Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)

Facebook je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa je s pomočjo Facebook Pixla vse veliko lažje, kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate.

Facebook Pixel je koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na spletno stran za sledenje uporabnikom. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel, s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je hkrati naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.

Na podlagi pridobljenih demografskih značilnosti uporabnikov in ostalih informacij, kot so katere spletne strani obiskujejo, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade ter kakšen je njihov časovni okvir uporabe interneta, nam Facebook Pixel omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine.

Kaj Facebook pixel omogoča?

1.) Merjenje konverzij in odlične vpoglede v statistične številke

Pri kreiranju oglaševalske kampanje morate že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želite doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določite znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljate, koliko ciljev ste dosegli ter koliko vas je to stalo.

2.) Optimizacijo oglasov

Če je vaš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imate pravilno nastavljene konverzijske cilje, boste lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli vaš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa ni vedno prodaja produkta, temveč je lahko tudi izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice… Z optimizacijo oglasov znižate stroške oglaševanja in dosežete večje število opravljenih konverzij.

3.) Kreiranje specifičnih ciljnih skupin

Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup. Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.

4.) Kreiranje podobnih ciljnih skupin

Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za vaš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že vaše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so vaši dosedanji konverzijski cilji / promet na vaši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki.

5.) Remarketing ali ponovno targetiranje

Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za izdelek ali storitev. Z uporabo ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup.

Kako pridobimo pixel kodo?

Najbolje je, da ustvarimo poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju in tam skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo tudi pixel kodo.

Slediti je potrebno spodnjim navodilom.

  • Odpremo urejevalnik oglasov.
  • Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.
  • Kliknemo ”Create pixel”…

 

  • …in ga poimenujemo (najbolje po podjetju).
  • Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.

Vzpostavitev pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko je govora o oglaševanju na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo. V kolikor imate težave pri vzpostavitvi Facebook Pixla, se lahko obrnete tudi na nas. Najdete nas na spletni strani www.boostup.si in na Facebooku TUKAJ >>

Avtorica članka je Anja Cimerman, vodja podjetja BOOST UP, digitalne agencije za internetni marketing.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje