Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.
Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo.

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo. (Vir slike: osebni arhiv)

Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta podjetje Hajdi.si predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo sta prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili tudi v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Začetki in razvoj

Hajdi Korošec Jazbinšek je v času svoje nosečnosti in po prvem porodu naročala izdelke za svojega sina in drugo otroško opremo iz tujine, saj je bila razočarana nad ponudbo izdelkov na slovenskem trgu. Kmalu so jo prijateljice začele spraševati, kje je kupila izdelke, zato je začela pobirati tudi njihova naročila. Tako je bila rojena ideja o podjetju. Mož in poslovni partner Urban Jazbinšek ji je za rojstni dan podaril domeno hajdi.si in tako se je pravljica začela.

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. V podjetju so prepričani, da lahko stil izrazimo že od rojstva in ravno zato je filozofija podjetja združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom.

Gre za dinamično družinsko podjetje. Hajdi je rojena komercialistka, ki je začela kariero in svoj kruh služiti že pri 10 letih. Urban Jazbinšek, njen tako poslovni kot zasebni partner, pa je po profilu računalničar. Ob združitvi znanj obeh je nastala zanimiva kombinacija, ki omogoča hitro rast podjetja. V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – tako Hajdi.si distribuira šest najbolj popularnih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenski in hrvaški trg, hkrati pa z modernimi pristopi osvaja spletne trge.

Hajdi in Urban sta v podjetje leta 2015 vložila 15 tisoč evrov prihrankov, v letu 2015 so prihodki Hajdi.si znašali 60 tisoč evrov, v lanskem letu 100 tisoč evrov, letošnji cilj pa je 700 tisoč evrov. Vsi presežki v podjetju se še vedno vlagajo v investicije, širitve, zaposlene, optimizacijo, razvoj, poslovne prostore in opremo.

Širi se tudi ekipa podjetja – Hajdi je na začetku kar iz svoje dnevne sobe skrbela za računovodstvo, servis za stranke, vnos izdelkov, deklaracije itd., medtem ko je Urban poskrbel za tehnično izvedbo vseh opravil. Sedaj za Hajdi.si dela že devet ljudi, prav tako pa so v letu 2017 najeli novo skladišče v velikosti 120 m2, v katerega vsak teden prihaja več kot 10 palet izdelkov.

Uspeh podjetja ustanovitelja pripisujeta tudi premišljenim oglaševalskim strategijam. Hajdi.si se tako lahko pohvali z 11 tisoč sledilci na Instagramu, ki predstavlja največji oglaševalski kanal, in 17 tisoč sledilci na Facebooku, aktivnim blogom ter sodelovanjem tako s slovenskimi kot tujimi blogerji in znanimi osebnostmi.

Fizična trgovina

Leta 2016 sta mlada podjetnika v Celju odprla tudi fizično trgovino na več kot 160 m2, ki predstavlja nov koncept otroških trgovin. V trgovini so prodajo nadgradili z drugimi področji – oblikovali so kotiček za mamice v smislu dojilnice in previjalnice. Prav tako imajo mamice dostop do mikrovalovne pečice, kjer lahko malčkom pogrejejo hrano. Kupce razvajajo tudi z brezplačno kavico in parkirnim listkom. So tudi imetniki Unicefove nalepke – Varna točka.

Sodelujejo z Muzejem novejše zgodovine Celje, saj ima prostor, v katerem je njihova trgovina, več kot 200-letno trgovsko tradicijo. V trgovini so tako razstavljeni različni zgodovinski kosi iz posameznih obdobij najstarejše trgovine v mestu Celje, ki so jih integrirali v svoj koncept butične trgovine.

Pogled v prihodnost

Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu. Želijo izbirati najboljše produkte, ki s svojim dizajnom in uporabnostjo upravičijo umestitev v njihovo spletno trgovino.

Cilj za leto 2017 je dokončno osvojiti hrvaški trg, v katerega so se že uspešno integrirali. Prodaja na hrvaškem trgu vztrajno raste, saj so na omenjeni trg pripeljali novo tržno nišo – butične izdelke za malčke. Prav tako se že končuje prevod celotne strani v angleščino, saj se pojavlja vedno več povpraševanja po njihovih izdelkih iz tujine.

