Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi

Avtor — 04.01.2017
Google bo novo leto pričel s posodobitvijo svojih iskalnih algoritmov. Z 10. januarjem bodo tako nekatere spletne strani, ki uporabnikom preko pop-up okencev vsiljujejo ogledovanje oglasov, na spletnem iskalniku Google uvrščene nižje.
Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi

Google bo kaznoval spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi (Vir slike: Pixabay.com)

Takšni in podobni oglasi namreč uporabnikom povzročajo nemalo težav, tako pri brskanju po spletu preko računalnikov, še posebej pa pri uporabnikih mobilnega interneta, saj so zasloni pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bistveno manjši in oglasi še toliko bolj izpostavljeni – preden lahko uporabnik dostopa do vsebine spletne strani, mora najprej zapreti sam oglas. 

Google je pritožbe uporabnikov slišal in jim prisluhnil, zato bo ob pričetku novega leta uvedel nekaj sprememb v svojih iskalnih algoritmih. Ti bodo po novem v iskalniku slabše uvrščali spletne strani z nadležnimi pop-up oglasi.

Kaznovane bodo 3 vrste pop-up oglasov:

  1. Pop-up, ki prekriva glavno vsebino, ne glede na to, ali se pojavi že takoj ob odprtju spletne strani, ali pa kasneje, ko uporabnik vsebino spletne strani pregleduje že nekaj časa;
  2. Pop-up, ki prekriva celoten zaslon, in ga mora uporabnik zapreti, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine;
  3. Pop-up, ki prekriva zgornji del spletne strani, in od uporabnika zahteva, da se pomakne nižje po spletni strani, če želi nadaljevati s pregledovanjem vsebine.

Pop-up okenca, ki jih Google prepoveduje (Vir slike: SearchEngineLand)

Google pa ne bo kaznoval spletnih strani, če bodo uporabljale naslednje vrste pop-up oken:

  1. Pop-up, ki je obvezen po zakonu (npr. izjava o uporabi piškotkov na spletni strani, obvestilo o starostni omejitvi za nepolnoletne);
  2. Pop-up za prijavo na spletno stran, če vsebina ni javno objavljena in dostopna vsem (npr. e-poštni nabiralnik);
  3. Bannerji, ki ne zavzamejo veliko prostora in uporabnika ne motijo pri prebiranju vsebine na spletni strani.  

Pop-up okenca, ki jih Google dovoljuje (Vir slike: SearchEngineLand)

Google je sicer s kaznovanjem spletnih strani, ki uporabnike silijo v ogledovanje oglasov, pričel že novembra 2015. Tedaj so bile kaznovane predvsem tiste strani, ki so uporabnike pozivale k naložitvi mobilne aplikacije na svoje pametne telefone in tablične računalnike. A postalo je jasno, da bodo pri Googlu morali svoj fokus še nekoliko razširiti. V januarju 2017 bo zato izšla nova, posodobljena različica algoritma, ki bo kaznovanje še nekoliko poostrilo. 

Z optimizacijo spletne strani za iskalnike našo stran pomaknemo višje v Googlu, kar prinese več obiskovalcev in posledično več prodaj. Prijavite se na e-obveščanje o delavnicah Optimizacija spletnih strani >>

Vir: SearchEngineLand

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat. Preberite več >>

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje