Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Ali je vaše podjetje pripravljeno na preobrazbo?

Preoblikovanje podjetja je zelo velika odločitev. V primeru da se ekipa odloči zanjo, mora biti prepričana, da je podjetje na preoblikovanje pripravljeno. Mnoga podjetja to vprašanje postavijo na stranski tir, saj jih skrbi pritisk konkurence, način vodenja nadrejenih ali nepripravljenost na premik iz cone udobja.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kljub razlogom proti, lahko podjetje oblikuje dober načrt preoblikovanja, ki ga ne bo obžalovalo.

Ob predpostavki, da je podjetje pripravljeno na preobrazbo, bi moralo za pozitivne spremembe upoštevati osem ključnih točk:

  1. Vodenje

Ali je dovolj ljudi pripravljenih sprejeti odgovornost za organiziranje ljudi, ki bodo vodili podjetje k skupnemu cilju? Podjetje v ekipi potrebuje posameznike, ki lahko drugim pokažejo, v čem se vaše podjetje razlikuje od drugih. Zgradite močno vodstveno ekipo.

  1. Kultura

Kakšno podjetje si ljudje želijo? Kakšna je razlika med vašo vizijo in trenutnim stanjem podjetja? Kakšna kultura vlada v podjetju in kakšno bi si želeli vzpostaviti? Aktivno se zavzemite proti stagnaciji in udejanjite idejo, da lahko majhne spremembe v poslovanju naredijo veliko razliko.

  1. Ljudje

Ali imajo ljudje prave lastnosti in spretnosti, ki so potrebne za preobrazbo? Ne bodite presenečeni, če pride do odstopanj. Običajno se le 20 % ljudi zlahka prilagodi, 60 % je nevtralnih, 20 % pa potrebuje dokaz ali dodatno spodbudo, preden se sprijazni s spremembo.

  1. Sistemi

Ali ima podjetje vzpostavljen sistem, ki omogoča širitev? Brez dobrega sistemskega pristopa bo podjetje lahko pridobilo nove stranke, ni pa nujno, da jim bo lahko tudi ponudilo enako kvaliteten izdelek ali storitev.

  1. Inteligenčni kvocient

Ali ljudje razumejo osnovne signale z okolice (npr. spreminjanje obrestnih mer) in njihov vpliv na poslovanje podjetja? Ali so se sposobni logično odločati? Osredotočite se na vstop na trg, širitev in diverzifikacijo. Najprej pa se prepričajte, da so z vami zadovoljne vaše že obstoječe stranke in se šele potem osredotočite na pridobitev novih strank.

  1. Čustvena inteligenca

Ali podjetje ve, kdaj pritisniti na plin in ne na zavore? Med epidemijo Covid-19 smo morali upoštevati pristop visoke čustvene inteligence, ostati mirni in osredotočeni na to, kar moramo narediti. Vsaka ekipa naj v stresnih in napetih okoliščinah preuči tovrsten pristop k delu.

  1. Prilagodljivost

Ali podjetje vidi izzive in priložnosti, hkrati pa je pripravljeno na neuspeh? V primeru da se bo nov pristop v delovnem procesu izkazal za neuspešnega, se morate hitro prilagoditi in najti drugo rešitev.

  1. Neustrašnost

V vsaki ekipi se pojavijo strahovi, negotovost in dvomi. Je ekipa pripravljena na nove izzive? Velikokrat nimamo dovolj podatkov ali nismo z gotovostjo prepričani, da bo nekaj delovalo. Toda spodbujajmo ljudi, da poskusijo nove stvari, čeprav jim lahko spodleti, saj vemo, da le drzna in tvegana dejanja ustvarjajo odločilne nove priložnosti. Stavite na mlade vodje z inovativnim potencialom.

V mnogih podjetjih je najboljša odločitev, da ostanejo na že vzpostavljeni, začrtani poslovni poti ali se razvijajo postopoma. Vendar pa mora podjetje nenehno ocenjevati trenutne okoliščine in zastavljene cilje. Ekipa bo morda ugotovila, da je na določeni točki čas za spremembo. Ko pride do te odločitve, je uspeh odvisen od tega, ali bo podjetje upoštevalo vseh osem stebrov preobrazbe.

Vir: Enterpreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki