Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Vsak mlad podjetnik je optimističen. Vendar je trg neizprosen in veliko podjetij kmalu propade. Kateri so najpogostejši razlogi za neuspeh?
Napake, mala podjetja

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja. (Vir slike: Unsplash)

Statistika kaže, da obstaja več kot 50-odstotna verjetnost, da podjetje propade že v prvih petih letih delovanja. Številke so še manj spodbudne za zagonska podjetja s področja tehnologije – kar 90 odstotkov jih konec koncev propade.

Kompleksna narava poslovnega uspeha in neuspeha

Uspeh podjetja je odvisen od medsebojnega delovanja različnih dejavnikov: oblikovanje primerne ekipe ob primernem času, doseganje ujemanja produkta s trgom, prehitevanje konkurence in pridobivanje potrebnih sredstev so le nekateri ključni elementi.

Prav tako je pogosto težko natančno določiti le en razlog za neuspeh, saj so omenjeni in drugi elementi izjemno povezani in prepleteni.

Raziskava U.S. Bank je tako na primer pokazala, da kar 82 odstotkov malih podjetij v Združenih državah Amerike propade zaradi neustreznega upravljanja z denarnim tokom. Brez denarnega toka seveda ni podjetja.

Vendar pa se moramo zavedati, da čeprav lahko denarni tok zabije zadnji žebelj v krsto marsikaterega podjetja, je to verjetno le simptom drugih problemov. Morda se je podjetje lotilo napačnega trga; morda je ekipa nemotivirana in disfunkcionalna; morda se podjetje ne more kosati s konkurenco … Takšne situacije neizogibno vodijo v nižanje prodaje, kar seveda negativno vpliva na denarni tok.

Po drugi strani pa mora biti podjetje s pravo ekipo in odličnim izdelkom pripravljeno na hitre spremembe in prilagoditve v nepredvidljivih situacijah.

Nekateri razlogi za neuspeh malih podjetij

Ob upoštevanju kompleksnosti poslovnega uspeha ali neuspeha lahko zdaj naštejemo nekaj pogostih razlogov za propad podjetij:

  • 82 % podjetij doživlja težave z denarnim tokom
  • 42 % podjetij ugotovi, da na trgu ni dovolj zanimanja za njihov izdelek ali storitev
  • 29 % podjetij zmanjka denarja
  • 23 % podjetij nima primerne ekipe

Druge zanimive podatke o stanju malih podjetij v Združenih državah Amerike in nekatere načine, kako se lahko izognete pogostim napakam, si lahko ogledate v spodnji infografiki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Inžiniring in inovacije v zdravstvu

Inžiniring in inovacije v zdravstvu

Razvoj na področju inženiringa in predvsem 3D tiskanja je ključen za izzive prihodnosti. Čeprav se tega kolektivno zavedamo, je le malo storjenega na področju povezovanja inženirjev med seboj in v iskanju kompatibilnosti med razvitimi tehnologijami, zaradi česar nastanejo t.i. inovacijski otoki. Preberite več >>

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Slovenskemu projektu HeritageLab prestižna evropska nagrada

Letošnje tekmovanje za Evropsko socialno inovacijo 2018 je minilo v znamenju slovenskega projekta HeritageLab. Ideja društva Idrija 2020 je slavila v močni konkurenci 720 projektov. Preberite več >>

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

Konferenca o evropskem podpornem sistemu start-upov in inovacij

V Tehnološkem parku Ljubljana je prejšnji teden potekala dvodnevna Konferenca o start-up podjetjih in prenosu tehnologij v inovacijskih ekosistemih v jugovzhodni Evropi in v alpskem prostoru. Kakšni so izsledki predavanj? Preberite več >>

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Voditelj prihodnosti je srčni voditelj

Vodstvo vpliva na klimo v celotnem podjetju, ta pa določa počutje in delovanje zaposlenih. Kako lahko z določenim načinom vodenja izboljšate poslovne rezultate in zakaj se tradicionalni način vodenja v današnjih časih ne obnese več? Preberite več >>

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Kako svojo podjetniško ekipo pripeljati do odličnih rezultatov?

Da bi lahko uspešno vodili podjetje, je nujno, da znate iz zaposlenih izvabiti njihove najboljše lastnosti in potenciale. Pri tem je ključno, da spoznate, kako zaposlene motivirati, navdušiti in jih pripraviti do tega, da vam bodo sledili. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje