Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah.
Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Da boste dobili vse potrebne informacije o tem, kakšne izboljšave morate uvesti na svojo spletno stran, preučite …

… stopnjo odskoka (angl. bounce rate)

Gre za enega pomembnejših kazalnikov na vaši spletni strani. Če je odstotek obiskovalcev, ki takoj po obisku zapustijo vašo spletno stran, visok, je z vašo spletno stranjo zagotovo nekaj hudo narobe. Vrnite se na začetek in optimizirajte svojo stran tako, da bo bolj privlačna za bralce, jim bo nudila kvalitetnejšo vsebino ter bo vsebovala dovolj pozivov k akciji (angl. call to action).

Pri vsem naštetem vam bistveno lahko pomaga Google Analytics delavnica.

… potencialna nova tržišča

Preučite statistiko in ugotovite, od kod prihaja največ obiskovalcev. Poznavanje njihove geografske lokacije vam bo namreč pomagalo poiskati nova potencialna tržišča, kjer trenutno še niste prisotni.

… priljubljene vsebine

Ugotovite, katera vsebina na vašo stran privabi največ obiskovalcev in vam prinaša največ konverzij. Tako boste natančno vedeli, kakšno vsebino morate ustvarjati še vnaprej.

… atribute

Podatki o atributih vam pomagajo pridobiti boljši vpogled v to, kateri prodajni kanali so najbolj zaslužni za konverzije.

Ker je znano dejstvo, da potrošniki praviloma opravijo več interakcij s podjetjem in se šele sčasoma odločijo za nakup, ne glejte zgolj podatkov o tem, od kod je prišel zadnji stik stranke pred nakupom, temveč si oglejte tudi njen prvi stik.

… obnašanje obiskovalcev

Z informacijami o obnašanju obiskovalcev na spletni strani boste pridobili bolj poglobljen pogled v to, kakšni so njihovi nameni, kaj jih najbolj pritegne inkje jih najpogosteje izgubljate. Tako boste vedeli, kje morate spletno stran še izboljšati.

… trende

Dan na dan, teden na teden, mesec na mesec – ves čas boste morali obdržati fokus na spreminjajočih se trendih. Morda vam bo dodaten obisk prinesla zgolj ena objava na družabnih omrežjih, ki bo postala viralna, nasprotno pa vam lahko močno zamaje obisk upad glavnih ključnih besed pri rangiranju na Googlu.

Karkoli se bo zgodilo, pomembno je, da ste vedno na tekočem z dogajanjem.

… vire obiska

Če boste vedeli, od kod pridobivate največ obiskovalcev (iz plačanih oglasov ali preko organskih klikov na Googlu), boste vedeli, kako ukrepati na področju spletnega marketinga. Če vam določena taktika ne prinaša novega obiska (na primer vaš novi spletni blog), jo boste torej lahko ukinili.

Vir: Forbes.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , ,