7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja
Osredotočite se na pridobivanje novih leadov, ki naj bodo res kakovostni (Vir slike: Startupstockphotos).
Vir kisika za vsako podjetje so leadi (beseda ima v angleščini različne pomene, v našem primeru pomeni spletnega obiskovalca, ki pokaže interes za naše produkte oziroma storitve). Bolj, kot so kakovostni, večje število nakupov bodo opravili in prinesli večje prihodke. Te cilje lahko dosežete tudi z manjšim številom leadov.
Pred vami je 7 trikov za lead generation (slo. pridobivanje zainterestiranih strank), ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja.
1. Oblikujte jasne klice k akciji
S klicem k akciji usmerjate obiskovalca, kako in kje naj opravi nadaljnje korake. Ustvariti morate preproste in jasne klice k akciji na strani ali v newslettrih.
Če je sporočilo nejasno, je vse, kar boste objavili, neučinkovito in brez pomena. Povejte jim, kaj bodo z vašim produktom ali storitvijo pridobili. Kako jim boste olajšali življenje.
Pri ustvarjanja klica k akciji bodite pozorni tudi na barve. Izberite takšno, ki bo izstopala s strani, tako da ga bo uporabnik takoj videl. Izognite se klišejskim besedam, kot so pridobite in naročite se.
Če boste ustvarili dober klic k akciji, vam lahko ta prinese velik poskok v konverziji.
2. Email naj bo ustvarjen za desetico!
Email marketing še ni šel v pozabo. Kot kažejo zadnje raziskave, še nekaj časa ne bo šel. Prek elektronskih sporočil lahko kar 40-krat hitreje pridobite nov lead kot na Facebooku in Twitterju skupaj.
Raziščite, česa si želi vaša publika. Kaj jih motivira? Nato ustvarite elektronsko sporočilo z vsemi elementi in kakovostno ter relevantno vsebino.
Naslov sporočila je še kako pomemben. Slabi naslovi bodo hitro spregledani in izbrisani. Testirajte in spremljajte svoje kampanje. Morda pa nekateri vaši naročniki želijo krajše naslove newslettrov, drugi pa daljše.
Prvi koraki v nekaj novega so najtežji. V svet email marketinga jih lahko naredimo skupaj >>
3. Sodelujte z ambasadorji vaše blagovne znamke
Ljudje pričakujejo, da boste o svojem podjetju govorili pozitivno. Večji učinek pa boste dosegli, če bodo o vašem produktu začeli pozitivno govoriti drugi ljudje. K sodelovanju povabite primerne partnerje, ki naj o vašem produktu zapišejo nekaj besed. Ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje, te besede vam bodo prinesle nove leade.
Svoje produkte pošljite spletnim vplivnežem, ki bodo z navdušenjem objavili kakšno fotografijo na družabnih omrežjih. Osredotočite se na tiste, ki imajo veliko sledilcev in imajo podobne interese.
4. Avtomatizacija
Veste, da približno 96 odstotkov obiskovalcev na vaši strani ni pripravljenih opraviti nakup?
Namesto da bi se osredotočili na to, kar se z obiskovalci zgodi, ko pregledujejo stran, se mnoga podjetja osredotočajo na to, kako povečati obisk na strani. Zanemarjajo pa svoj glavni cilj: prodaja!
Ustvariti morate sistem, ki bo privabil tisti 96 odstotkov obiskovalcev nazaj na vašo stran in jih pripravil k nakupu. Če ste toliko denarja investirali v to, da jih privabite na stran, zakaj ste jih pripravljeni izpustiti?
Vsi vemo, kakšno moč imajo družabna omrežja. A na njih obstajajo tudi posebna pravila. Če jih ne boste upoštevali, vam bodo sledilci in oboževalci zapustili (Vir slike: Startupstockphotos).
5. Uporabite moč družabnih omrežij
Težava mnogih podjetij je, da poskušajo družabna omrežja izkoristiti za direktno prodajo. Družabna omrežja niso primerna za takšno prodajo. Verjemite, to vam bodo povedali tudi vaši sledilci.
So odlično mesto za pridobivanje pozornosti uporabnikov, ustvarjanja pogovorov, deljenja vsebina in preusmerjanja ljudi na spletno trgovino. Ko pristanejo vaši strani, je na vas, da jih zadržite. Glejte točko 4.
Ustvarite konsistenčno kampanjo za vsebinski marketing in koledar objav. Opravite raziskavo ključnih besed glede na to, kaj vaša ciljna publika išče. Vsebino prilagodite iskalnim izrazom in jo objavite. Večjo, kot bo imela vrednost, večji bo doprinos za vaše občinstvo.
Izberite najboljše družabne kanale za vas in vaše uporabnike. Vsako omrežje ni primerno za vsak tip podjetja, zato izberite prava.
Na njih delite svojo vsebino, ustvarite povezave s svojimi sledilci in oboževalci.
6. Preizkusite učinek video vsebin
Video vsebine so to, kar si uporabniki želijo. Temu stremita tudi mobilni in klasični marketing. To ne pomeni, da morate najeti najdražjo video ekipo. Preproste video vsebine dosegajo prav tako dobre rezultate.
Video vsebine, ki prinašajo zgolj osnovne informacije o produktu, prinašajo kar 33 odstotkov več leadov, ugotavlja analiza Unbounce.
7. Testirajte, testirajte, testirajte
Nič v marketingu ne bo potekalo tako, kot ste si zamislili. To ne pomeni, da zanemarite ta del, temveč se poskusite prilagoditi na novosti, ki vam jih prinaša vsaka stranka. Spremljajte odzive svojih strank in skupaj izboljšujte produkt.
Ne podcenjujte moči, ki jo daste uporabniku, da lahko sodeluje v procesu izboljšav. To je dober način, kako si lahko ustvarite lojalne stranke, boljše leade in ambasadorje strank. Ljudje radi govorijo o novih produktih, še zlasti če so pri njihovem razvoju lahko pomagali tudi sami.
Testirajte nenehno. Morda le barvo gumba s klicem k akciji, dolžino vsebine ali fotografijo.
Zapomnite si, nič ni trajno. Nenehen razvoj in izboljšave so dobra plat posla.