Mladi podjetnik leta

S svojo zgodbo sta Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Za prijavo so se v podjetju odločili predvsem zato, »ker pozdravljamo takšne dogodke in ker sta nam ideja in zasnova tega projekta zelo všeč«. Po njunem mnenju začetnikom koristijo takšni dogodki, na katerih se lahko družijo, spoznavajo, prepletajo poslovne vezi in »najpomembneje, si medsebojno izmenjujemo znanje, težave in rešitve«.

Hajdi je na kratko povzela tudi vtise s polfinalnega dogodka: »Z možem nama je bilo zelo všeč sproščeno ozračje, zelo zanimive so bile predstavitve vseh ostalih kandidatov. Veseli naju dejstvo, da obstaja toliko mladih, zagnanih in polnih idej podjetnikov, ki se trudijo/trudimo utreti svojo pot. Vsem nam je težko na začetku, in tako kot je bilo rečeno uvodoma, je potrebnega veliko poguma, da se odločiš za samostojno pot.«

»Zame smo vsi kandidati zmagovalci. Vsi se trudimo po svojih zmogljivostih, vsi verjamemo v svoje zgodbe, ki jih pišemo s predanostjo in trdim delom,« je sogovornica pohvalila tudi ostale polfinaliste. Žirijo pa sta z možem po njenem mnenju prepričala s svojimi prednostmi, trdim delom in jasno strategijo, saj »se res skušamo poglobiti v vsak detajl, želimo razmišljati ‘out of the box’, želimo biti drugačni, inovativni in predvsem usmerjeni k končnemu kupcu«. Za finale pa že pripravljata posebno presenečenje.

Ali bosta Hajdi in Urban postala mlada podjetnika leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je potekal finalni izbor Mladi podjetnik leta 2023. Pet finalistov je predstavilo svoje zgodbe in se potegovalo za naziv Mladi podjetnik leta, ob tem pa smo lahko poslušali tudi panelno razpravo na temo podjetništva z zanimivimi gosti. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

»Izbor Mladi podjetnik leta spremljam že leta in sem si od nekdaj želela sodelovati pri tem projektu,« nam je zaupala Petja Škufca, ki stoji za podjetjem Clariteca in je ena izmed petih kandidatov, uvrščenih v finale. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Predstavljamo še enega izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2023, ki se nam bodo pridružili na osrednjem dogodku v petek, 24. novembra. Tokrat beseda teče o podjetju Deltahub. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

»Podati se v podjetniške vode ni zgolj samo ideja, ampak se za njo skriva tudi vizija, realizacija, analiza, kakovost končnega izdelka in pa seveda povratna informacija končnih kupcev,« sporočajo iz podjetja Autotech d.o.o., ki deluje na področju avtomatizacije in robotike. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

»Želimo si kompetentne družbe, ki bo dohajala hiter razvoj, za to pa so najbolj pomembni posamezniki, mladi, ki prihajajo na trg dela,« nam je svoje poslanstvo opisal Luka Vončina iz Wise Up d.o.o.. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Mladi podjetnik Leon Panjtar iz podjetja SaleSqueze d.o.o. je eden izmed petih finalistov, ki je uspel prepričati komisijo in tako nadaljuje boj za naziv Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Strokovna komisija je izbrala 5 podjetnikov oziroma podjetniških ekip, ki se bodo v petek, 24. novembra, v okviru brezplačnega dogodka Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! udeležili finalnega dela izbora Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Pogovarjali smo se z Rokom Staričem, prejemnikom laskavega naziva Mladi podjetnik leta 2018. Govorili smo o njegovi zmagi, napredku v zadnjih petih letih in njegovih trenutnih aktualnih podjetniških podvigih. Preberite več >>

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Podjetje Tiko Pro, specializirano za pomoč podjetjem pri pridobivanju sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, je konec minulega leta uvedlo inovativen sistem solastništva zaposlenih. Ta korak sledi podobnemu modelu, ki ga je nedavno na HardwareSTART meetupu predstavil soustanovitelj in direktor podjetja Dewesoft Jure Knez.  Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje