Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.
Decembrske novosti na Instagramu

Instagram predstavlja dve novi funkciji: prenos v živo in izginanjoče fotografije. (Vir slike: Unsplash)

Preden začnemo z opisovanjem novosti, naj vas pomirimo, če novih funkcij še ne morete uporabljati. Na Instagramovem blogu je zapisano, da bodo predstavljene novosti vsem uporabnikom na voljo v roku nekaj tednov.

Prenašanje v živo (angl. live video)

Instagramova funkcija prenašanja v živo sledi izjemni popularnosti prenosov v živo na Facebooku. Oznaka »v živo« dodaja vašemu prenosu občutek nuje, zaradi česar pritegne pozornost uporabnikov, kar lahko skokovito poveča število ogledov. Za razliko od Facebooka, kjer si lahko posnetek prenosa v živo uporabniki ogledajo tudi kasneje, na Instagramu posnetek ni ohranjen.

Prenašanje v živo je del pred kratkim predstavljene funkcije zgodb (angl. stories). Ko boste prenašali v živo, bodo vaši sledilci videli besedo »Live« pri vaši profilni fotografiji v vrstici zgodb na vrhu aplikacije. Javni prenosi v živo bodo zbrani tudi v zavihku »Explore«, kar pomeni, da vam uporaba te funkcije lahko avtomatsko (in brezplačno) zagotovi takojšnje povečanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je pomembno, da vaše podjetje ali blagovna znamka začne čim hitreje uporabljati novo funkcijo, ki jo ponuja Instagram.

Neposredno prenašanje lahko izkoristite za pridobivanje velikega števila ogledov v kratkem času. Vendar morate biti pri tem pozorni na izbiro časa prenosa, saj si seveda želite čim več ogledov. Zato prenašajte v času, ko aplikacijo uporablja največ uporabnikov.

Ker bo vaš posnetek kmalu izginil, Instagramovih zgodb ne uporabljajte za sporočanje najpomembnejših obvestil in objavljanje najkvalitetnejših vsebin. Če na primer organizirate intervju z vplivno osebo s svojega področja, boste posnetek zagotovo še kdaj želeli objaviti.

Kako uporabljati funkcijo prenosa v živo

Kliknite na svojo profilno fotografijo v vrstici zgodb, da boste dodali novo zgodbo. Na dnu zaslona vam bo poleg možnosti »Normal« in »Boomerang« na voljo tudi možnost »Live«. Ko ste pripravljeni, samo kliknite »Start Live Video«, s čimer boste začeli prenašati v živo.

Vir slike: AdEspresso.

Na zaslonu boste videli, koliko gledalcev ima vaš prenos, uporabniki pa lahko z vami tudi neposredno komunicirajo. Označite lahko svoj najljubši komentar, možnost komentiranja pa lahko tudi izključite.

Izginjajoče fotografije in videi

Tudi prek Instagrama lahko uporabniki svojim prijateljem pošiljajo izginjajoče slike in posnetke. Zveni znano? Vsekakor, to je osnovna in najbolj popularna funkcija priljubljene aplikacije Snapchat.

Izginjajoče fotografije in posnetke lahko pošiljate skupinam ali posameznikom, vendar le tistim, ki vam sledijo. Ženske z vsega sveta so verjetno izjemno hvaležne, da obstaja takšna omejitev, ki pa je lahko koristna tudi za blagovne znamke. Če boste objavili, da boste v takšnih izginjajočih fotografijah svojim sledilcem pošiljali posebne promocijske kupone ali jih obveščali o trenutnih ugodnostih, boste dali zainteresiranim posameznikom razlog, da postanejo vaši sledilci.

Prav pošiljanje promocijskih kod je odličen način za uporabo te funkcije, saj zagotavlja, da bodo vaši sledilci vsakič posebej pogledali vaše sporočilo, pri tem pa se jim ne bo zdelo, da jim pošiljate neželena sporočila.

Še hitro opozorilo: kot na Snapchatu lahko tudi na Instagramu zajamete posnetek zaslona in izginjajočo fotografijo shranite na svojo napravo. Vendar pa bo tako kot na Snapchatu tudi na Instagramu uporabnik, ki vam je poslal sporočilo, obveščen o tem.

Kako deluje funkcija izginjajočih fotografij in posnetkov

Če želite poslati izginjajočo fotografijo ali video, povlecite po zaslonu v desno. Nato kliknite na belo puščico, da boste izbrali, komu želite poslati fotografijo. Fotografijo lahko pošljete posameznikom ali skupinam – če želite ustvariti novo skupino, kliknite »New Group«.

Vir slike: AdEspresso.

Prejemniki lahko na vaše fotografije odgovorijo – odgovore boste prejeli v zavihku »Private messages«.

Vir slike: AdEspresso.

Bo Instagram zamenjal Snapchat?

Najprej so predstavili zgodbe. Nato še izginjajoče fotografije. Tako ni presenetljivo, da se vedno več ljudi sprašuje, ali bo Instagram v prihodnjem letu zamenjal Snapchat oziroma to poskušal storiti. Obe platformi vključujeta tudi funkcijo zasebnih sporočil, prav tako pa ne bi bilo presenetljivo, če bi Instagram v prihodnosti v svojo aplikacijo dodal še druge funkcije, značilne za Snapchat.

Kljub temu pa Snapchatov položaj ni ogrožen. Čeprav se obe platformi osredotočata na fotografije in videe, se v marsičem še vedno razlikujeta – četudi so nekatere funkcije, ki jih ponujata, zelo podobne. Tudi uporabniki in blagovne znamke aplikaciji še vedno uporabljajo na različne načine. Če bosta še naprej razvijali vsaka svoje značilnosti in funkcije, bodo uporabniki vsaj še nekaj časa uporabljali obe.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje