AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila!
AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google predstavil nov dodatek za AdWords (Vir slike: brainpulse)

V zadnjem času je vse več spletnega iskanja po mobilnih telefonih – v lanskem letu je število iskanj z mobilnikov celo preseglo število iskanj z računalnikov. Sprememb trendov na področju internetnega brskanja se dobro zavedajo pri ameriškem tehnološkem gigantu Google. Zato se že več let vztrajno trudijo izboljševati uporabniško izkušnjo za tovrstne uporabnike svetovnega spleta.

Google omogoča razširitev oglasov na mobilnikih z SMS-sporočili

Že dlje časa uveljavljeni razširitvi oglasov na mobilnih napravah, ki ji je bila pred časom dodana možnost direktnega kontaktiranja ponudnika storitve (oglaševalca) preko telefonske številke, je na voljo tudi vzpostavitev stika z oglaševalcem preko SMS-sporočil.

Še več: oglaševalci lahko svojim potencialnim interesentom omogočijo celo to, da se jim na zaslonu izpiše že vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, da komunikacija med njima steče še hitreje. Strošek za kontakt, pridobljen na takšen način, je enak kot v primeru, da bi potencialna stranka kliknila na oglas.

Razširitev oglasov na mobilnikih je dopolnjena z možnostjo SMS komunikacije. (Vir slike: wordstream.com)

Kako pripraviti oglas?

Uporaba je razmeroma enostavna. Za objavo takšnega oglasa boste morali pripraviti zgolj naslednje podatke:

  • ime podjetja ali ime blagovne znamke (do 25 znakov);
  • telefonsko številko, na katero bodo posredovana SMS-sporočila interesentov;
  • besedilo ob oglasu s podatkom in povabilom, da vam lahko bralci s klikom pošljejo SMS-sporočilo (do 35 znakov);
  • vnaprej pripravljeno SMS-sporočilo, ki bo potencialnim interesentom olajšalo pričetek pogovora z vami (do 100 znakov; primer: “Rad/a bi se dogovoril/a za sestanek.”)

Spoznajte Google AdWords na izobraževanju >>

Rezultati v fazi beta testiranja so zaenkrat zadovoljivi

Podobno kot vse razširitve oglasov do sedaj, ki jih je uvedel Google, je tudi dodatek možnosti za SMS kontaktiranje testnim oglaševalcem prinesel dobre rezultate.

Beta testiranje je pokazalo, da se je število klikov na oglas bistveno povečalo, ko je bila možnost SMS kontaktiranja omogočena, v primerjavi z onemogočeno storitvijo. Število klikov se je v povprečju povečalo za kar 50 odstotkov! Gre torej za izboljšanje rezultatov, ki je primerljivo z dopolnitvijo navadnega oglasa z možnostjo hitrega in enostavnega kontaktiranja s klikom preko telefonskega klica.

Novost je prinesla podobno dobre rezultate kot tista, ki je omogočila kontaktiranje oglaševalcev preko telefonskih klicev. (Vir slike: wordstream.com)

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, na katerem boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Pridite na MP dogodek: Google AdWords >>

Vir: Wordstream.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje