Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA.
Tesla cover

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu. (Vir slike: Picjumbo)

V letu 2017 je tržna kapitalizacija podjetja Tesla presegla vrednosti gigantov avtomobilske industrije, kot so Ford, General Motors, BMW, Honda in Nissan. Takšen zagon lahko deloma pripišemo izjemno uspešnemu modelu S, ki je bil v letih 2015 in 2016 najbolje prodajani električni avto na svetu. Kljub temu je podjetje Tesla v letu 2016 prodalo le 76.230 vozil.

Še bolj pomembno je, da vrednost podjetja raste na podlagi prihodnjih dosežkov podjetja, ki jih javnost že nestrpno pričakuje. Vlagatelji in analitiki pozorno spremljajo razvoj in napredek podjetja, še posebej na področju proizvodnje cenovno bolj dostopnega modela 3. Nekateri tudi verjamejo, da ima Elon Musk tisti nerazložljivi faktor X, ki s seboj prinaša tudi dodatne prihodke.

V nadaljevanju bomo na podlagi različnih prikazov predstavili vzpon vrednosti podjetja Tesla do četrtega mesta na svetu in prvega mesta v Združenih državah Amerike.

Hiter vzpon Tesle

V začetku leta 2013 je podjetje Tesla začelo načrtovati dostavo vozil modela S. Takrat je bilo podjetje vredno le 3,9 milijarde dolarjev – le 7 % vrednosti podjetja Ford.

Od takrat pa je Teslina vrednost strmo naraščala. Danes je tako, kot rečeno, glede na tržno kapitalizacijo največje avtomobilsko podjetje v Severni Ameriki.

Tesla vrednost

Rast vrednosti podjetja Tesla. (Vir slike: YCharts)

Čeprav je podjetje v letu 2016 izdelalo le nekaj več kot 76 tisoč vozil, je Tesla zdaj največje med »največjimi tremi«. Ta položaj za podjetje predstavlja dodaten pritisk, saj mora izpolniti visoka pričakovanja vlagateljev in medijev.

Ali je Teslina vrednost prenapihnjena?

Zaradi pripisovanja vrednosti pričakovanjem in prihodnjemu razvoju se lahko podjetja Tesla in njegovi vlagatelji hitro znajdejo v kočljivi situaciji. Čeprav gre za avtomobilsko podjetje z najvišjo vrednostjo v Združenih državah Amerike, tradicionalne metrike ne kažejo tako idealne slike.

Tesla in drugi

Primerjava avtomobilskih proizvajalcev v ZDA. (Vir slike: Visual Capitalist)

Podjetje Tesla zaposluje veliko manj posameznikov in izdela veliko manj vozil kot drugi avtomobilski giganti, poleg tega pa se tudi dobiček podjetja ne more primerjati z dobički drugih proizvajalcev avtomobilov.

Teslina poslovna pot je podobna Amazonovi, vsaj v smislu, da podjetje verjetno še dolgo ne bo izkazovalo profita.

V primerjavi s podjetjem GM Tesla izdela manj kot 1 % vozil, vendar je na trgu vredno veliko več. To seveda ne pomeni, da podjetje Tesla z novimi modeli vozil ne bo izpolnila zastavljenih pričakovanj. Vendar pa te številke kažejo tveganja, povezana z vlaganjem v morebitne prihodnje donose.

Tržna vrednost avtomobilskih podjetij

V spodnji infografiki si lahko ogledate še primerjavo med podjetjem Tesla in drugimi svetovnimi proizvajalci avtomobilov oziroma tržne kapitalizacije avtomobilskih podjetij.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje