Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Neuspeh je odlična priložnost, da odkrijemo nove poti do uspeha. Neuspešna kampanja na Kickstarterju je tako lahko priložnost za učenje, kar je na lastni koži izkusil Ryon Lane, filmski producent, poslovni svetovalec in odvetnik. V prispevku predstavljamo njegove izkušnje.
Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Tudi iz neuspehov se lahko naučite marsičesa. (Vir slike: Bigstockphoto)

Ryon Lane je leta 2013 s kampanjo na Kickstarterju želel v 36 dneh zbrati 36 tisoč dolarjev za YogoMat, ekološko prijazno podlogo za telovadbo. S kampanjo je zbral le nekaj čez 10 tisoč dolarjev. Ko je spremljal razvoj dogodkov, se je začel zavedati, da je večino napak storil še pred začetkom kampanje.

Namesto da bi se po porazu umaknil, je analiziral svoje napake, jih popravil in nekaj mesecev kasneje poskusil ponovno. Naslednja kampanja je bila izjemno uspešna, podjetje Yogo pa še danes izdeluje podloge za telovadbo.

Lane je svoje izkušnje strnil v pet nasvetov za bodoče podjetnike in vse, ki razmišljajo o uporabi platform za množično financiranje.

1. Poslušajte svoje podpornike

Vaši prijatelji in družinski člani so podprli vaš projekt, ker vas imajo radi; vaši podporniki pa si želijo nagrade, ki jih ponujate, in so del vaše ciljne publike, torej ljudi, ki bi radi kupili vaš izdelek.

Lane je po začetnem neuspehu poslušal svoje podpornike, izkoristil orodja, ki jih ponuja Kickstarter za analizo kampanje in podpornikov, ter celo uporabil brezplačno orodje za brskalnik Google Chrome, ki spremlja odziv na kampanje na različnih družabnih omrežjih, v medijih itd. Tako je kmalu bolje razumel svojo ciljno publiko, kar je s pridom izkoristil pri naslednjem poskusu.

2. Vaša zgodba in nagrade naj bodo omejene, jasne in preproste

V okviru prve kampanje je Lane poleg YogoMata svojim podpornikom ponujal tudi druge pripomočke za jogo in telovadbo ter majice s kratkimi rokavi. Podporniki kampanje so bili navdušeni nad YogoMatom, drugi izdelki pa jih niso zanimali oziroma so po njihovem mnenju celo odvračali pozornost od osnovnega izdelka. Zato so v veliki večini med ponujenimi nagradami izbrali le podlogo za telovadbo. V okviru druge kampanje je Lane tako omejil ponudbo nagrad le na YogoMate.

Lane je pretiraval tudi pri opisovanju nagrad in oblikovanju »zgodbe«. Izkušnje so ga naučile, da je kampanjo bolje zastaviti na preprost način. Po njegovem mnenju je dovolj največ pet vrstic vsebine, saj daljših opisov potencialni podporniki verjetno ne bodo prebrali ali pa bodo prezrli osnovno sporočilo, ki jim ga želite približati.

3. Pri postavljanju ciljev bodite previdni in realistični

S prvo kampanjo za množično financiranje YogoMata je Lane želel zbrati dovolj sredstev za izdelavo dveh serij podloge v različnih barvnih kombinacijah. Dodatne stroške so predstavljale tudi druge nagrade (pripomočki in majice), zaradi česar je skupna vsota sredstev, ki jo je Lane postavil za cilj kampanje, v veliki meri presegla minimum, s katerim bi lahko začel izdelovati produkt.

Zato je v drugem poskusu cilj postavil nižje, in sicer je prosil le za toliko sredstev, da je lahko izdelal prvo serijo podlog. Poleg tega je svojim podpornikom obljubil, da bo v ponudbo dodal tudi druge barvne kombinacije, če bo zbral dovolj sredstev. Z znižanjem postavljenega cilja je tako izboljšal svoje možnosti za njegovo dejansko izpolnitev, hkrati pa je bil pripravljen tudi na širitev ponudbe in zastavljanje dodatnih ciljev, če bi bila kampanja izjemno uspešna.

4. Dolžina kampanje je pomembna

Prva kampanja za financiranje YogoMata je trajala le 36 dni, v tem času pa je dosegla le 30 odstotkov zastavljenega cilja. Če bi se nadaljevala do Kickstarterjevega maksimuma 60 dni, bi morda postala viralna in tako dosegla zastavljeni cilj. V okviru druge kampanje je prepoznavnost izdelka še iz časa prve kampanje pripomogla k temu, da je Lane v 30 dneh zbral kar 24 tisoč dolarjev.

5. Bodite družabni in izpostavite dodano vrednost izdelka

Video posnetek je lahko čudovita priložnost, da pokažete kvaliteto svoje izdelka in svojo kredibilnost. Vendar večina mladih podjetnikov nima izkušenj z izdelavo videov, zato je malo verjetno, da boste samo na podlagi predstavitvenega posnetka dosegli svoj cilj.

Kako torej zagotoviti, da bo vaš izdelek postal prepoznaven v množici kampanj? Tako na spletu kot v živo se morate pogovarjati o svoji kampanji. Neposredno komuniciranje s potencialnimi podporniki gradi zaupanje, hkrati pa tako lahko na licu mesta pridobite povratne informacije. Potencialni podporniki se bodo za svojo podporo odločili na podlagi zaupanja v vas – potrudite se, da bodo imeli dovolj razlogov za to.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , ,