Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics
Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics
Novo pridobljeno znanje boste lahko izkoristili tudi za to, da boste izboljšali svojo spletno stran. Da boste dobili vse potrebne informacije o tem, kakšne izboljšave morate uvesti na svojo spletno stran, preučite …
… stopnjo odskoka (angl. bounce rate)
Gre za enega pomembnejših kazalnikov na vaši spletni strani. Če je odstotek obiskovalcev, ki takoj po obisku zapustijo vašo spletno stran, visok, je z vašo spletno stranjo zagotovo nekaj hudo narobe. Vrnite se na začetek in optimizirajte svojo stran tako, da bo bolj privlačna za bralce, jim bo nudila kvalitetnejšo vsebino ter bo vsebovala dovolj pozivov k akciji (angl. call to action).
… potencialna nova tržišča
Preučite statistiko in ugotovite, od kod prihaja največ obiskovalcev. Poznavanje njihove geografske lokacije vam bo namreč pomagalo poiskati nova potencialna tržišča, kjer trenutno še niste prisotni.
… priljubljene vsebine
Ugotovite, katera vsebina na vašo stran privabi največ obiskovalcev in vam prinaša največ konverzij. Tako boste natančno vedeli, kakšno vsebino morate ustvarjati še vnaprej.
… atribute
Podatki o atributih vam pomagajo pridobiti boljši vpogled v to, kateri prodajni kanali so najbolj zaslužni za konverzije.
Ker je znano dejstvo, da potrošniki praviloma opravijo več interakcij s podjetjem in se šele sčasoma odločijo za nakup, ne glejte zgolj podatkov o tem, od kod je prišel zadnji stik stranke pred nakupom, temveč si oglejte tudi njen prvi stik.
… obnašanje obiskovalcev
Z informacijami o obnašanju obiskovalcev na spletni strani boste pridobili bolj poglobljen pogled v to, kakšni so njihovi nameni, kaj jih najbolj pritegne inkje jih najpogosteje izgubljate. Tako boste vedeli, kje morate spletno stran še izboljšati.
… trende
Dan na dan, teden na teden, mesec na mesec – ves čas boste morali obdržati fokus na spreminjajočih se trendih. Morda vam bo dodaten obisk prinesla zgolj ena objava na družabnih omrežjih, ki bo postala viralna, nasprotno pa vam lahko močno zamaje obisk upad glavnih ključnih besed pri rangiranju na Googlu.
Karkoli se bo zgodilo, pomembno je, da ste vedno na tekočem z dogajanjem.
… vire obiska
Če boste vedeli, od kod pridobivate največ obiskovalcev (iz plačanih oglasov ali preko organskih klikov na Googlu), boste vedeli, kako ukrepati na področju spletnega marketinga. Če vam določena taktika ne prinaša novega obiska (na primer vaš novi spletni blog), jo boste torej lahko ukinili.
Vir: Forbes.com