Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Neuspeh je odlična priložnost, da odkrijemo nove poti do uspeha. Neuspešna kampanja na Kickstarterju je tako lahko priložnost za učenje, kar je na lastni koži izkusil Ryon Lane, filmski producent, poslovni svetovalec in odvetnik. V prispevku predstavljamo njegove izkušnje.
Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Tudi iz neuspehov se lahko naučite marsičesa. (Vir slike: Bigstockphoto)

Ryon Lane je leta 2013 s kampanjo na Kickstarterju želel v 36 dneh zbrati 36 tisoč dolarjev za YogoMat, ekološko prijazno podlogo za telovadbo. S kampanjo je zbral le nekaj čez 10 tisoč dolarjev. Ko je spremljal razvoj dogodkov, se je začel zavedati, da je večino napak storil še pred začetkom kampanje.

Namesto da bi se po porazu umaknil, je analiziral svoje napake, jih popravil in nekaj mesecev kasneje poskusil ponovno. Naslednja kampanja je bila izjemno uspešna, podjetje Yogo pa še danes izdeluje podloge za telovadbo.

Lane je svoje izkušnje strnil v pet nasvetov za bodoče podjetnike in vse, ki razmišljajo o uporabi platform za množično financiranje.

1. Poslušajte svoje podpornike

Vaši prijatelji in družinski člani so podprli vaš projekt, ker vas imajo radi; vaši podporniki pa si želijo nagrade, ki jih ponujate, in so del vaše ciljne publike, torej ljudi, ki bi radi kupili vaš izdelek.

Lane je po začetnem neuspehu poslušal svoje podpornike, izkoristil orodja, ki jih ponuja Kickstarter za analizo kampanje in podpornikov, ter celo uporabil brezplačno orodje za brskalnik Google Chrome, ki spremlja odziv na kampanje na različnih družabnih omrežjih, v medijih itd. Tako je kmalu bolje razumel svojo ciljno publiko, kar je s pridom izkoristil pri naslednjem poskusu.

2. Vaša zgodba in nagrade naj bodo omejene, jasne in preproste

V okviru prve kampanje je Lane poleg YogoMata svojim podpornikom ponujal tudi druge pripomočke za jogo in telovadbo ter majice s kratkimi rokavi. Podporniki kampanje so bili navdušeni nad YogoMatom, drugi izdelki pa jih niso zanimali oziroma so po njihovem mnenju celo odvračali pozornost od osnovnega izdelka. Zato so v veliki večini med ponujenimi nagradami izbrali le podlogo za telovadbo. V okviru druge kampanje je Lane tako omejil ponudbo nagrad le na YogoMate.

Lane je pretiraval tudi pri opisovanju nagrad in oblikovanju »zgodbe«. Izkušnje so ga naučile, da je kampanjo bolje zastaviti na preprost način. Po njegovem mnenju je dovolj največ pet vrstic vsebine, saj daljših opisov potencialni podporniki verjetno ne bodo prebrali ali pa bodo prezrli osnovno sporočilo, ki jim ga želite približati.

3. Pri postavljanju ciljev bodite previdni in realistični

S prvo kampanjo za množično financiranje YogoMata je Lane želel zbrati dovolj sredstev za izdelavo dveh serij podloge v različnih barvnih kombinacijah. Dodatne stroške so predstavljale tudi druge nagrade (pripomočki in majice), zaradi česar je skupna vsota sredstev, ki jo je Lane postavil za cilj kampanje, v veliki meri presegla minimum, s katerim bi lahko začel izdelovati produkt.

Zato je v drugem poskusu cilj postavil nižje, in sicer je prosil le za toliko sredstev, da je lahko izdelal prvo serijo podlog. Poleg tega je svojim podpornikom obljubil, da bo v ponudbo dodal tudi druge barvne kombinacije, če bo zbral dovolj sredstev. Z znižanjem postavljenega cilja je tako izboljšal svoje možnosti za njegovo dejansko izpolnitev, hkrati pa je bil pripravljen tudi na širitev ponudbe in zastavljanje dodatnih ciljev, če bi bila kampanja izjemno uspešna.

4. Dolžina kampanje je pomembna

Prva kampanja za financiranje YogoMata je trajala le 36 dni, v tem času pa je dosegla le 30 odstotkov zastavljenega cilja. Če bi se nadaljevala do Kickstarterjevega maksimuma 60 dni, bi morda postala viralna in tako dosegla zastavljeni cilj. V okviru druge kampanje je prepoznavnost izdelka še iz časa prve kampanje pripomogla k temu, da je Lane v 30 dneh zbral kar 24 tisoč dolarjev.

5. Bodite družabni in izpostavite dodano vrednost izdelka

Video posnetek je lahko čudovita priložnost, da pokažete kvaliteto svoje izdelka in svojo kredibilnost. Vendar večina mladih podjetnikov nima izkušenj z izdelavo videov, zato je malo verjetno, da boste samo na podlagi predstavitvenega posnetka dosegli svoj cilj.

Kako torej zagotoviti, da bo vaš izdelek postal prepoznaven v množici kampanj? Tako na spletu kot v živo se morate pogovarjati o svoji kampanji. Neposredno komuniciranje s potencialnimi podporniki gradi zaupanje, hkrati pa tako lahko na licu mesta pridobite povratne informacije. Potencialni podporniki se bodo za svojo podporo odločili na podlagi zaupanja v vas – potrudite se, da bodo imeli dovolj razlogov za to.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje