Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati.
Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo (Vir slike: Pixabay.com)

Za uspešno prodajo je v prvi vrsti potrebno zaupanje

Kot prodajalec morate storiti vse, da boste v potencialnemu kupcu vzbudili prav ta občutek. To pa je mogoče le tako, da ste sami popolnoma prepričani v produkt ali storitev, ki jo tržite, in bi ga med vsemi konkurenti na tržišču z veseljem izbrali tudi sami.

Predanost produktu ali storitvi je prav tako predpogoj za uspešno prodajo

V kolikor bo vaše navdušenje nad produktom ali storitvijo, ki ga tržite, lažno, bodo stranke to seveda takoj opazile. Skušajte torej poiskati veselje v tem, kar delate. Šele ko boste izkazali iskreno pozitivno naravnanost do svojih prodajnih artiklov, boste v očeh strank izpadli kot kredibilna oseba, ki ve, kaj govori.

Zastavljanje vprašanj pride v poštev tedaj, ko se kupec prične umikati

Zelo pomembno je, da potencialnemu kupcu tekom pogovora zastavite tudi nekaj vprašanj in tako bolje spoznate njegove želje. Predvsem pa je to nujno tedaj, ko ugotavljate, da njegova zagretost za nakup ugaša. S pomočjo vprašanj lahko storite naslednje:

  • izognete se prerekanju;
  • ugotovite natančno stališče kupca do vašega produkta oz. storitve;
  • potencialnemu kupcu vzbudite občutek pomembnosti;
  • ga prepričate, da si vaš produkt oz. storitev resnično želi.

Prodaja se najverjetneje ne bo sklenila ob prvem kontaktu s potencialnim kupcem

Cilj vašega prodajnega nastopa naj bo prepričati kupca, da je prav vaš produkt oz. storitev tisto, kar išče že od samega začetka. Predstavite prednosti, ki jih konkurenčna podjetja ne morejo ponuditi, ter pokažite, kako izstopate na trgu ostalih ponudnikov. Morda vam prodaja ne bo uspela takoj, ampak boste zanjo potrebovali več dni, celo mesecev, toda v kolikor boste potrpežljivi, lahko dosežete marsikaj.

Lead nurturing oz. negovanje potencialnih strank je nujno

Zelo majhen odstotek potencialnih kupcev je na nakup pripravljenih takoj. Tu v poštev pride tako imenovani lead nurturing (slo. negovanje potencialnih strank), ki na dolgi rok precej poveča možnost za uspešno prodajo. 

Zadovoljevanje potreb kupca mora biti vaša prioriteta

Cilj prodaje vam nikoli ne sme biti zgolj želja po zaslužku, temveč dobro opravljeno delo, s katerim bo stranka zadovoljna. Na ta način si boste v podjetništvu ustvarili tudi dobre temelje za prihodnost, saj se bo o vašem podjetju in vaših storitvah razširila vest o kvalitetno opravljenem delu. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Preberite več >>

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje