Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom
Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta ustanovila butično trgovino z otroško opremo. (Vir slike: osebni arhiv)
Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek sta podjetje Hajdi.si predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo sta prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili tudi v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.
Začetki in razvoj
Hajdi Korošec Jazbinšek je v času svoje nosečnosti in po prvem porodu naročala izdelke za svojega sina in drugo otroško opremo iz tujine, saj je bila razočarana nad ponudbo izdelkov na slovenskem trgu. Kmalu so jo prijateljice začele spraševati, kje je kupila izdelke, zato je začela pobirati tudi njihova naročila. Tako je bila rojena ideja o podjetju. Mož in poslovni partner Urban Jazbinšek ji je za rojstni dan podaril domeno hajdi.si in tako se je pravljica začela.
Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. V podjetju so prepričani, da lahko stil izrazimo že od rojstva in ravno zato je filozofija podjetja združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom.
Gre za dinamično družinsko podjetje. Hajdi je rojena komercialistka, ki je začela kariero in svoj kruh služiti že pri 10 letih. Urban Jazbinšek, njen tako poslovni kot zasebni partner, pa je po profilu računalničar. Ob združitvi znanj obeh je nastala zanimiva kombinacija, ki omogoča hitro rast podjetja. V zelo kratkem času je podjetje izjemno zraslo – tako Hajdi.si distribuira šest najbolj popularnih blagovnih znamk otroškega dizajna na svetu za slovenski in hrvaški trg, hkrati pa z modernimi pristopi osvaja spletne trge.
Hajdi in Urban sta v podjetje leta 2015 vložila 15 tisoč evrov prihrankov, v letu 2015 so prihodki Hajdi.si znašali 60 tisoč evrov, v lanskem letu 100 tisoč evrov, letošnji cilj pa je 700 tisoč evrov. Vsi presežki v podjetju se še vedno vlagajo v investicije, širitve, zaposlene, optimizacijo, razvoj, poslovne prostore in opremo.
Širi se tudi ekipa podjetja – Hajdi je na začetku kar iz svoje dnevne sobe skrbela za računovodstvo, servis za stranke, vnos izdelkov, deklaracije itd., medtem ko je Urban poskrbel za tehnično izvedbo vseh opravil. Sedaj za Hajdi.si dela že devet ljudi, prav tako pa so v letu 2017 najeli novo skladišče v velikosti 120 m2, v katerega vsak teden prihaja več kot 10 palet izdelkov.
Uspeh podjetja ustanovitelja pripisujeta tudi premišljenim oglaševalskim strategijam. Hajdi.si se tako lahko pohvali z 11 tisoč sledilci na Instagramu, ki predstavlja največji oglaševalski kanal, in 17 tisoč sledilci na Facebooku, aktivnim blogom ter sodelovanjem tako s slovenskimi kot tujimi blogerji in znanimi osebnostmi.
Fizična trgovina
Leta 2016 sta mlada podjetnika v Celju odprla tudi fizično trgovino na več kot 160 m2, ki predstavlja nov koncept otroških trgovin. V trgovini so prodajo nadgradili z drugimi področji – oblikovali so kotiček za mamice v smislu dojilnice in previjalnice. Prav tako imajo mamice dostop do mikrovalovne pečice, kjer lahko malčkom pogrejejo hrano. Kupce razvajajo tudi z brezplačno kavico in parkirnim listkom. So tudi imetniki Unicefove nalepke – Varna točka.
Sodelujejo z Muzejem novejše zgodovine Celje, saj ima prostor, v katerem je njihova trgovina, več kot 200-letno trgovsko tradicijo. V trgovini so tako razstavljeni različni zgodovinski kosi iz posameznih obdobij najstarejše trgovine v mestu Celje, ki so jih integrirali v svoj koncept butične trgovine.
Pogled v prihodnost
Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu. Želijo izbirati najboljše produkte, ki s svojim dizajnom in uporabnostjo upravičijo umestitev v njihovo spletno trgovino.
Cilj za leto 2017 je dokončno osvojiti hrvaški trg, v katerega so se že uspešno integrirali. Prodaja na hrvaškem trgu vztrajno raste, saj so na omenjeni trg pripeljali novo tržno nišo – butične izdelke za malčke. Prav tako se že končuje prevod celotne strani v angleščino, saj se pojavlja vedno več povpraševanja po njihovih izdelkih iz tujine.
Mladi podjetnik leta
S svojo zgodbo sta Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Za prijavo so se v podjetju odločili predvsem zato, »ker pozdravljamo takšne dogodke in ker sta nam ideja in zasnova tega projekta zelo všeč«. Po njunem mnenju začetnikom koristijo takšni dogodki, na katerih se lahko družijo, spoznavajo, prepletajo poslovne vezi in »najpomembneje, si medsebojno izmenjujemo znanje, težave in rešitve«.
Hajdi je na kratko povzela tudi vtise s polfinalnega dogodka: »Z možem nama je bilo zelo všeč sproščeno ozračje, zelo zanimive so bile predstavitve vseh ostalih kandidatov. Veseli naju dejstvo, da obstaja toliko mladih, zagnanih in polnih idej podjetnikov, ki se trudijo/trudimo utreti svojo pot. Vsem nam je težko na začetku, in tako kot je bilo rečeno uvodoma, je potrebnega veliko poguma, da se odločiš za samostojno pot.«
»Zame smo vsi kandidati zmagovalci. Vsi se trudimo po svojih zmogljivostih, vsi verjamemo v svoje zgodbe, ki jih pišemo s predanostjo in trdim delom,« je sogovornica pohvalila tudi ostale polfinaliste. Žirijo pa sta z možem po njenem mnenju prepričala s svojimi prednostmi, trdim delom in jasno strategijo, saj »se res skušamo poglobiti v vsak detajl, želimo razmišljati ‘out of the box’, želimo biti drugačni, inovativni in predvsem usmerjeni k končnemu kupcu«. Za finale pa že pripravljata posebno presenečenje.
Ali bosta Hajdi in Urban postala mlada podjetnika leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>