Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca. (Vir slike: Unsplash)

Facebook je v zadnjih letih postavil nove temelje komuniciranja in nam iz dneva v dan predstavlja nove, digitalne trende. Še ne dolgo nazaj je bilo sledenje uporabnikom na internetu precej tehnično zapleteno, danes pa je s pomočjo Facebook Pixla vse veliko lažje, kar omogoča donosnejše oglaševanje in odlične rezultate.

Facebook Pixel je koda, ki jo kreiramo znotraj oglaševalskega računa na Facebooku in jo nato namestimo na spletno stran za sledenje uporabnikom. Vsakemu računu je dodeljen en sam pixel, s pomočjo katerega Facebook preko ID kode sledi tistim uporabnikom, ki iz oglasa pridejo na spletno stran. S tem nam pomaga zbirati informacije o obiskovalcih, da lahko v prihodnje z njimi komuniciramo še bolj precizno in jih kasneje pretvorimo v zadovoljne kupce. Pixel koda je hkrati naprednejša od nameščenih piškotkov na spletnih straneh, saj sledi uporabnikom na vseh elektronskih napravah in zabeleži konverzijo tudi, če nekdo klikne na oglas na mobilnem telefonu, nakup pa zaključi na računalniku.

Na podlagi pridobljenih demografskih značilnosti uporabnikov in ostalih informacij, kot so katere spletne strani obiskujejo, katero vsebino berejo, kakšne so njihove potrošne navade ter kakšen je njihov časovni okvir uporabe interneta, nam Facebook Pixel omogoča podroben vpogled v obnašanje naše ciljne skupine.

Kaj Facebook pixel omogoča?

1.) Merjenje konverzij in odlične vpoglede v statistične številke

Pri kreiranju oglaševalske kampanje morate že takoj na začetku določiti cilj, ki ga z oglaševanjem na Facebooku želite doseči. Posamezne konverzijske cilje lahko določite znotraj Facebooka in med analizo oglaševalske kampanje spremljate, koliko ciljev ste dosegli ter koliko vas je to stalo.

2.) Optimizacijo oglasov

Če je vaš cilj na primer prodaja nekega izdelka in imate pravilno nastavljene konverzijske cilje, boste lahko oglaševalsko kampanjo optimizirali tako, da bo Facebook prikazoval oglase tistim, ki bodo najverjetneje dosegli vaš cilj, torej kupili izdelek. Cilj pa ni vedno prodaja produkta, temveč je lahko tudi izpolnitev povpraševalnega obrazca, prenos priročnika, prijava na e-novice… Z optimizacijo oglasov znižate stroške oglaševanja in dosežete večje število opravljenih konverzij.

3.) Kreiranje specifičnih ciljnih skupin

Facebook nam omogoča, da ustvarimo specifična ciljna občinstva glede na dejavnost obiskovalcev na spletni strani; na primer takšne, ki so si ogledali točno določen izdelek, pa takšne, ki so zapustili nakupovalno košarico in tiste, ki so opravili nakup. Tako lahko za določeno ciljno skupino ustvarimo oglas za katerega menimo, da jo bo vzpodbudil k nakupu in s tem povečamo možnosti za uspešno kampanjo.

4.) Kreiranje podobnih ciljnih skupin

Podobna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki bodo najverjetneje zainteresirani za vaš izdelek/storitev, ker so podobni uporabnikom, ki so že vaše stranke. Osnova za takšno kreiranje občinstev pa so vaši dosedanji konverzijski cilji / promet na vaši spletni strani / e-mail lista / všečki na FB strani / ogledi videjev / ostali kontaktni podatki.

5.) Remarketing ali ponovno targetiranje

Remarketing velja za najdonosnejše oglaševanje, saj gre za prikaz oglasov tistim uporabnikom, ki so že kliknili na oglas in tako pokazali zanimanje za izdelek ali storitev. Z uporabo ponovnega targetiranja lahko pripravimo vzpodbudnejše oglase in tako interesente z dodatno vzpodbudo ali raznimi ugodnostmi prepričamo v nakup.

Kako pridobimo pixel kodo?

Najbolje je, da ustvarimo poslovni oglaševalski račun v Facebook Business Managerju in tam skozi nekaj enostavnih korakov kreiramo tudi pixel kodo.

Slediti je potrebno spodnjim navodilom.

  • Odpremo urejevalnik oglasov.
  • Kliknemo ”Orodja” in nato ”Pixels”.
  • Kliknemo ”Create pixel”…

 

  • …in ga poimenujemo (najbolje po podjetju).
  • Pixel kodo nato s klikom na ”Email pixel kode” posredujemo programerju oziroma tistemu, ki nato kodo po navodilih vstavi v spletno stran.

Vzpostavitev pixel kode je eno izmed najpomembnejših dejanj, ko je govora o oglaševanju na Facebooku. Z njegovo pomočjo lahko namreč zakrpamo slab prodajni sistem in opustimo misel, da Facebook oglasi ne delujejo. V kolikor imate težave pri vzpostavitvi Facebook Pixla, se lahko obrnete tudi na nas. Najdete nas na spletni strani www.boostup.si in na Facebooku TUKAJ >>

Avtorica članka je Anja Cimerman, vodja podjetja BOOST UP, digitalne agencije za internetni marketing.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje