Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Avtor — 18.11.2016
Facebook je znova odprl denarnico in kupil startup FacioMetrics, ki omogoča tehnologijo prepoznave obraza. Podrobnosti nakupa niso znane, je pa jasno, da je ta poteza povezana z željo po premagovanju Snapchata.
Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Mark Zuckerberg ima neporavnane račune z Evanom Spieglom (Vir slike: YouTube).

FacioMetrics se ukvarja z razvojem orodij, ki so sposobna razumeti obrazno mimiko in podatke iz video vsebin. »Način, kako ljudje delijo vsebine in komunicirajo med seboj se spreminja. Možnosti, kot so maske in drugi vizualni učinki, jim omogočajo izražanje na zabavne in kreativne načine,« sporočajo iz Facebooka.

Ekipa FacioMetrics jim bo pomagala razviti še več zabavnih učinkov, ki jih bodo lahko vnesli v video vsebine in fotografije ter tako ustvarili še bolj zanimive izkušnje na Facebooku, je prepričana ekipa Facebooka.

Nakup FacioMetrics ni naključen, saj je Facebook pred tedni predstavil nove filtre, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko uporabljamo v aplikaciji Prisma.

Na letošnji konferenci WSJD Live je Chris Cox, odgovoren za razvoj produktov v podjetju, predstavil novo aplikacijo, s katero je možno oblikovati fotografije v stilu velikanov, kot je Rembrandt. Aplikacija je trenutno še v fazi prototipa.

Video v živo postaja v zadnjem času vse bolj pomemben. Boj med spletnimi vplivneži in oblikovalci vsebin dosega nov nivo. A omogočanje prenosa v živo je nekaj, nekaj drugega pa je ponuditi možnost raziskovanja prenosa v živo. In to je tudi mesto, kjer si FacioMetrics in Facebook obetata sodelovanje.

Facebook je s tem še obogatil svojo kolekcijo nakupov. Oculus VR divizija mu daje nov zalet v virtualno resničnost, kot tudi startup Face.com, ki ga je kupil pred štirimi leti. Tehnologiji Oculusa in FacioMetrics, ki si s Facebookom obeta doseg ljudi po celem svetu, bi lahko dali razvijalcem nove možnosti pri razvoju bolj realističnih izkušenj in odzivov uporabnikov.

Neporavnani računi med Zuckerbergom in Spieglom

Lahko bi rekli, da ima Facebook neporavnane račune s Snapchatom. Mark Zuckerberg je leta 2013 neuspešno snubil Evana Spiegla k prodaji Snapchata. Zuckerberg mu je ponudil vsaj dve milijardi dolarjev, a ga je mladi Spiegel zavrnil. Poteza, ki se je takrat zdela malce nenavadna, se je izkazala vendarle za dobro odločitev.  

Snapchat se pripravlja na IPO

Podjetje je ravno v teh dneh vložilo dokumentacijo za svojo prvo ponudbo delnic. Na borzo naj bi vstopil marca prihodnje leto, ko si želijo zbrati okoli štiri milijarde dolarjev. To bi pomenilo, da bi vlagatelji njegovo vrednost ocenili na med 25 in 35 milijard dolarjev, s čimer bi prišlo do največjega tehnološkega IPO-ja v ZDA po letu 2014 (takrat je na borzo vstopila Alibaba).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje