Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz Autotech!

Ali je vaše podjetje pripravljeno na preobrazbo?

Preoblikovanje podjetja je zelo velika odločitev. V primeru da se ekipa odloči zanjo, mora biti prepričana, da je podjetje na preoblikovanje pripravljeno. Mnoga podjetja to vprašanje postavijo na stranski tir, saj jih skrbi pritisk konkurence, način vodenja nadrejenih ali nepripravljenost na premik iz cone udobja.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kljub razlogom proti, lahko podjetje oblikuje dober načrt preoblikovanja, ki ga ne bo obžalovalo.

Ob predpostavki, da je podjetje pripravljeno na preobrazbo, bi moralo za pozitivne spremembe upoštevati osem ključnih točk:

  1. Vodenje

Ali je dovolj ljudi pripravljenih sprejeti odgovornost za organiziranje ljudi, ki bodo vodili podjetje k skupnemu cilju? Podjetje v ekipi potrebuje posameznike, ki lahko drugim pokažejo, v čem se vaše podjetje razlikuje od drugih. Zgradite močno vodstveno ekipo.

  1. Kultura

Kakšno podjetje si ljudje želijo? Kakšna je razlika med vašo vizijo in trenutnim stanjem podjetja? Kakšna kultura vlada v podjetju in kakšno bi si želeli vzpostaviti? Aktivno se zavzemite proti stagnaciji in udejanjite idejo, da lahko majhne spremembe v poslovanju naredijo veliko razliko.

  1. Ljudje

Ali imajo ljudje prave lastnosti in spretnosti, ki so potrebne za preobrazbo? Ne bodite presenečeni, če pride do odstopanj. Običajno se le 20 % ljudi zlahka prilagodi, 60 % je nevtralnih, 20 % pa potrebuje dokaz ali dodatno spodbudo, preden se sprijazni s spremembo.

  1. Sistemi

Ali ima podjetje vzpostavljen sistem, ki omogoča širitev? Brez dobrega sistemskega pristopa bo podjetje lahko pridobilo nove stranke, ni pa nujno, da jim bo lahko tudi ponudilo enako kvaliteten izdelek ali storitev.

  1. Inteligenčni kvocient

Ali ljudje razumejo osnovne signale z okolice (npr. spreminjanje obrestnih mer) in njihov vpliv na poslovanje podjetja? Ali so se sposobni logično odločati? Osredotočite se na vstop na trg, širitev in diverzifikacijo. Najprej pa se prepričajte, da so z vami zadovoljne vaše že obstoječe stranke in se šele potem osredotočite na pridobitev novih strank.

  1. Čustvena inteligenca

Ali podjetje ve, kdaj pritisniti na plin in ne na zavore? Med epidemijo Covid-19 smo morali upoštevati pristop visoke čustvene inteligence, ostati mirni in osredotočeni na to, kar moramo narediti. Vsaka ekipa naj v stresnih in napetih okoliščinah preuči tovrsten pristop k delu.

  1. Prilagodljivost

Ali podjetje vidi izzive in priložnosti, hkrati pa je pripravljeno na neuspeh? V primeru da se bo nov pristop v delovnem procesu izkazal za neuspešnega, se morate hitro prilagoditi in najti drugo rešitev.

  1. Neustrašnost

V vsaki ekipi se pojavijo strahovi, negotovost in dvomi. Je ekipa pripravljena na nove izzive? Velikokrat nimamo dovolj podatkov ali nismo z gotovostjo prepričani, da bo nekaj delovalo. Toda spodbujajmo ljudi, da poskusijo nove stvari, čeprav jim lahko spodleti, saj vemo, da le drzna in tvegana dejanja ustvarjajo odločilne nove priložnosti. Stavite na mlade vodje z inovativnim potencialom.

V mnogih podjetjih je najboljša odločitev, da ostanejo na že vzpostavljeni, začrtani poslovni poti ali se razvijajo postopoma. Vendar pa mora podjetje nenehno ocenjevati trenutne okoliščine in zastavljene cilje. Ekipa bo morda ugotovila, da je na določeni točki čas za spremembo. Ko pride do te odločitve, je uspeh odvisen od tega, ali bo podjetje upoštevalo vseh osem stebrov preobrazbe.

Vir: Enterpreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

Delo od doma je za marsikoga hkrati blagoslov in prekletstvo. Neomejen dostop do domačega hladilnika in drugih dobrot, izogib jutranji in popoldanski vožnji v gneči ter možnosti sproščanja na domačem naslonjaču so nekatere izmed prednosti. Kaj pa se zgodi s produktivnostjo? Preberite več >>

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

Zadovoljni podjetniki praznujejo majhne dosežke

V svetu start-upov je eden največjih izzivov, s katerimi se srečujejo podjetniki, ne glede na stopnjo njihove uspešnosti, prepoznavanje in vrednotenje svojih dosežkov. To izhaja iz nenehnega podrejanja zastavljenemu cilju. Preberite več >>

Kako in kdaj naj podjetnik poišče pomoč in razširi ekipo?

Kako in kdaj naj podjetnik poišče pomoč in razširi ekipo?

Raziskali smo razloge, ki podjetnika pripeljejo do tega, da razširi svojo ekipo. Prvi korak v to smer je lahko težek in poln skrbi, vendar če se tega pravilno lotimo, bo podjetju prineslo ogromno koristi. Preberite več >>

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

7 ne tako mehkih veščin, ki jih potrebuje vsak podjetnik

Ne glede na to, kakšne tehnične veščine ima podjetnik, vam lahko obvladovanje mehkih veščin, ki so opisane v tem članku, pomaga do uspeha. Naštete veščine so temelj empatije in ustvarjalnosti, ki ju vsi potrebujemo, ko iščemo nove načine za obvladovanje vse bolj zabrisanih meja med osebnim in poklicnim življenjem. Preberite več >>

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

5 jutranjih ritualov za uspešnejši dan

Veliko podjetnikov se izogiba jutranjim sestankom in svoj delavnik raje prenese v popoldanski ali celo večerni čas. Toda zgodnje vstajanje ni nujno le nadlega - posamezniku lahko prinese pomemben zasebni čas in mu pomaga izboljšati produktivnost skozi celoten dan. Preberite več >>

Napravite močan prvi vtis z odločnim stiskom roke

Napravite močan prvi vtis z odločnim stiskom roke

Le nekaj sekund je potrebnih, da si potencialni poslovni partner, investitor ali potrošnik ustvari mnenje o podjetniku in njegovemu podjetju. Na to, ali bo v prihodnosti prišlo do poslovnega sodelovanja, vpliva več različnih dejavnikov: oblačila, telesna drža in celo stisk rok. Preberite več >>

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Kaj morate storiti, da boste postali boljši podjetnik?

Prav vsak podjetnik sanja o uspehu. Ta je dosegljiv, a ob njegovem doseganju je treba ravnati premišljeno in vztrajno. V nadaljevanju si preberite nekaj napotkov, ki vam bodo dan na dan pomagali pri uresničevanju zastavljenih ciljev. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje