BLOG MARKETING DELAVNICA

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni.
Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo v slovenski prostor

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo v slovenski prostor

Črno zrno se osredotoča le na eno državo pridelovalko kavo: Kolumbijo. Cilj podjetja je ljubiteljem kave predstaviti pestro paleto arom in okusov, ki odražajo geografske raznolikosti države in njenih prebivalcev.

Skodelica t .i. specialty kave je rezultat predanega dela množice posameznikov, ki v okviru množične prodaje kave pogosto ostanejo skriti. Črno zrno pa gradi neposredne vezi s pridelovalci kave, kar jim zagotavlja pošteno plačilo, podjetju pa odlično kavno zrnje, brez katerega ne more nastati vrhunska skodelica kave.

Za nadaljevanje celotnega procesa na najvišji ravni skrbi slovenska pražarna STOW, ki skozi praženje poudarja profil posamezne vrste kave in zagotavlja vedno svežo kavo. Preizkusite in kupite jo lahko v kavarni Črno zrno na Gornjem trgu v Ljubljani ali kupite v spletni trgovini in preizkusite doma.

S trenutno tričlansko ekipo, ki jo sestavljajo Alexander, Tina in Tomaž, smo se pogovarjali o ideji o uvažanju in praženju kolumbijske kave ter njihovem načinu poslovanja, pogledali pa smo tudi v prihodnost.

Kolumbijec v Sloveniji = kolumbijska kava v slovenskih skodelicah

Znamka in zamisel za Črno zrno sta zgrajena okrog Alexandra Niña Ruiza, Kolumbijca, ki s presledki že 10 let živi v Sloveniji, vmes pa je nekaj časa delal in živel v Bogoti, svojem rojstnem mestu. »Tam je začel tudi sam odkrivati svet vrhunskih (specialty) kav, ki jih sicer Kolumbijci že dolgo pridelujejo, jih pa sami tudi (ponovno) odkrivajo šele v zadnjih letih,« pripovedujejo sogovorniki.

Črno zrno Alexander

Alexander Niño Ruiz. (Vir slike: Črno zrno)

V tričlanski ekipi naloge niso strogo razdeljene. Člani ekipe poudarjajo: »Pridelava kave je postopek, ki vključuje zelo veliko ljudi (za razliko od npr. vina, kjer se vse od rastline do steklenice odvije na enem mestu). V svetu specialty kave je pomembno, da se vzdržuje visoka raven na vsakem od korakov postopka oziroma v vseh rokah, ki pri procesu sodelujejo.« Osnovna ekipa pa združuje oba skrajna konca te verige.

Ob tem sledijo tudi osnovnemu vodilu oziroma vrednoti: »Želimo si narediti vidne tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni: same pridelovalce ter nenazadnje tudi pražarje in bariste, saj so za končno izkušnjo vsi izjemno pomembni.«

»Gre za t. i. product-oriented način poslovanja, pri katerem je v središču prepoznavanje kakovosti prehranskega izdelka in prenašanje tega zavedanja na končnega uporabnika,« nadaljujejo člani ekipe.

Vrhunska kava je lahko tudi prvovrstna kulinarična izkušnja

Blagovna znamka Črno zrno se od drugih ponudnikov vrhunske kave razlikuje v tem, da vključuje le omejen geografski segment, saj v podjetju ponujajo le kolumbijske kave iz majhnih nasadov. »Želimo si predstaviti izjemno regionalno raznolikost, ki jo na področju kave lahko ponuja ena država,« opisujejo razloge za takšno usmerjenost sogovorniki.

Njihova posebnost je tudi, da imajo z vsemi pridelovalci kave vzpostavljen neposreden odnos in z njimi ne sodelujejo prek zadrug, kar je sicer tipično za pravično trgovino (angl. fair-trade). Gre za t. i. neposredno trgovino (angl. direct trade), za katero je značilna osredotočenost na trajnostni razvoj.

Projekt Črno zrno lahko spoznate tudi v spodnjem posnetku.

Cilj in izziv projekta Črno zrno, ki ga podjetje financira iz lastnih sredstev, ni zgolj prodaja kave, »temveč učenje ljudi, kako vrhunsko kavo, ki je dobro pripravljena, tudi ceniti v smislu prvovrstne kulinarične izkušnje«.

Odziv kavopivcev je izjemno dober, pri tem pa člani ekipe poudarjajo, da so pred njimi pot specialty kavam utirali že drugi posamezniki in podjetja. »Na tem mestu bi omenili kavarno in pražarno STOW, ki praži tudi naše kave, ter vsem dobro poznanega, neutrudnega promotorja dobre kave Tineta Čokla,« dodajajo člani ekipe.

Bodo v prihodnosti tudi v vrhunskih restavracijah stregli vrhunsko kavo?

Kave Črno zrno lahko kupite v kavarni in trgovinici na Gornjem trgu v Ljubljani in preko spleta. Člani ekipe so se za lastno prodajo odločili predvsem zaradi želje po čim manjšem številu posrednikov. »Vrednost te kave je že opisana čim krajša in popolnoma transparentna pot od nasada do skodelice,« kar pa je z vsakim dodatnim členom v verigi težje dosegljivo.

Črno zrno kavarna

Utrinek iz kavarne in trgovine Črno zrno na Gornjem trgu v Ljubljani. (Vir slike: Črno zrno)

Člani ekipe si želijo, da bi bila kava Črno zrno v prihodnosti čim bolj prisotna v slovenskih gospodinjstvih. »Prav tako nestrpno čakamo trenutek, ko bodo tudi v vrhunskih restavracijah stregli vrhunsko kavo (in se jim ne bo več treba opravičevati za kavo, ki jo strežejo),« malce hudomušno dodajajo.

Svoje poti tako ne vidijo kot poslovne poti, temveč kot »pot poglabljanja znanja in predanosti eni temi in enemu izdelku«. Brez strasti in iskrenega zanimanja za vse, kar je povezano s kavo, bi zagotovo že obupali, iskreno dodajajo za konec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje