AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila!
AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google predstavil nov dodatek za AdWords (Vir slike: brainpulse)

V zadnjem času je vse več spletnega iskanja po mobilnih telefonih – v lanskem letu je število iskanj z mobilnikov celo preseglo število iskanj z računalnikov. Sprememb trendov na področju internetnega brskanja se dobro zavedajo pri ameriškem tehnološkem gigantu Google. Zato se že več let vztrajno trudijo izboljševati uporabniško izkušnjo za tovrstne uporabnike svetovnega spleta.

Google omogoča razširitev oglasov na mobilnikih z SMS-sporočili

Že dlje časa uveljavljeni razširitvi oglasov na mobilnih napravah, ki ji je bila pred časom dodana možnost direktnega kontaktiranja ponudnika storitve (oglaševalca) preko telefonske številke, je na voljo tudi vzpostavitev stika z oglaševalcem preko SMS-sporočil.

Še več: oglaševalci lahko svojim potencialnim interesentom omogočijo celo to, da se jim na zaslonu izpiše že vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, da komunikacija med njima steče še hitreje. Strošek za kontakt, pridobljen na takšen način, je enak kot v primeru, da bi potencialna stranka kliknila na oglas.

Razširitev oglasov na mobilnikih je dopolnjena z možnostjo SMS komunikacije. (Vir slike: wordstream.com)

Kako pripraviti oglas?

Uporaba je razmeroma enostavna. Za objavo takšnega oglasa boste morali pripraviti zgolj naslednje podatke:

  • ime podjetja ali ime blagovne znamke (do 25 znakov);
  • telefonsko številko, na katero bodo posredovana SMS-sporočila interesentov;
  • besedilo ob oglasu s podatkom in povabilom, da vam lahko bralci s klikom pošljejo SMS-sporočilo (do 35 znakov);
  • vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, ki bo potencialnim interesentom olajšalo pričetek pogovora z vami (do 100 znakov; primer: “Rad/a bi se dogovoril/a za sestanek.”)

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Rezultati v fazi beta testiranja so zaenkrat zadovoljivi

Podobno kot vse razširitve oglasov do sedaj, ki jih je uvedel Google, je tudi dodatek možnosti za SMS kontaktiranje testnim oglaševalcem prinesel dobre rezultate.

Beta testiranje je pokazalo, da se je število klikov na oglas bistveno povečalo, ko je bila možnost SMS kontaktiranja omogočena, v primerjavi z onemogočeno storitvijo. Število klikov se je v povprečju povečalo za kar 50 odstotkov! Gre torej za izboljšanje rezultatov, ki je primerljivo z dopolnitvijo navadnega oglasa z možnostjo hitrega in enostavnega kontaktiranja s klikom preko telefonskega klica.

Novost je prinesla podobno dobre rezultate kot tista, ki je omogočila kontaktiranje oglaševalcev preko telefonskih klicev. (Vir slike: wordstream.com)

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, na katerem boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Pridite na MP dogodek: Google AdWords >>

Vir: Wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje