Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom.
Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Rok Starič po uspešni kampanji na Kickstarterju svoje arašidovo maslo ponuja tudi pri večjih trgovcih (Vir slike: Rok´s peanut butter).

Podpornikom, vseh je bilo kar 232, ki so prihajali iz vseh koncev sveta, je svoje naravno arašidovo maslo seveda že dostavil. Bil je pravzaprav eden redkih Slovencev, ki se pri planiranju dostave ob kampanjah na platformah za množično financiranje, ni uštel. Za nagrade je takrat porabil okoli 120 kilogramov arašidov. »Ko pogledamo nazaj, se nam je ta količina zdela zelo velika,« se spominja lanskega poletja, ko je pripravljal lončke za podpornike. Več zanimivosti o Staričevi Kickstarter kampanji lahko preberete v članku Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji.

Proizvodnja kljub izjemnim količinam poteka nemoteno

Danes je količina, ki jo mesečno zmelje ob pomoči družine in prijateljev, ti so postali že »pravi specialisti«, neprimerljivo višja. Ob današnjih naročilih velikih trgovcev mesečno porabijo več kot tono arašidov, kljub temu pa proizvodnja poteka nemoteno. A so morali za to optimizirati proces priprave in polnjenja arašidovega masla.

Za lažjo predstavo – za 300-gramski kozarček Rok´s arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta. Zgodbo nastanka Rokovega arašidovega masla smo predstavili v članku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter.

Proizvodnjo so zaradi logistike preselili v Domžale, kjer maslo nastaja v specializirani kuhinji, ki jim omogoča, da produkt dosega higienske standarde. »Trenutno nam mlinček, za katerega smo zbirali sredstva prek Kickstarterja, odlično služi. Zaradi velikega povpraševanja pa se zna zgoditi, da ga bomo v prihodnje nadgradili z večjim, zmogljivejšim mlinčkom,« starega pa bodo uporabili za razvoj novih okusov in produktov.

Rok bo o svoji zgodbi govoril na brezplačnem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Potencial je na Balkanu

Povpraševanje je izredno, pravi. Izpostavlja primer, ko je prejel klic večjega trgovca pri nas, katerega prodajne police je manj kot 24 ur pred klicem dodobra napolnil.

»Sprva sem malo prestrašeno dvignil telefon, saj sem mislil, da so nastale kakšne težave. Pozneje pa mi je prijazni glas na drugi strani telefona hitro povedal, da so navdušeni nad odzivom kupcev in si želijo nadaljnjega sodelovanja,« pravi Domžalčan, sicer tudi vidni član slovenske zasedbe platforme Conda, ki je namenjena množičnemu investiranju. Mimogrede, zaloge so pošle v manj kot 24 urah v več kot 70 poslovalnicah tega trgovca.

Pozitivne odzive je prejel tudi iz tujine, kjer se mu odpira kar nekaj možnosti: »Zanimanje prihaja iz Avstrije, redno ga dostavljamo tudi v Srbijo. Ogromno potenciala vidim tudi v prodoru blagovne znamke na balkanski trg

Se bomo mastili z maslom iz slovenskih arašidov?

Veliko pozornosti ta trenutek namenjajo sodelovanju s spletno trgovino Foodko, saj menijo, da bo spletna prodaja tudi v prihodnosti rasla, občasno pa ga premami misel, da bi se v prihodnosti lahko »mastili s prvim arašidovim maslom iz slovenskih arašidov«. Za zdaj se je še otepa, saj so arašidi za gojenje in obiranje zahtevni ter potrebujejo ogromno pozornosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje