Datafy.it z mednarodno angelsko naložbo

Mlado slovensko podjetje Datafy.it, ki se ukvarja z digitalnimi poslovnimi informacijami, je pred kratkim pridobilo investicijo v višini 250 tisoč evrov, ki so jih prispevali poslovni angeli iz Slovenije, Estonije, Madžarske in drugih držav.
Igor Panjan prejel investicijo poslovnih angelov.

Igor Panjan, Datafy.it (Vir slike: osebni arhiv)

Podjetje Datafy.it svojim strankam ponuja iskalnik poslovnih kontaktov, ki je namenjen predvsem manjšim podjetjem, medtem ko za večja podjetja pripravljajo baze poslovnih podatkov po naročilu – glede na določeno državo, regijo ali cel svet.

Z direktorjem in soustanoviteljem Igorjem Panjanom, ki bo svoje izkušnje predstavil tudi na Konferenci: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, smo se pogovarjali o financiranju podjetja in njihovi poti do čezmejne angelske naložbe.

3Fs – Friends, Fools and Family

Po Panjanovih besedah se je zagonsko podjetje, ki deluje v okviru Tehnološkega parka Ljubljana, na začetku financiralo po principu 3Fs – Friends, Fools and Family (prijatelji, bedaki in družina), »pri čemer smo bili fools kar mi sami«. Ko jim je zmanjkalo denarja, so začeli iskati denar pri angelskih investitorjih. Prvi jih je podprl Gregor Pipan iz podjetja XLAB: »Gregor je verjel v nas, ko nismo mogli pokazati še ničesar.«

Kasneje so pridobili tudi sredstva Slovenskega podjetniškega sklada, in sicer zagonsko spodbudo P2 in investicijo SK50, trenutno pa se potegujejo še za pridobitev investicije SK200, ki zagotavlja 200 tisoč evrov sredstev podjetniškega sklada in sodelovanje zasebnega investitorja.

»Žicanje«

Panjana smo vprašali tudi, kako so se v podjetju lotili pridobivanja sredstev za svoje podjetje: »Ta proces najlažje opiše beseda ‘žicanje’ – hodiš po dogodkih in besno predstavljaš svojo poslovno idejo investitorjem. Ta proces traja običajno leto do dve, lahko tudi več.«

Po njegovih besedah je pridobivanje sredstev na razpisih lažje, saj so pogoji za pridobitev sredstev po navadi znani že vnaprej. Tako se lahko podjetje pravočasno pripravi na kandidaturo.

Po drugi strani pa ima Panjan s pridobivanjem kreditov s strani bank slabe izkušnje: »Pridobivanje sredstev preko bank je misija nemogoče. Od bank dobiš denar, ko ga ne potrebuješ.«

Prva semenska investicija

Pred kratkim pa je podjetje Datafy.it pridobilo prvo semensko (angl. seed) investicijo v višini 250 tisoč evrov s strani Nika Slavniča in European Business Angels Network.

»Celoten proces s poslovnimi angeli je potekal dobro leto, preden so sploh pristopili do nas s predlogom o investiciji. Lansko leto so nas najprej testirali preko svojih podjetij, pa mi niti nismo vedeli za to,« pripoveduje Panjan.

Dejansko sodelovanje s Slavničem pa se je začelo konec januarja letošnjega leta. Skupaj so predelali strategijo podjetja in počasi zgradili odnos, ki je pripeljal do investicije.

Podjetje Datafy.it bo večino pridobljenih sredstev investiralo v širitev prodaje in vzpostavitev sistema za avtomatizacijo prodaje (angl. sales and marketing automation), manjši del sredstev pa bodo namenili za razvoj. »Cilj je, da vsak kvartal odpremo nov trg v Evropi, kasneje pa tudi v ZDA in Aziji,« še dodaja direktor podjetja.

Igor Panjan, direktor podjetja Datafy.it, bo svoje izkušnje s pridobivanjem investicij predstavil tudi na Konferenci: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Vabljeni k udeležbi!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje