Elektronska pošta - boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov?

Elektronska pošta – boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov? (Vir slike: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net)

Elektronska pošta – boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov?

Odgovor je pritrdilen. Ko bo vašo akcijo elektronske pošte odprlo 25,6 odstotka naslovnikov, boste od veselja skakali do stropa in hvalili svojo modrost, ki vas je pripeljala do tega dosežka.
Elektronska pošta - boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov?

Elektronska pošta – boste veseli, če jo bo odprlo »samo« 25,6% naslovnikov? (Vir slike: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net)

Pomembnost zadeve (subjecta) elektronskega sporočila

Elektronska pošta je tisti medij, ki so ga naslovniki najbolj siti. Vsi smo namreč z njo zasuti na delovnem mestu, veliko količino sporočil pa dobivamo tudi na zasebne e-naslove.

Logično je torej, da odpremo in preberemo samo tista sporočila, ki nas res zanimajo oziroma prihajajo od nam ljubih naslovnikov. Prodajna (pa tudi vsebinska) sporočila raznih podjetij nekako niso na vrhu liste najljubšega čtiva. Zato so akcije pošiljanja direktne pošte, ki jih odpre več kot 15% naslovnikov, smatrane za uspešne.

Koliko sporočil bo odprtih, je odvisno od tega, kako zanimiva je zadeva (subject) vašega sporočila. Poleg tega, kdo mu ga je poslal, naslovnik od sporočila najprej vidi ravno to. Kaj boste dali kot zadevo v vaše sporočilo, je odvisno od posla, s katerim se ukvarjate, in seveda od tega, kaj z e-pošto želite doseči.

Na splošno velja, da se izogibajte dolgočasnim zadevam (npr. Moj maček  – vsebina februar) ali tistim, ki so neresnične. Zadev, ki so preveč prodajno orientirane (npr. Samo še danes 30% popust) pa ne uporabljajte ves čas, saj se vas bodo vaši bralci naveličali, veliko pa se jih bo od vaših e-sporočil odjavilo.

Po mojih izkušnjah najbolje delujejo zadeve elektronske pošte, ki so morda malo nenevadne (npr. Kako prodati Tuaregom lopate za sneg), takšne, ki vzpodbujajo akcijo (npr. Pohitite…) in tiste, ki so v svojem bistvu pozitivne (npr. 3 odlične novice).

Vsebina in oblika teksta

Pomembno je tudi, koliko naslovnikov, ki so sporočilo odprli, bo nekaj naredilo. Običajno jih s sporočilom želimo pripeljati na našo spletno stran ali jih pripraviti do določene akcije. Zato v sporočilo vključite čimveč povezav na vašo spletno stran, čimveč pozivov h akciji (neki aktivnosti, ki jo od naslovnika želite), naštete naj bodo tudi možnosti, kako vas lahko kontaktirajo.

Teksta naj ne bo preveč. Stavki naj bodo kratki. Podlaga sporočila naj bo svetla, tekst pa temen. Nikakor ne dovolite, da vam oblikovalci pripravijo temno podlago s svetlim tekstom. To kombinacijo je namreč na zaslonu izjemno težko brati.

Preberite: Direktna pošta – pozabljen prodajni kanal, ki je lahko izjemno dobičkonosen >>

Prodajo boste z elektronsko pošto le redko dosegli s prvim poslanim sporočilom. Z naslovniki torej delajte dolgoročno. Osredotočite se na to, da vsak prejemnik na dve do tri vsebinske elektronske pošte (novice, novosti z vašega področja, dogodki) prejme največ enega prodajnega. Na ta način bodo naslovniki z večjo verjetnostjo prebirali vaša sporočila in se ne bodo odjavili s prejemanja.

Toliko za danes. Prihodnji teden bomo nadaljevali z elektronsko pošto in sicer z malo bolj tehničnim vidikom, kam shraniti bazo, kako se lotiti pošiljanja in kako ravnati z vašimi naslovniki.

Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s  svetovanjem na področju direktnega marketinga in je avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki