Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam.
Facebook engagement bait

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive. (Vir slike: Pixabay)

Ste v zadnjem času na Facebooku opazili objave posameznikov ali strani, ki vas spodbujajo k odzivanju oziroma interakciji z všečkanjem, deljenjem ali komentiranjem? Na primer: »Všečkajte, če ste po horoskopu tehtnica!« ali »Delite to objavo s prijatelji in vključeni boste v nagradno žrebanje!«

Facebook engagement bait 1

Dodatni primeri vab za odzive. (Vir slike: Facebook Newsroom)

To taktiko poznamo pod imenom vaba za odzive (angl. engagement bait). Takšne objave izkoriščajo Facebookove algoritme s povečevanjem odziva uporabnikov in posledičnim večjim dosegom. Že v kratkem pa bo Facebook začel kaznovati takšne objave posameznikov in strani.

Blaž Kos, Marko Penko, Jure Knehtl na mini konferenci Trendi digitalnega marketinga 2018 >>

Uveljavljanje strožjih meril

Facebookove ekipe so z namenom spodbujanja bolj avtentičnih odzivov v zadnjem času pregledale in kategorizirale tisoče objav. Tako so model strojnega učenja naučili prepoznavati različne tipe vab za odzive. Objave, ki uporabljajo takšno taktiko, bodo uporabniki Facebooka tako videvali manj pogosto.

Facebook engagement bait 2

Dodatni primeri vab za odzive. (Vir slike: Facebook Newsroom)

Poleg tega bodo pri Facebooku v prihajajočih tednih začeli uvajati strožja merila za strani, ki sistematično in pogosto uporabljajo takšne vabe za umetno pridobivanje večjega dosega. Merila bodo uvajali postopoma, saj želijo dati upravljavcem strani dovolj časa, da se prilagodijo spremembam.

Seveda predstavniki podjetja zatrjujejo tudi, da bodo v prihodnje iskali nove načine za izboljševanje uporabniške izkušnje in zmanjševanje količine vab za klike in odzive v okviru družabnega omrežja.

Sledenje ključnim vrednotam

Facebookovi algoritmi bodo znali prepoznati razliko med vabami za odzive in avtentičnimi objavami. Predstavljene spremembe tako ne bodo negativno vplivale na objave, v okviru katerih bodo posamezniki ali strani prosili za pomoč, nasvete ali priporočila, na primer obvestila o pogrešanih osebah ali prošnje za dobrodelne donacije.

Kaznovane pa bodo objave, ki kršijo eno ključnih Facebookovih vrednot: avtentičnost. Napovedana bitka proti vabam za odzive tako sledi nedavnim prizadevanjem podjetja za zmanjšanje števila vab za klike, zavajajočih naslovov in povezav do nizkokvalitetnih spletnih strani.

Facebook si na ta način prizadeva omejiti širjenje nezaželenih, senzacionalnih in zavajajočih vsebin, saj želi v okviru svojega družabnega omrežja spodbujati relevantne in avtentične izkušnje.

Kako bo sprememba vplivala na Facebook strani?

Upravljavci Facebook strani, ki v svojih objavah uporabljajo opisane tehnike, lahko pričakujejo zmanjšanje dosega vab za odzive. Še bolj občuten upad dosega bo prizadel strani, ki stalno objavljajo vabe za odzive.

Če upravljate s Facebook stranjo svojega podjetja, se še naprej osredotočajte na objavljanje relevantnih in zanimivih vsebin. Pri tem ne izkoriščajte Facebookovih algoritmov in se izogibajte objavljanju vab za klike ali odzive.

Vir: Facebook Newsroom

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje