Chipolo predstavlja Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Avtor — 11.01.2017
Chipolo je na mednarodnem sejmu potrošniške elektronike v Las Vegasu predstavil dva nova produkta – Chipolo Sticker in Chipolo Clip. Hkrati v podjetju širijo svojo globalno mrežo izgubljenih predmetov z lansiranjem Chipolo Platforme, ki produktom dodaja moč pametne lokacije.
Chipolo predstavlja Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Chipolo predstavlja dva nova izdelka. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo je na mednarodnem sejmu potrošniške elektronike (CES) v Las Vegasu predstavil dva nova produkta – Chipolo Sticker in Chipolo Clip. Z najmanjšim in najtanjšim ohišjem na svetu oba produkta spreminjata vlogo Bluetooth sledilnikov. Sedaj jih je namreč mogoče uporabljati tudi na manjših in tanjših predmetih, kot so očala in denarnica. Poleg širjenja linije svojih produktov pa Chipolo lansira tudi Chipolo Platformo, ki vsem podjetjem omogoča, da v svoje produkte integrirajo moč pametne lokacije in jih povežejo z njihovo mrežo izgubljenih predmetov.

Chipolo Sticker in Chipolo Clip

Chipolo Sticker je le malce večji od običajne sponke za papir in je najmanjša brezžična sledilna naprava na svetu. Idealen je za uporabnike, ki pogosto izgubljajo predmete z majhno površino, na katere se klasični sledilniki težko pritrdijo – na primer očala ali brezžične slušalke. Chipolo Sticker je 63 odstotkov manjši od svojega predhodnika Chipolo Plus, vendar je z glasnostjo 85 dB še vedno izjemno zmogljiv. Chipolo Sticker je prva sledilna naprava z vgrajeno tehnologijo brezžičnega napajanja, ki temelji na inovativni tehnologiji WattUp, izumu podjetja Energous Corporation. WattUp je revolucionarna tehnologija, ki omogoča napajanje prek radio frekvenc, s katerimi se Chipolo Sticker hitro napolni brez kabelskega priklapljanja.

Chipolo Sticker na sončnih očalih. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo Clip pa je najtanjši Bluetooth sledilnik. Nameščen je na priročno sponko, ki omogoča preprosto pritrditev na osebno izkaznico ali potni list. Sponko lahko uporabnik enostavno sname in sledilnik vstavi v denarnico prav tako kot ostale bančne kartice. Glasnost Chipolo Clipa je 90 dB, napaja pa ga nezamenljiva baterija. Po izteku življenjske dobe ga lahko uporabniki s 50-odstotnim popustom zamenjajo z novim.

Chipolo Clip na denarnici. (Vir slike: Chipolo)

Chipolo Sticker in Chipolo Clip delujeta prek povezave s Chipolo mobilno aplikacijo, ki je na voljo pametne telefone z operacijskima sistemoma iOS in Android. Ko uporabnik založi predmet, na katerim ima Chipolo, lahko s pomočjo aplikacije sproži zvonjenje, kar olajša lociranje predmeta, če se ta nahaja v radiju 60 m. Če se predmet nahaja izven dometa Bluetootha, si aplikacija zapomni lokacijo, kjer je bil predmet nazadnje povezan s telefonom. Če uporabnik v aplikaciji označi svoj Chipolo kot izgubljen in v njegovo bližino pride drug uporabnik Chipolo mreže izgubljenih predmetov, bo lastnik obveščen o novi lokaciji.

Oba produkta sta še v razvojni fazi: Chipolo Clip bo na voljo spomladi 2017, Chipolo Sticker pa konec leta 2017.

Chipolo Platforma

Da bi razširili svojo mrežo izgubljenih predmetov, Chipolo predstavlja Chipolo Platformo in vabi zainteresirana podjetja, da se pridružijo njihovi mreži. Z uporabo Chipolo Platforme lahko podjetja svojim produktom dodajo vrednost z integracijo pametne lokacije, ki uporabnikom omogoča lociranje produkta prek zvoka ali prek zemljevida. V produkte, ki že imajo vgrajeno Bluetooth tehnologijo in zvočnik, je mogoče preprosto integrirati Chipolo strojno-programsko opremo. Sicer pa Chipolo zainteresiranim podjetjem ponuja tudi svojo strojno opremo, s katero bodo produktom omogočili sledljivost. Podjetja, ki se bodo pridružila Chipolo Platofrmi, bodo lahko v Chipolo aplikacijo dodala svojo celostno podobo in logotip.

»Z odpiranjem naše platforme tudi za druga podjetja bodo uporabniki postali del največje mreže izgubljenih predmetov na svetu, ki šteje več kot milijon uporabnikov,« je povedal Tadej Jevševar, soustanovitelj podjetja. »Z reševanjem preprostih problemov spreminjamo uporabnikov vsakdan. Naša rešitev daje vsakemu predmetu moč pametne lokacije, kar uporabnikom daje večjo brezskrbnost v njihovem vsakodnevnem življenju.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev. Preberite več >>

Iniciativa Blockchain Slovenija

Iniciativa Blockchain Slovenija

Ministrstvo za javno upravo je pred nekaj dnevi na podlagi Strategije razvoja informacijske družbe do leta 2020 – Digitalna Slovenija 2020 objavilo javni poziv zainteresirani javnosti k oblikovanju Iniciative Blockchain Slovenija. Svoj interes lahko izrazite do 30. novembra 2017. Preberite več >>

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Tehnologija veriženja blokov, ki jo poznamo kot tehnologijo Blockchain, je ena izmed največjih tehnoloških inovacij. Tehnologija, ki bo po mnenju številnih strokovnjakov prinesla drugo internetno revolucijo, bo korenito spremenila sklepanje poslov in delovanje podjetij. Preberite več >>

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prva javna ponudba kovancev je razmeroma nov način zbiranja sredstev, ki deluje na tehnologiji blockchain, konceptualno pa je podobna prvi javni ponudbi delnic. V svetu kriptovalut prve javne ponudbe v letošnjem letu doživljajo ogromen razmah. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

12 študentov različnih ljubljanskih fakultet je v enem letu izdelalo kmetijskega robota, ki se avtonomno premika po polju in opravlja različne naloge. Ekipa TAFR je robota pred kratkim izjemno uspešno predstavila na tekmovanju Field Robot Event 2017. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Manj kot šest tednov po tem, ko je varnost podatkov računalniških uporabnikov zamajal izsiljevalski virus WannaCry, je po svetu zaokrožil nov virus. Petya, kot so ga poimenovali, naj bi nastal v Ukrajini, tarče napada pa so že postale ukrajinska vlada, kijevsko letališče, nuklearna elektrarna Černobil in nekatere velike korporacije. Preberite več >>

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje