Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah.
Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Da boste dobili vse potrebne informacije o tem, kakšne izboljšave morate uvesti na svojo spletno stran, preučite …

… stopnjo odskoka (angl. bounce rate)

Gre za enega pomembnejših kazalnikov na vaši spletni strani. Če je odstotek obiskovalcev, ki takoj po obisku zapustijo vašo spletno stran, visok, je z vašo spletno stranjo zagotovo nekaj hudo narobe. Vrnite se na začetek in optimizirajte svojo stran tako, da bo bolj privlačna za bralce, jim bo nudila kvalitetnejšo vsebino ter bo vsebovala dovolj pozivov k akciji (angl. call to action).

… potencialna nova tržišča

Preučite statistiko in ugotovite, od kod prihaja največ obiskovalcev. Poznavanje njihove geografske lokacije vam bo namreč pomagalo poiskati nova potencialna tržišča, kjer trenutno še niste prisotni.

… priljubljene vsebine

Ugotovite, katera vsebina na vašo stran privabi največ obiskovalcev in vam prinaša največ konverzij. Tako boste natančno vedeli, kakšno vsebino morate ustvarjati še vnaprej.

… atribute

Podatki o atributih vam pomagajo pridobiti boljši vpogled v to, kateri prodajni kanali so najbolj zaslužni za konverzije.

Ker je znano dejstvo, da potrošniki praviloma opravijo več interakcij s podjetjem in se šele sčasoma odločijo za nakup, ne glejte zgolj podatkov o tem, od kod je prišel zadnji stik stranke pred nakupom, temveč si oglejte tudi njen prvi stik.

… obnašanje obiskovalcev

Z informacijami o obnašanju obiskovalcev na spletni strani boste pridobili bolj poglobljen pogled v to, kakšni so njihovi nameni, kaj jih najbolj pritegne inkje jih najpogosteje izgubljate. Tako boste vedeli, kje morate spletno stran še izboljšati.

… trende

Dan na dan, teden na teden, mesec na mesec – ves čas boste morali obdržati fokus na spreminjajočih se trendih. Morda vam bo dodaten obisk prinesla zgolj ena objava na družabnih omrežjih, ki bo postala viralna, nasprotno pa vam lahko močno zamaje obisk upad glavnih ključnih besed pri rangiranju na Googlu.

Karkoli se bo zgodilo, pomembno je, da ste vedno na tekočem z dogajanjem.

… vire obiska

Če boste vedeli, od kod pridobivate največ obiskovalcev (iz plačanih oglasov ali preko organskih klikov na Googlu), boste vedeli, kako ukrepati na področju spletnega marketinga. Če vam določena taktika ne prinaša novega obiska (na primer vaš novi spletni blog), jo boste torej lahko ukinili.

Vir: Forbes.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje