Izboljšajte svojo prodajo
Izboljšajte svojo prodajo (Vir slike: Pixabay.com)
Za uspešno prodajo je v prvi vrsti potrebno zaupanje
Kot prodajalec morate storiti vse, da boste v potencialnemu kupcu vzbudili prav ta občutek. To pa je mogoče le tako, da ste sami popolnoma prepričani v produkt ali storitev, ki jo tržite, in bi ga med vsemi konkurenti na tržišču z veseljem izbrali tudi sami.
Predanost produktu ali storitvi je prav tako predpogoj za uspešno prodajo
V kolikor bo vaše navdušenje nad produktom ali storitvijo, ki ga tržite, lažno, bodo stranke to seveda takoj opazile. Skušajte torej poiskati veselje v tem, kar delate. Šele ko boste izkazali iskreno pozitivno naravnanost do svojih prodajnih artiklov, boste v očeh strank izpadli kot kredibilna oseba, ki ve, kaj govori.
Zastavljanje vprašanj pride v poštev tedaj, ko se kupec prične umikati
Zelo pomembno je, da potencialnemu kupcu tekom pogovora zastavite tudi nekaj vprašanj in tako bolje spoznate njegove želje. Predvsem pa je to nujno tedaj, ko ugotavljate, da njegova zagretost za nakup ugaša. S pomočjo vprašanj lahko storite naslednje:
- izognete se prerekanju;
- ugotovite natančno stališče kupca do vašega produkta oz. storitve;
- potencialnemu kupcu vzbudite občutek pomembnosti;
- ga prepričate, da si vaš produkt oz. storitev resnično želi.
Prodaja se najverjetneje ne bo sklenila ob prvem kontaktu s potencialnim kupcem
Cilj vašega prodajnega nastopa naj bo prepričati kupca, da je prav vaš produkt oz. storitev tisto, kar išče že od samega začetka. Predstavite prednosti, ki jih konkurenčna podjetja ne morejo ponuditi, ter pokažite, kako izstopate na trgu ostalih ponudnikov. Morda vam prodaja ne bo uspela takoj, ampak boste zanjo potrebovali več dni, celo mesecev, toda v kolikor boste potrpežljivi, lahko dosežete marsikaj.
Lead nurturing oz. negovanje potencialnih strank je nujno
Zelo majhen odstotek potencialnih kupcev je na nakup pripravljenih takoj. Tu v poštev pride tako imenovani lead nurturing (slo. negovanje potencialnih strank), ki na dolgi rok precej poveča možnost za uspešno prodajo.
Zadovoljevanje potreb kupca mora biti vaša prioriteta
Cilj prodaje vam nikoli ne sme biti zgolj želja po zaslužku, temveč dobro opravljeno delo, s katerim bo stranka zadovoljna. Na ta način si boste v podjetništvu ustvarili tudi dobre temelje za prihodnost, saj se bo o vašem podjetju in vaših storitvah razširila vest o kvalitetno opravljenem delu.
Vir: Entrepreneur.com