Hot Or Not – zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

Hot Or Not je spletna stran, ki je zaživela leta 2000 in je bila mišljena za bližnje prijatelje ustanoviteljev Jamesa Honga in Jima Younga, ki sta stran postavila na domačem računalniku. Poslala sta 40 elektronskih sporočil in do konca dneva je stran obiskalo kar 40.000 ljudi! V tistem trenutku je stran potrebovala kar 30 sekund za prikaz.
Hot Or Not - zgodba o uspehu in kako uničiti prihodek 500.000 $ mesečno

HotOrNot.com – HudAliNe.si?

HotOrNot.com je izredno enostavna spletna stran, kjer enostavno ocenjujemo osebe z 1-10 na podlagi njihovih slik (bomo morebitne moralne zadržke pustili ob strani). Kot rečeno je stran doživela neverjeten uspeh in ustanovitelja sta bila v prihodnjih mesecih v raznih časopisih in tudi pobrala nekaj nagrad v zabavni industriji.

Leta 2001 sta dodala zopet izredno enostaven sistem e-zmenkov – namesto branja dolgih profilov je oseba le izbrala da/ne na podlagi slike. Danes HotOrNot dobi 2-3 elektronska sporočila na dan, ki poročajo o uspešnih zvezah in porokah. Vse do prejšnjega meseca je bil ta del (ponavadi za moške) plačljiv, saj je bila mesečna naročnina 6 $, naročenih pa naj bi bilo kar 15% vseh uporabnikov. Tako je mesečni prihodek znašal 600.000 $, v letih pa sta si ustanovitelja nabrala preko 20 milijonov dolarjev. Stran ni nikoli dobila zunanjega financiranja.

Vendar je zaradi konkurenčnih strani kmalu promet na strani začel upadati in ustanovitelja sta se dolgočasila, saj nista počela kaj dosti več od vzdrževanja same spletne strani, zato sta se odločila, da bosta ukinila naročnine in uničila prihodek, ki je prinašal 500.000 $ mesečno! Ustanovitelja sta potem preoblikovala družbo v delniško in izdala delnice svojim zaposlenim. Podjetje sicer sedaj porablja rezerve milijonov dolarjev, ki si jih je nabralo v teh letih.

Rezultati pa se že poznajo, saj je promet zrasel za kar 60%, podjetje pa je že doseglo točko preloma s prodajo oglasnega prostora in navideznih daril. Kako bo novost vplivala na poslovanje podjetja na dolgi rok bo povedal čas.

Za zaključek še citat avtorja novice Michaela Arringtona (sicer ustanovitelja TechCrunch in uspešnega e-podjetnika):

“Entrepreneurs tend to have a screwed up way of measuring risk – the more the better – and these guys are no exception.”

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje