Infografika: Kaj razkrijejo delovne mize znanih podjetnikov

Delovna miza lahko razkrije veliko o tistem, ki jo uporablja. Kaj nam tako lahko povesta delovni mizi Elona Muska in Marka Zuckerberga?
Delovna miza, produktivnost

Infografika: Kaj nam lahko razkrijejo delovne mize najbolj znanih podjetnikov. (vir slike: Unsplash)

Kako je organizirana vaša delovna miza? Ali na njej vlada organiziran kaos, je tako kot vi polna novih načrtov in idej, s katerimi boste zavzeli svet? Ali vaše delovno okolje krasijo sentimentalne fotografije srečnih trenutkov z vašimi najbližjimi? Je vaša miza organizirana, čista in do potankosti urejena?

Struktura posameznikovega delovnega okolja in rutine, ki jih uporablja za izboljševanje svoje delovne produktivnosti, predstavljajo vpogled v njegovo delovanje. Takšen vpogled je še posebej zanimiv, če si ogledamo strategije in taktike, ki jih uporabljajo nekateri največji umi v človeški zgodovini in sedanjosti.

Česa se lahko naučimo iz znanih miz

Spodnjo infografiko so na podlagi informacij podjetja Pens.com pripravili na spletni strani Visual Capitalist, prikazuje pa delovne navade, rutine in mize izjemnih posameznikov, kot so Albert Einstein, Arianna Hufington, Elon Musk in Mark Zuckerberg.

Za vsakega od njih je značilen izviren pristop, ki vključuje sklop taktik, s pomočjo katerih izjemni posamezniki dosegajo svoje cilje.

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg je znan po svojem minimalizmu. Oblači se le v sive majice in kavbojke, tudi njegovo delovno okolje pa je preprosto. Ustanovitelj in direktor podjetja Facebook nima svoje pisarne, temveč je njegova delovna miza prav takšna, kot so mize vseh ostalih zaposlenih v podjetju.

Nauk: Način oblačenja in organizacija delovnega okolja vodilnih kadrov vašemu podjetju in zunanjemu svetu sporočata vaše vrednote. Mark Zuckerberg ohranja svoje okolje preprosto in organizirano, da se lažje osredotoči na večje probleme. Ta vizija skozi njegova dejanja in njegovo obnašanje navdihuje tudi njegove sodelavce.

Elon Musk

V prostorih podjetja Tesla je Elon Musk svojo delovno mizo postavil na konec tekočega traku, na katerem so izdelovali avtomobil Model X, da je lahko osebno pregledal vsako izdelano vozilo.

Nauk: Pri vsakem drznem in vizionarskem projektu so ključnega pomena najmanjši detajli, ki zagotavljajo skladnost končnega izdelka z zastavljeno vizijo. Musk bi lahko svojo mizo postavil v pisarno z lepim razgledom ali na kak drug prijeten prostor. Namesto tega jo je postavil na strateško lokacijo, s čimer je zagotovil, da so vsa izdelana vozila izpolnjevala zastavljene standarde kvalitete.

Albert Einstein

Einstein je verjel, da so prezasedene mize znak prezasedenih možganov, v katerih se naenkrat dogaja ogromno stvari. Zato se je spraševal, kaj se sploh dogaja v možganih posameznikov s popolnoma organiziranimi mizami oziroma delovnimi okolji.

Einstein je prav tako mislil, da je združevanje nepovezanih konceptov v nove, kreativne ideje ključni element genialnosti.

Nauk: Raziskave kažejo, da so razmetane mize povezane z ustvarjalnostjo – prav to pa je Einstein potreboval za reševanje nenavadnih in izvirnih fizikalnih problemov, kot je relativnost.

Ernet Hemingway

Hemingway je bil mnenja, da največ dela opravi stoje. Poleg tega je stalno beležil število besed, ki jih je napisal v enem dnevu.

Nauk: Raziskave kažejo, da delo stoje lahko izboljša produktivnost za 10 odstotkov – za Hemingwaya je bil ta nenavadni način dela očitno najprimernejši. Poleg tega se je zavedal, da mora stalno beležiti najpomembnejšo statistiko v okviru svojega dela. Le tako je lahko spremljal svoj napredek in zasledoval svoje cilje.

Več zanimivosti o delovnih mizah izjemnih posameznikov, med katerimi sta tudi Oprah Winfrey in Frida Kahlo, si lahko ogledate v spodnji infografiki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje