Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti.
Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Google Analytics (Vir slike: callrail.com)

Poglejmo si nekaj dejstev o orodju Google Analytics, ki predstavlja odličen vir podatkov, s katerimi lahko podjetniki oblikujejo uspešne poslovne strategije v podjetju.

a.) Nameščen je že na 30 milijonov spletnih strani iz vsega sveta

Ogromen odstotek lastnikov spletnih strani si kot ponudnika spletne analitike izbere prav Google Analytics. Ta podatek že sam po sebi pokaže, da gre za kvaliteten produkt z odlično dodano vrednostjo.

b.) Njegova uporaba je popolnoma brezplačna

Namesto da bi za dostop do katerega izmed orodij za spletno analitiko plačevali na stotine evrov, se podjetja velikokrat odločijo za Google Analytics tudi zato, ker je popolnoma brezplačen.

c.) Omogoča pridobitev ogromnega števila pomembnih podatkov

Večina ljudi se ne zaveda, da Google Analytics ni zgolj orodje za spremljanje števila obiskovalcev na spletni strani, temveč zmore precej več. Z njegovo pomočjo namreč lahko izvemo skoraj vse bistvene podatke o (potencialnih) strankah.

d.) Tudi brez znanja lahko dobimo dober vpogled v našo spletno stran

Pridobivanje in analiziranje osnovnih podatkov o številu obiskovalcev spletne strani, njihovih navadah in potrebah je nekaj, kar mora početi vsako podjetje. Vse to in še več pa omogoča tudi osnovni vpogled v Google Analytics, ki od uporabnika ne zahteva podrobnega poznavanja.

e.) S poglabljanjem pa lahko izvemo še veliko več

Google Analytics precej zahtevno za napredno uporabo. A hitro lahko postane pravi zaklad informacij, če mu le namenimo dovolj časa in potrpljenja.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje