite kar se le da hitro.

Prepričajte se tudi, da je vaša ekipa usposobljena za hitro in jasno odzivanje na vprašanja strank. Tako jim namreč lahko zagotovite svojo vrhunsko podporo.

 

Vir: Under30ceo 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki