Dnevni prioriteti, ki ju ne smete zanemarjati

Za dobre vodje so značilni vzdržljivost, zagnanost, osredotočenje in disciplina. Življenje podjetnikov je zelo hitro, polno aktivnosti in zadolžitev – zato ste pogosto preveč obremenjeni in popolnoma izčrpani. Ponujamo vam nasvete, kako v tem hektičnem svetu poskrbeti zase.
Dnevni prioriteti, ki ju ne smete zanemarjati

Poskrbite zase in organizirajte svoj čas. (Vir slike: Pixabay)

1. Poskrbite zase

Veliko podjetnikov ob dnevnem soočanju z neprestano novimi izzivi pozabi na največjo nevarnost za uspeh svojega podjetja: skrb zase. Svet okoli vas se ne bo kar ustavil, zato se morate potruditi in sami poskrbeti zase.

Vodenje podjetja je težavno opravilo. Če želite vsak dan dati vse od sebe za svoje zaposlene in stranke, ne smete pozabiti na skrb zase. Prav vsak dan si morate vzeti čas zase – pa če se vam še tako mudi.

Če po navadi zjutraj telovadbi posvetite eno uro, vendar se občasno znajdete pred odločitvijo, ali bi telovadili manj časa ali pa sploh ne, se odločite za krajši trening. Tako boste ohranili čas zase v polnem urniku, poskrbeli za ohranjanje navade in zaščitili svoje zdravje.

Tudi če enkrat samkrat preskočite trening, to negativno vpliva na vas, saj prekinete svojo navado. Če boste jutranjo telovadbo preskočili enkrat, jo boste verjetno še kdaj. Vsaka odločitev je pri tem ključnega pomena – ne sklepajte kompromisov, ko gre za vaše dobro počutje in zdravje.

Če nimate časa za obisk fitnesa, lahko telovadite tudi doma. Na voljo vam je ogromno aplikacij za vadbo z navodili za različne vaje, za katere ne potrebujete posebnih pripomočkov, in neskončno število aplikacij za tek in hojo. Tako res nimate izgovora, da bi preskočili dnevni trening.

Tudi če sta vaši priljubljeni metodi za blaženje stresa meditacija in joga, ne iščite izgovorov, češ da nimate časa. Aplikacije za meditacijo vas vodijo skozi položaje in dihalne vaje, ki trajajo manj kot 15 minut. Tudi v najbolj zasedenem dnevu si lahko vzamete 15 minut za skrb zase.

Konec koncev, če sami ne boste poskrbeli zase, kdo bo?

2. Organizirajte svoj čas

Poleg tega, da v svoj dnevni urnik umestite skrb zase in od tega ne odstopate, morate biti prav tako pozorni na svoje navade glede organizacije časa.

Najbolje je, da svoje obveznosti razvrstite glede na naslednje kriterije:

  • prioriteta glede na druge obveznosti
  • rok za izpolnitev
  • potreben čas
  • stopnja truda glede na čas in denar (nizka, srednja, visoka)
  • udeležba drugih deležnikov
  • pričakovan izid/donosnost naložbe

Če boste tako analizirali vse svoje obveznosti, jih boste lahko primerjali in sestavili nov seznam prioritet.

Poleg tega je pomembno, da se osredotočite na eno nalogo naenkrat. Večopravilnost slabo vpliva na kakovost opravljenega dela, upočasni produktivnost in poveča raven stresa.

V svoje življenje lahko vključite še druge strategije za organizacijo časa, na primer:

  • zavračanje neobveznih aktivnosti
  • združevanje srečanj, ki se odvijajo v bližini
  • omejevanje trajanja telefonskih pogovorov na 15 minut in sestankov na 30 minut
  • oblikovanje jasnega dnevnega reda z določenimi cilji in pričakovanimi izidi za poslovne sestanke in pomembne telefonske klice
  • odpovedovanje ali delegiranje nepomembnih sestankov in nalog
  • delegiranje vseh administrativnih nalog
  • nadziranje toka elektronskih in SMS sporočil z vklopom funkcije »Ne moti« na telefonu ali računalniku
  • izklop vseh obvestil z družabnih omrežij, ki so popolnoma nekoristna, izjemno moteča in nepomembna za vaše delo

V sodobnem času se ljudje instinktivno odzovemo na vsako sporočilo, klic ali drug zvok, ki prihaja iz naše naprave. Da bi ponovno pridobili nadzor nad svojim dragocenim časom, morate spremeniti svoje navade.

Ne pustite, da z vami razpolagajo drugi. Sami razpolagate s svojim časom in s svojo energijo. Sami ste odgovorni za svoje psihično in fizično počutje. Le če se boste zavedali tega dejstva in delovali v skladu z njim, boste resnično uspešni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje