
Štirje prijatelji iz otroštva so dobili idejo za produkt, s katerim boste lahko kjerkoli napolnili baterijo pametnega telefona (Vir slike: Stromle).
Tako je nastala ideja za Stromle, univerzalno prenosno polnilno postajo, namenjeno novejšim telefonom in tablicam z micro USB priklopom. Če imate v žepu iPhone 5 ali njegove novejše različice, mu bo Stromle vlil novo energijo. »Izvzete so starejše izvedbe iPhonov, menimo, da smo s tem zajeli večino uporabnikov današnjih telefonov,« pravi ekipa.
Za restavracije, lokale in vsak dom
»Stromle je namenjen vsakemu posamezniku, potencial pa smo prepoznali tudi v tem, da bi Stromle moral biti v vsakem lokalu, restavraciji, obenem pa je nepogrešljiv tudi na piknikih. V domačem okolju smo prejeli pozitivne odzive,« o njegovem potencialu pa so se pozanimali tudi pri prijateljih in znancih, ki živijo in delajo v tujini. Pozitivni odzivi so jih spodbudili k začetku Kickstarter kampanje.
Podprite projekt Stromle na Kickstarterju >>
Prvi prototip iz aluminija
Razvoj je potekal povsem spontano, po sestavi ekipe so se začeli ukvarjati z njegovo uporabnostjo: » Izdelali smo prvi prototip iz aluminija. Kar nekaj sestankov smo ga gledali, obračali in ugotavljali njegove prednosti in pomanjkljivosti. Po približno treh mesecih od rojstva smo se odločili, da bo Stromle narajen iz lesa,« že kmalu pa so se srečali z novimi izzivi, dodajajo člani. Iskanje kakovostnih dobaviteljev in izbira obrtnika sta zahtevala dodaten trud.
Uporaba je preprosta, deluje po principu priključi in polni (Vir slike: Stromle).
Kot dodatek na mizi, podobno kot cenik ali posodici za sol in poper
Načrti z izdelkom so bili na začetku tudi povsem drugačni: »Sprva smo mislili produkt narediti za prodajo oziroma ga ponuditi gostincem, ki si želijo ponuditi svojim gostom tudi možnost polnjenja, nato pa smo ga dodelali in ugotovili, da je to odlična priložnost za Kickstarter.« Stromle je mišljen kot dodatek na mizi, podobno kot cenik ali posodici za sol in poper.
Zaradi preverjene kakovosti bo proizvodnja v Sloveniji
Produkt je narejen iz lesa, kar mu daje »dodatno toplino«. Uporaba je preprosta: »V svoji najljubši restavraciji ´zahtevaš´ Stromle, natakar ga prinese na mizo in že ga lahko uporabljaš.« Stromle bo nastajal v Sloveniji, odločitev za to je padla zaradi »preverjene kakovosti in praktičnosti pri sodelovanju z lokalnimi podjetji«.
Zbrana sredstva za prvo serijo 100 Stromlov
Dolenjsko obarvana ekipa, ki jo sestavljajo gonilna sila projekta Luka Žvar, ki se morda spomnite po aplikaciji Cartoob, Bojan Vidmar, ki je čas posvetil raziskavi trga sestavnih delov, Janez Pekolj, ki je poskrbel za prvi prototip in Aleš Pintar, ki je poskrbel za diferenciacijo produkta in raziskavo trga – in ugotovil, da na trgu sicer je nekaj podobnih produktov, a zaradi »raznoraznih pomankljivosti niso polno zaživeli«-, na Kickstarterju zbira 11.500 dolarjev. Zbrana sredstva bi jim omogočila izdelavo prve serije 100 Stromlov
Pričakujejo zanimanje iz ZDA in Velike Britanije
Menijo, da bo večina podpornikov prišla iz ZDA in Velike Britanije, saj je razlog ravno produktova zasnova, njegova uporabnost in navade tamkajšnjih ljudi. Če se kampanja, na katero so se intenzivno pripravljali zadnja dva meseca, ne konča z dosego finančnega cilja, plana B še nimajo. Zato pa med samo kampanjo načrtujejo kar nekaj aktivnosti.
Aktualni slovenski projekti na Kickstarterju
Na Kickstarterju je trenutno aktivnih kar nekaj slovenskih kampanj. Le še tri dni do zaključka ima kampanja Cando. Gre za grelnik, katerega osnovna sestavina je glina oziroma posebna keramika, osnovo za gretje pa predstavljajo štiri čajne svečke. Vuk Ferenčak in Alenksander Lazič sta zbirala 25 tisoč dolarjev, v času pisanja sta prepričala 219 podpornikov, ki so projekt podprli z več kot 28.500 dolarji.
Osem dni imate še časa, če želite podpreti kampanjo SipaBoards, samonapihljiv sup. Ekipa si je za cilj zastavila 150 tisoč dolarjev, ki pa ga je že 15 dni pred koncem kampanje presegla.
Tok Tokova Trobla, leseni zvočnik, ki v primerjavi s prvo Troblo ponuja še boljši zvok in je prilagodljiva za različne modele, je za več kot 400 odstotkov presegla cilj. Tričlanska ekipa si je zastavila cilj 10.700 dolarjev, do danes pa so zbrali že več kot 45.600 dolarjev. Do konca kampanje je še 11 dni.
Kampanja Leano, ki je zaživela 5. maja, je že na polovici zastavljenega cilja. Devetčlanska ekipa se bo na Kickstarterju predstavljala do začetka junija.