Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja.
Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)

Oglasi “samo za klice” (angl. call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njen mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.

Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.

Kljub temu da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL-naslov svoje spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL-naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.

Opcijsko lahko dodate tudi URL-naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.

Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Postopek oblikovanja oglaševalske akcije samo za klice

1. Dodajte novo akcijo na iskalnem omrežju.

2. Izberite možnost samo za klice (angl. call-only ads).

3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, dnevni proračun in ostale nastavitve.

4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.

5. Dodajte relevantne ključne besede.

Če poslujete tudi v državah, v katerih je na voljo Googlova telefonska številka, in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.

Postopek vzpostavitve merjenja konverzij

1. Kliknite “Tools/Conversions”.

2. Kliknite “+ Conversion”.

3. Izberite “Phone calls” – Telefonski klici.

4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost –  “Calls from ads using call extensions or call-only ads”.

5. Vnesite potrebne podatke in potrdite.

6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke.

Ta oglaševalska rešitev vam lahko, če prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.

Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Adwords oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje