Infografika: Kaj razkrijejo delovne mize znanih podjetnikov

Delovna miza lahko razkrije veliko o tistem, ki jo uporablja. Kaj nam tako lahko povesta delovni mizi Elona Muska in Marka Zuckerberga?
Delovna miza, produktivnost

Infografika: Kaj nam lahko razkrijejo delovne mize najbolj znanih podjetnikov. (vir slike: Unsplash)

Kako je organizirana vaša delovna miza? Ali na njej vlada organiziran kaos, je tako kot vi polna novih načrtov in idej, s katerimi boste zavzeli svet? Ali vaše delovno okolje krasijo sentimentalne fotografije srečnih trenutkov z vašimi najbližjimi? Je vaša miza organizirana, čista in do potankosti urejena?

Struktura posameznikovega delovnega okolja in rutine, ki jih uporablja za izboljševanje svoje delovne produktivnosti, predstavljajo vpogled v njegovo delovanje. Takšen vpogled je še posebej zanimiv, če si ogledamo strategije in taktike, ki jih uporabljajo nekateri največji umi v človeški zgodovini in sedanjosti.

Česa se lahko naučimo iz znanih miz

Spodnjo infografiko so na podlagi informacij podjetja Pens.com pripravili na spletni strani Visual Capitalist, prikazuje pa delovne navade, rutine in mize izjemnih posameznikov, kot so Albert Einstein, Arianna Hufington, Elon Musk in Mark Zuckerberg.

Za vsakega od njih je značilen izviren pristop, ki vključuje sklop taktik, s pomočjo katerih izjemni posamezniki dosegajo svoje cilje.

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg je znan po svojem minimalizmu. Oblači se le v sive majice in kavbojke, tudi njegovo delovno okolje pa je preprosto. Ustanovitelj in direktor podjetja Facebook nima svoje pisarne, temveč je njegova delovna miza prav takšna, kot so mize vseh ostalih zaposlenih v podjetju.

Nauk: Način oblačenja in organizacija delovnega okolja vodilnih kadrov vašemu podjetju in zunanjemu svetu sporočata vaše vrednote. Mark Zuckerberg ohranja svoje okolje preprosto in organizirano, da se lažje osredotoči na večje probleme. Ta vizija skozi njegova dejanja in njegovo obnašanje navdihuje tudi njegove sodelavce.

Elon Musk

V prostorih podjetja Tesla je Elon Musk svojo delovno mizo postavil na konec tekočega traku, na katerem so izdelovali avtomobil Model X, da je lahko osebno pregledal vsako izdelano vozilo.

Nauk: Pri vsakem drznem in vizionarskem projektu so ključnega pomena najmanjši detajli, ki zagotavljajo skladnost končnega izdelka z zastavljeno vizijo. Musk bi lahko svojo mizo postavil v pisarno z lepim razgledom ali na kak drug prijeten prostor. Namesto tega jo je postavil na strateško lokacijo, s čimer je zagotovil, da so vsa izdelana vozila izpolnjevala zastavljene standarde kvalitete.

Albert Einstein

Einstein je verjel, da so prezasedene mize znak prezasedenih možganov, v katerih se naenkrat dogaja ogromno stvari. Zato se je spraševal, kaj se sploh dogaja v možganih posameznikov s popolnoma organiziranimi mizami oziroma delovnimi okolji.

Einstein je prav tako mislil, da je združevanje nepovezanih konceptov v nove, kreativne ideje ključni element genialnosti.

Nauk: Raziskave kažejo, da so razmetane mize povezane z ustvarjalnostjo – prav to pa je Einstein potreboval za reševanje nenavadnih in izvirnih fizikalnih problemov, kot je relativnost.

Ernet Hemingway

Hemingway je bil mnenja, da največ dela opravi stoje. Poleg tega je stalno beležil število besed, ki jih je napisal v enem dnevu.

Nauk: Raziskave kažejo, da delo stoje lahko izboljša produktivnost za 10 odstotkov – za Hemingwaya je bil ta nenavadni način dela očitno najprimernejši. Poleg tega se je zavedal, da mora stalno beležiti najpomembnejšo statistiko v okviru svojega dela. Le tako je lahko spremljal svoj napredek in zasledoval svoje cilje.

Več zanimivosti o delovnih mizah izjemnih posameznikov, med katerimi sta tudi Oprah Winfrey in Frida Kahlo, si lahko ogledate v spodnji infografiki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje