Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja.
InsurePal cover

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja prvo platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in na globalni platformi uvaja s patentom zaščiteno inovacijo po metodi socialnega vplivanja.

Ekipa v mednarodni sestavi pod vodstvom Matjaža Petermana in Tomaža Volka šteje več kot 30 priznanih strokovnjakov. Podjetje bo zagonska sredstva od 16. januarja 2018 naprej zbiralo z javno ponudbo kriptožetonov (angl. initial coin offering, ICO). Projekt je že pritegnil podporo številnih strokovnjakov in investitorjev.

InsurePal ekipa

Ekipa podjetja InsurePal. (Vir slike: InsurePal)

S tehnologijo veriženja blokov nad okorelo zavarovalniško industrijo

V zadnjih letih smo v Sloveniji priča razcvetu podjetij, ki so svojo poslovno pot pričela z vstopom v kripto svet in z zbiranjem zagonskih sredstev s prodajo kriptožetonov. Vsa imajo skupno točko – globalno najbolj zakoreninjene industrije napadajo z inovativnimi poslovnimi modeli, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov (angl. blockchain). Kot pravi dr. Peter Merc, se dejanski potencial blockchaina šele nakazuje.

Soustanovitelj in izvršni direktor podjetja InsurePal Matjaž Peterman ob tem dodaja: »Zavarovalništvo je ena izmed najbolj reguliranih in okorelih industrij, ki se je desetletja uspešno upirala spremembam. Konkurence praktično ni ali pa se pojavlja zgolj v obliki visokotehnoloških nišnih produktov, ki zavarovancem ne nudijo celostnega kritja, predvsem pa nimajo niti ustreznih pravnih dovoljenj niti kapitala, ki bi jim omogočila dovolj hitro širitev.«

Da bi si zagotovile rast in dovolj kritja, so zavarovalnice tako dolga leta v svojo shemo sprejemale čisto vse stranke. To se danes pozna v slabi segmentaciji in visoki stopnji goljufij. Posledično so cene premij za zavarovance z neoporečnim vedenjem previsoke.

Rešitev v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja

Po več kot desetletju opravljanja vodilnih funkcij v zavarovalništvu sta idejna očeta projekta Matjaž Peterman in Tomaž Volk rešitev za trenutno stanje prepoznala v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja. O slednjem govorimo, kadar delovanje ene osebe usmerja delovanje druge osebe. Njuna zavarovalna platforma prihodnosti zato kot predpogoj za sklenitev zavarovanja postavlja finančno jamstvo med posamezniki.

Kako bo delovala platforma, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu.

Poslovni model sta podprla s kalibracijskimi izračuni in za inovacijo vložila patent v ZDA in globalno.

»Na platformi InsurePal objektivno oceno zavarovančevega vedenja pridobimo s finančnim jamstvom njegovega poroka; s tehnologijo veriženja blokov pa omogočimo razbremenitev poslovnih procesov in popolno transparentnost. Posledično naša zavarovalnica v shemo pridobi najmanj riskanten segment zavarovancev, ki jim lahko ponudimo številne ugodnosti, bolj prilagojene storitve, predvsem pa cenovno ugodnejše zavarovanje,« dodaja Tomaž Volk.

S prodajo kriptožetonov želijo zbrati 18 milijonov dolarjev

Ekipa InsurePal bo s prodajo kriptožetonov, ki se bo začela 16. januarja 2018, zbirala do 18 milijonov dolarjev.

Sredstva potrebujejo za razvoj tehnološke platforme in zavarovalniških modulov po metodi socialnega vplivanja. Poleg tega želijo pridobiti regulativna dovoljenja in skleniti mednarodna partnerstva, preko katerih načrtujejo globalno rast v predvidenem časovnem obdobju. Kot pojasnjujejo, projekt že beleži izredno dobre odzive in zanimanje stroke. Temu pritrjuje podpora številnih mednarodnih strokovnjakov in svetovalcev.

Da so na pravi poti, je dokazala tudi nedavna zmaga na tekmovalnem delu vodilne mednarodne konference o decentralizaciji d10e z nagradnim fondom 100.000 dolarjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje