Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA.
Tesla cover

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu. (Vir slike: Picjumbo)

V letu 2017 je tržna kapitalizacija podjetja Tesla presegla vrednosti gigantov avtomobilske industrije, kot so Ford, General Motors, BMW, Honda in Nissan. Takšen zagon lahko deloma pripišemo izjemno uspešnemu modelu S, ki je bil v letih 2015 in 2016 najbolje prodajani električni avto na svetu. Kljub temu je podjetje Tesla v letu 2016 prodalo le 76.230 vozil.

Še bolj pomembno je, da vrednost podjetja raste na podlagi prihodnjih dosežkov podjetja, ki jih javnost že nestrpno pričakuje. Vlagatelji in analitiki pozorno spremljajo razvoj in napredek podjetja, še posebej na področju proizvodnje cenovno bolj dostopnega modela 3. Nekateri tudi verjamejo, da ima Elon Musk tisti nerazložljivi faktor X, ki s seboj prinaša tudi dodatne prihodke.

V nadaljevanju bomo na podlagi različnih prikazov predstavili vzpon vrednosti podjetja Tesla do četrtega mesta na svetu in prvega mesta v Združenih državah Amerike.

Hiter vzpon Tesle

V začetku leta 2013 je podjetje Tesla začelo načrtovati dostavo vozil modela S. Takrat je bilo podjetje vredno le 3,9 milijarde dolarjev – le 7 % vrednosti podjetja Ford.

Od takrat pa je Teslina vrednost strmo naraščala. Danes je tako, kot rečeno, glede na tržno kapitalizacijo največje avtomobilsko podjetje v Severni Ameriki.

Tesla vrednost

Rast vrednosti podjetja Tesla. (Vir slike: YCharts)

Čeprav je podjetje v letu 2016 izdelalo le nekaj več kot 76 tisoč vozil, je Tesla zdaj največje med »največjimi tremi«. Ta položaj za podjetje predstavlja dodaten pritisk, saj mora izpolniti visoka pričakovanja vlagateljev in medijev.

Ali je Teslina vrednost prenapihnjena?

Zaradi pripisovanja vrednosti pričakovanjem in prihodnjemu razvoju se lahko podjetja Tesla in njegovi vlagatelji hitro znajdejo v kočljivi situaciji. Čeprav gre za avtomobilsko podjetje z najvišjo vrednostjo v Združenih državah Amerike, tradicionalne metrike ne kažejo tako idealne slike.

Tesla in drugi

Primerjava avtomobilskih proizvajalcev v ZDA. (Vir slike: Visual Capitalist)

Podjetje Tesla zaposluje veliko manj posameznikov in izdela veliko manj vozil kot drugi avtomobilski giganti, poleg tega pa se tudi dobiček podjetja ne more primerjati z dobički drugih proizvajalcev avtomobilov.

Teslina poslovna pot je podobna Amazonovi, vsaj v smislu, da podjetje verjetno še dolgo ne bo izkazovalo profita.

V primerjavi s podjetjem GM Tesla izdela manj kot 1 % vozil, vendar je na trgu vredno veliko več. To seveda ne pomeni, da podjetje Tesla z novimi modeli vozil ne bo izpolnila zastavljenih pričakovanj. Vendar pa te številke kažejo tveganja, povezana z vlaganjem v morebitne prihodnje donose.

Tržna vrednost avtomobilskih podjetij

V spodnji infografiki si lahko ogledate še primerjavo med podjetjem Tesla in drugimi svetovnimi proizvajalci avtomobilov oziroma tržne kapitalizacije avtomobilskih podjetij.

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšna je stopnja digitalizacije v slovenskih podjetjih?

Kakšna je stopnja digitalizacije v slovenskih podjetjih?

Raziskava Statističnega urada Republike Slovenije je pokazala, da ima večina slovenskih podjetij nizko stopnjo digitalizacije. Podjetja so s spletno prodajo ustvarila zgolj 2,4 odstotka celotne vrednosti ustvarjenega dohodka. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Konferenca AI4GOOD – powered by Huawei navdušila udeležence

Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani je 26. septembra gostila konferenco: AI4GOOD – powered by Huawei. Več kot 200 udeležencem so strokovnjaki predstavili trenutne trende na področju umetne inteligence. Preberite več >>

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Video: Ključ je v združevanju prednosti umetne inteligence in človeških sposobnosti

Garry Kasparov, največji šahovski mojster vseh časov, v videu razloži o skokovitem razvoju umetne inteligence in pametnih naprav. Namesto, da bi nanje gledali s strahom, bomo imeli vsi največ od njih, če se bomo naučili kombinirati njihove in človekove sposobnosti. Preberite več >>

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Kakšno vlogo ima umetna inteligenca v našem vsakdanu?

Čeprav se marsikomu zdi, da je umetna inteligenca zaenkrat domena specifičnih panog, pa jo že uporabljamo v vsakodnevnem življenju, kar vam bomo dokazali na konkretnih primerih. Poleg tega vam bomo predstavili napovedi razvoja umetne inteligence v naslednjih nekaj letih. Preberite več >>

Video: Ali lahko izgubimo nadzor nad umetno inteligenco?

Video: Ali lahko izgubimo nadzor nad umetno inteligenco?

Vabimo vas k ogledu govora, v katerem se Sam Harrison sprašuje, kakšne so lahko posledice izjemnega napredka na področju umetne inteligence, čemur smo priča v sodobnih časih. Se lahko zgodi, da bomo izgubili nadzor nad njo? Preberite več >>

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje