Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.
Decembrske novosti na Instagramu

Instagram predstavlja dve novi funkciji: prenos v živo in izginanjoče fotografije. (Vir slike: Unsplash)

Preden začnemo z opisovanjem novosti, naj vas pomirimo, če novih funkcij še ne morete uporabljati. Na Instagramovem blogu je zapisano, da bodo predstavljene novosti vsem uporabnikom na voljo v roku nekaj tednov.

Prenašanje v živo (angl. live video)

Instagramova funkcija prenašanja v živo sledi izjemni popularnosti prenosov v živo na Facebooku. Oznaka »v živo« dodaja vašemu prenosu občutek nuje, zaradi česar pritegne pozornost uporabnikov, kar lahko skokovito poveča število ogledov. Za razliko od Facebooka, kjer si lahko posnetek prenosa v živo uporabniki ogledajo tudi kasneje, na Instagramu posnetek ni ohranjen.

Prenašanje v živo je del pred kratkim predstavljene funkcije zgodb (angl. stories). Ko boste prenašali v živo, bodo vaši sledilci videli besedo »Live« pri vaši profilni fotografiji v vrstici zgodb na vrhu aplikacije. Javni prenosi v živo bodo zbrani tudi v zavihku »Explore«, kar pomeni, da vam uporaba te funkcije lahko avtomatsko (in brezplačno) zagotovi takojšnje povečanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je pomembno, da vaše podjetje ali blagovna znamka začne čim hitreje uporabljati novo funkcijo, ki jo ponuja Instagram.

Neposredno prenašanje lahko izkoristite za pridobivanje velikega števila ogledov v kratkem času. Vendar morate biti pri tem pozorni na izbiro časa prenosa, saj si seveda želite čim več ogledov. Zato prenašajte v času, ko aplikacijo uporablja največ uporabnikov.

Ker bo vaš posnetek kmalu izginil, Instagramovih zgodb ne uporabljajte za sporočanje najpomembnejših obvestil in objavljanje najkvalitetnejših vsebin. Če na primer organizirate intervju z vplivno osebo s svojega področja, boste posnetek zagotovo še kdaj želeli objaviti.

Kako uporabljati funkcijo prenosa v živo

Kliknite na svojo profilno fotografijo v vrstici zgodb, da boste dodali novo zgodbo. Na dnu zaslona vam bo poleg možnosti »Normal« in »Boomerang« na voljo tudi možnost »Live«. Ko ste pripravljeni, samo kliknite »Start Live Video«, s čimer boste začeli prenašati v živo.

Vir slike: AdEspresso.

Na zaslonu boste videli, koliko gledalcev ima vaš prenos, uporabniki pa lahko z vami tudi neposredno komunicirajo. Označite lahko svoj najljubši komentar, možnost komentiranja pa lahko tudi izključite.

Izginjajoče fotografije in videi

Tudi prek Instagrama lahko uporabniki svojim prijateljem pošiljajo izginjajoče slike in posnetke. Zveni znano? Vsekakor, to je osnovna in najbolj popularna funkcija priljubljene aplikacije Snapchat.

Izginjajoče fotografije in posnetke lahko pošiljate skupinam ali posameznikom, vendar le tistim, ki vam sledijo. Ženske z vsega sveta so verjetno izjemno hvaležne, da obstaja takšna omejitev, ki pa je lahko koristna tudi za blagovne znamke. Če boste objavili, da boste v takšnih izginjajočih fotografijah svojim sledilcem pošiljali posebne promocijske kupone ali jih obveščali o trenutnih ugodnostih, boste dali zainteresiranim posameznikom razlog, da postanejo vaši sledilci.

Prav pošiljanje promocijskih kod je odličen način za uporabo te funkcije, saj zagotavlja, da bodo vaši sledilci vsakič posebej pogledali vaše sporočilo, pri tem pa se jim ne bo zdelo, da jim pošiljate neželena sporočila.

Še hitro opozorilo: kot na Snapchatu lahko tudi na Instagramu zajamete posnetek zaslona in izginjajočo fotografijo shranite na svojo napravo. Vendar pa bo tako kot na Snapchatu tudi na Instagramu uporabnik, ki vam je poslal sporočilo, obveščen o tem.

Kako deluje funkcija izginjajočih fotografij in posnetkov

Če želite poslati izginjajočo fotografijo ali video, povlecite po zaslonu v desno. Nato kliknite na belo puščico, da boste izbrali, komu želite poslati fotografijo. Fotografijo lahko pošljete posameznikom ali skupinam – če želite ustvariti novo skupino, kliknite »New Group«.

Vir slike: AdEspresso.

Prejemniki lahko na vaše fotografije odgovorijo – odgovore boste prejeli v zavihku »Private messages«.

Vir slike: AdEspresso.

Bo Instagram zamenjal Snapchat?

Najprej so predstavili zgodbe. Nato še izginjajoče fotografije. Tako ni presenetljivo, da se vedno več ljudi sprašuje, ali bo Instagram v prihodnjem letu zamenjal Snapchat oziroma to poskušal storiti. Obe platformi vključujeta tudi funkcijo zasebnih sporočil, prav tako pa ne bi bilo presenetljivo, če bi Instagram v prihodnosti v svojo aplikacijo dodal še druge funkcije, značilne za Snapchat.

Kljub temu pa Snapchatov položaj ni ogrožen. Čeprav se obe platformi osredotočata na fotografije in videe, se v marsičem še vedno razlikujeta – četudi so nekatere funkcije, ki jih ponujata, zelo podobne. Tudi uporabniki in blagovne znamke aplikaciji še vedno uporabljajo na različne načine. Če bosta še naprej razvijali vsaka svoje značilnosti in funkcije, bodo uporabniki vsaj še nekaj časa uporabljali obe.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje