Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?
Svet se utaplja v vsebini. (Vir slike: pixabay)
Kaj pomeni, da ima Facebook dve milijardi mesečnih uporabnikov? Vsak mesec se več kot četrtina svetovnega prebivalstva vsaj enkrat vpiše v svoj uporabniški račun.
Takšne številke si je izjemno težko predstavljati.
Manjše časovno okno
Ker so razsežnosti svetovnega spleta res ogromne, ni smiselno, da podatke predstavljamo na mesečni ali dnevni ravni. Namesto tega infografika, ki jo objavljamo, prikazuje, kaj vse se na internetu zgodi v eni sami minuti.
Oglejmo si nekaj zanimivih poudarkov:
- Vsako minuto se v svoj uporabniški račun na Facebooku vpiše 900 tisoč posameznikov.
- Vsako minuto si uporabniki ogledajo 4,1 milijona video posnetkov na YouTubu.
- Vsako minuto je v spletnih trgovinah zapravljenih 751.522 dolarjev.
- Vsako minuto je poslanih 16 milijonov kratkih sporočil.
- Vsako minuto uporabniki na svoje pametne mobilne telefone naložijo 342 tisoč aplikacij.
Tekmovanje med vsebinami
Če kdaj vaša objava na Facebooku ali fotografija na Instagramu ne doseže toliko pozornosti, kot bi želeli, se ne obremenjujte preveč. Pomislite, koliko vsebine se vsako minuto bojuje za vašo pozornost.
V vesolju družabnih medijev ni vstopnih pogojev, vlada pa neskončna konkurenca. Zato se vsebinska tekma nagiba v smer posameznih zmagovalcev, ki poženejo vso pozornost. Ker posamezniki nimamo časa, da bi prebrali vseh 452.200 tvitov, ki so objavljeni vsako minuto, naravno gravitiramo proti stvarem, ki že imajo t. i. social proof.
Ljudje se zgledujemo po posameznikih, ki jim zaupamo – tako sledimo njihovemu zgledu, zaradi česar so t. i. vplivneži (angl. influencers) vedno bolj pomembni za tržnike.
Število uporabnikov
Za podjetja in posameznike, ki uporabljajo prave strategije in so na pravem mestu ob pravem času, pa so digitalne platforme izjemno zanimive. To kažejo tudi številke, ki jih prikazuje spodnja razpredelnica.
Izziv, ki čaka vse tržnike, oglaševalce in vse druge, ki na digitalnih platformah iščejo pozornost, pa je seveda, kako izstopati.
Vir: Visual Capitalist