Facebookov Workplace zaživel: ga boste uporabljali?
Lhko Facebook Workplace ogrozi aplikacijo Slack, ki velja za najhitreje rastočo poslovno aplikacijo (Vir slike: YouTube)?
Facebook ne bo več mesto, omrežje, na katerem se bomo zabavali, temveč bomo prek njega dobivali odzive sodelavcev, sodelovali na projektih, spremljali napredek sodelavcev in oblikovali ter se udeleževali dogodkov. Nekaj podobnega, kar že ponuja Slack, ki je imel aprila letos 2,7 milijona uporabnikov, kar 800 tisoč se jih je odločilo za plačljivo različico.
Slack je prinesel nekakšno revolucijo v vsako pisarno. Moderno in izboljšano različico komunikacije, ki se širi kot virus. Trg je ogromen, svoj kos pa so si že vzele aplikacije, kot so prej omenjeni Slack, Yammer, Chatter in Jive, med katerimi Slack velja za največjo in najhitreje rastočo poslovno aplikacijo. Priložnost na trgu in svoj delček si želijo tudi ostali – od Microsofta, Googla pa do Facebooka.
Hitra primerjava Slacka in Facebooka:
Na Slacku je dnevno aktivnih okoli 3 milijone uporabnikov, na Facebooku pa je aktivnih vsaj 50 milijonov poslovnih strani (Facebook Page) in več kot milijarda dnevnih uporabnikov. Približno 72 odstotkov odrasle spletne populacije v ZDA ima račun na Facebooku, 28 odstotkov na Instagramu, 25 odstotkov na LinkedInu in 23 odstotkov na Twitterju.
»Če uporabljaš internet, si na Facebooku.«
Facebook Workplace deluje na predpostavki, da imajo verjetno vsi, ki znajo uporabljati internet, račun na Facebooku, zato bo uporaba nove storitve toliko lažja. Nova storitev ponuja sorodne funkcije, kot so Skupine, skupinski pogovori, reakcije, celo možnost Facebook Live.
Ponuja pa tudi nekatere možnosti, ki nam jih Facebook v osnovi ne ponuja. Na primer analitiko in skupine, v katere se povezujejo različna podjetja. Ta možnost bo zagotovo koristila tistim, ki delajo na projektih, pri katerih sodelujejo različna podjetja in organizacije.
Kako globoko bo treba seči v žep?
Tisti, ki boste želeli uporabljati Facebook Workplace, boste zanj morali odšteti: za prvih tisoč uporabnikov bo mesečna naročnina stala 3 dolarje na uporabnika, od 1.001 do 10.000 uporabnika 2 dolarja, za večje število uporabnikov pa 1 dolar na uporabnika.
Za primerjavo, Slack mesečno zaračuna 6,67 dolarja na uporabnika, ponuja pa tudi neomejeno brezplačno različico, ki je Facebook ne pozna. Slednji ponuja brezplačno testno različico za obdobje 3 mesecev. Facebook dodaja, da je platforma na voljo »vsem«, zato lahko prve domače uporabnike pričakujemo že v teh dneh.
Facebook Workplace se je v tesni fazi imenoval Facebook at Work. Beta različica je k uporabi privabila vsaj tisoč organizacij in podjetij v zadnjem letu, med njimi tudi nam bolj znan Starbucks.