Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja.
Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice (Vir: Picjumbo.com)

Oglasi “samo za klice” (angl. call-only) so prikazani ob iskanju na mobilnih napravah v iskalniku Google. Po kliku na oglas potencialna stranka ni preusmerjena na vašo spletno stran, temveč njen mobilni telefon pokliče vašo telefonsko številko.

Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.

Kljub temu da gre za oglase, ki so namenjeni klicem, pa morate še vedno vpisati URL-naslov svoje spletne strani. Natančneje, vpisati morate prikazni URL-naslov, ki mora vsebovati domeno vaše spletne strani. Ta naslov bo prikazan v samem oglasu in potencialnim strankam služi za boljšo predstavo, kam bodo poklicale.

Opcijsko lahko dodate tudi URL-naslov za preverjanje, ki mora vsebovati naslov spletne strani na vaši domeni, tam pa mora biti objavljena tudi vaša telefonska številka.

Ker se trend zaradi razvoja mobilnih naprav pomika v smer, ko se vse več iskanj dogaja na mobilnih napravah, ta rešitev pomaga izpostaviti vaše oglase potencialnim strankam, ko niso za računalnikom, pa vseeno iščejo z Googlom.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Postopek oblikovanja oglaševalske akcije samo za klice

1. Dodajte novo akcijo na iskalnem omrežju.

2. Izberite možnost samo za klice (angl. call-only ads).

3. Vnesite kriterije ciljanja akcije, dnevni proračun in ostale nastavitve.

4. Napišite oglas. Bodite pozorni, da izberete državo, kjer je registrirana vaša telefonska številka.

5. Dodajte relevantne ključne besede.

Če poslujete tudi v državah, v katerih je na voljo Googlova telefonska številka, in imate v teh državah lastno telefonsko številko, lahko za klice prek Google oglasov merite tudi konverzije in sorodne metrike.

Postopek vzpostavitve merjenja konverzij

1. Kliknite “Tools/Conversions”.

2. Kliknite “+ Conversion”.

3. Izberite “Phone calls” – Telefonski klici.

4. V oknu, ki se odpre, izberite prvo možnost –  “Calls from ads using call extensions or call-only ads”.

5. Vnesite potrebne podatke in potrdite.

6. V oglasu izberite podprto državo, ki jo ciljate, ter opcijo Googlove telefonske številke.

Ta oglaševalska rešitev vam lahko, če prodajate storitve in morate za realizacijo posla vzpostaviti stik s stranko, prihrani veliko časa in jo je vredno preizkusiti.

Če želite biti na spletu bolj vidni, povečati prodajo in zmanjšati stroške spletne promocije, odkrijte skrivnosti uspešnega Google Adwords oglaševanja in prenesite brezplačni e-priročnik.

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje