Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Neuspeh je odlična priložnost, da odkrijemo nove poti do uspeha. Neuspešna kampanja na Kickstarterju je tako lahko priložnost za učenje, kar je na lastni koži izkusil Ryon Lane, filmski producent, poslovni svetovalec in odvetnik. V prispevku predstavljamo njegove izkušnje.
Česa se lahko naučite iz neuspešne kampanje na Kickstarterju

Tudi iz neuspehov se lahko naučite marsičesa. (Vir slike: Bigstockphoto)

Ryon Lane je leta 2013 s kampanjo na Kickstarterju želel v 36 dneh zbrati 36 tisoč dolarjev za YogoMat, ekološko prijazno podlogo za telovadbo. S kampanjo je zbral le nekaj čez 10 tisoč dolarjev. Ko je spremljal razvoj dogodkov, se je začel zavedati, da je večino napak storil še pred začetkom kampanje.

Namesto da bi se po porazu umaknil, je analiziral svoje napake, jih popravil in nekaj mesecev kasneje poskusil ponovno. Naslednja kampanja je bila izjemno uspešna, podjetje Yogo pa še danes izdeluje podloge za telovadbo.

Lane je svoje izkušnje strnil v pet nasvetov za bodoče podjetnike in vse, ki razmišljajo o uporabi platform za množično financiranje.

1. Poslušajte svoje podpornike

Vaši prijatelji in družinski člani so podprli vaš projekt, ker vas imajo radi; vaši podporniki pa si želijo nagrade, ki jih ponujate, in so del vaše ciljne publike, torej ljudi, ki bi radi kupili vaš izdelek.

Lane je po začetnem neuspehu poslušal svoje podpornike, izkoristil orodja, ki jih ponuja Kickstarter za analizo kampanje in podpornikov, ter celo uporabil brezplačno orodje za brskalnik Google Chrome, ki spremlja odziv na kampanje na različnih družabnih omrežjih, v medijih itd. Tako je kmalu bolje razumel svojo ciljno publiko, kar je s pridom izkoristil pri naslednjem poskusu.

2. Vaša zgodba in nagrade naj bodo omejene, jasne in preproste

V okviru prve kampanje je Lane poleg YogoMata svojim podpornikom ponujal tudi druge pripomočke za jogo in telovadbo ter majice s kratkimi rokavi. Podporniki kampanje so bili navdušeni nad YogoMatom, drugi izdelki pa jih niso zanimali oziroma so po njihovem mnenju celo odvračali pozornost od osnovnega izdelka. Zato so v veliki večini med ponujenimi nagradami izbrali le podlogo za telovadbo. V okviru druge kampanje je Lane tako omejil ponudbo nagrad le na YogoMate.

Lane je pretiraval tudi pri opisovanju nagrad in oblikovanju »zgodbe«. Izkušnje so ga naučile, da je kampanjo bolje zastaviti na preprost način. Po njegovem mnenju je dovolj največ pet vrstic vsebine, saj daljših opisov potencialni podporniki verjetno ne bodo prebrali ali pa bodo prezrli osnovno sporočilo, ki jim ga želite približati.

3. Pri postavljanju ciljev bodite previdni in realistični

S prvo kampanjo za množično financiranje YogoMata je Lane želel zbrati dovolj sredstev za izdelavo dveh serij podloge v različnih barvnih kombinacijah. Dodatne stroške so predstavljale tudi druge nagrade (pripomočki in majice), zaradi česar je skupna vsota sredstev, ki jo je Lane postavil za cilj kampanje, v veliki meri presegla minimum, s katerim bi lahko začel izdelovati produkt.

Zato je v drugem poskusu cilj postavil nižje, in sicer je prosil le za toliko sredstev, da je lahko izdelal prvo serijo podlog. Poleg tega je svojim podpornikom obljubil, da bo v ponudbo dodal tudi druge barvne kombinacije, če bo zbral dovolj sredstev. Z znižanjem postavljenega cilja je tako izboljšal svoje možnosti za njegovo dejansko izpolnitev, hkrati pa je bil pripravljen tudi na širitev ponudbe in zastavljanje dodatnih ciljev, če bi bila kampanja izjemno uspešna.

4. Dolžina kampanje je pomembna

Prva kampanja za financiranje YogoMata je trajala le 36 dni, v tem času pa je dosegla le 30 odstotkov zastavljenega cilja. Če bi se nadaljevala do Kickstarterjevega maksimuma 60 dni, bi morda postala viralna in tako dosegla zastavljeni cilj. V okviru druge kampanje je prepoznavnost izdelka še iz časa prve kampanje pripomogla k temu, da je Lane v 30 dneh zbral kar 24 tisoč dolarjev.

5. Bodite družabni in izpostavite dodano vrednost izdelka

Video posnetek je lahko čudovita priložnost, da pokažete kvaliteto svoje izdelka in svojo kredibilnost. Vendar večina mladih podjetnikov nima izkušenj z izdelavo videov, zato je malo verjetno, da boste samo na podlagi predstavitvenega posnetka dosegli svoj cilj.

Kako torej zagotoviti, da bo vaš izdelek postal prepoznaven v množici kampanj? Tako na spletu kot v živo se morate pogovarjati o svoji kampanji. Neposredno komuniciranje s potencialnimi podporniki gradi zaupanje, hkrati pa tako lahko na licu mesta pridobite povratne informacije. Potencialni podporniki se bodo za svojo podporo odločili na podlagi zaupanja v vas – potrudite se, da bodo imeli dovolj razlogov za to.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje